05 Haziran 2007


Spam Blog !

Bir kaç gündür blogumu güncelleyemediğim için tüm dostlardan özür. Cumartesi sabahı bir yazı girmeye kalktığımda, Blogger' in duygusuz robotlarının beni Spamblog zannederek bloke ettiğini gördüm, Google Adsense bile kullanmayan mütevazi bir blogun başına bu neden geldi hala anlamış değilim açıkçası.

Spamblog nedir bu konu da bugüne kadar hiçbir fikrim yoktu, sağ olsunlar "Osman Börütecene" Bey ve zarif eşi "Goddess Artemis" bana çok yardımcı oldular, buradan kendilerine bir kez daha kocaman teşekkür. Tabi cumartesi fıkrası salıya kaldı umarım bayatlamamıştır :)


Bu arada spam blog listesine alınan arkadaşlarım için tavsiye, spamblog doğrulama testini geçtikten sonra, yani hani şu garip görünen yazı ve rakamları okuyup doğru şekilde girdikten sonra, tek yapmanız gereken şey bir kaç gün beklemek, sonra Blogger özür dileyerek sizi spam blog listesinden çıkarttığını bildiren bir mail gönderiyor.

5 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Canımcım,

Mahçup ediyorsun bizi. Sen sağol! :o)

morportakal dedi ki...

gecmiş olsun anacım meraklandık valla

Esther dedi ki...

geçmiş olsun kardeş :) ... Nakhar'da yazmıyor haftalardır... "kesin tatile gitti bizimkiler ne okicam ben şimdi" diye düşünüyordum kara kara... sebebin bu olmasına sevindim diyebilirim.. tekrar hoşgeldin

wolkanca dedi ki...

Bunu öğrendiğimde çok şaşırdım geri geldiğine sevindik.

merveeee dedi ki...

cıcımm geçmiş olsun..

kıskanıyo bu blogger glb senı hee??