16 Haziran 2007



Cumartesi Neşesi !

Eşcinsel bir Katolik, günah çıkartmak için papaza gitmiş:

- Papaz efendi, demiş, ben pasif bir eşcinselim, ama karşılığında kiliseye sık sık yardım ediyorum. Acaba yaptığım yardımların sevabı, işlediğim günahı ödüyor mu?

- Zor bir soru, demiş Papaz; ben bunu, üstümdeki yaşlı papaza soracağım. Sen yarın gel bana... Ertesi gün adam, tekrar gitmiş günah çıkarttığı papaza.

- Dün sorduğun sorunun yanıtını öğrendim, demiş papaz. Eşcinsellik günah; ama kiliseye yaptığın yardımlar da sevaba giriyor. O sevaplar, o günahı ödüyor. Yediğin şey de yanına kar kalıyor.


2 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

@ gaykedi:

Cumartesi Neşesi'nin hastasıyım. Seçtiğin fıkraların hastasıyım. Sakın bırakayım deme! Sabahlarıma ışık, renk ve bol kahkaha kattığın için teşekkürler :o)

c3maL dedi ki...

din içermeyen gay fıkraları -cumartesi,pazar neşelendiricileri - yok mudur acaba?

*ps:Logonuz çok hoş olmuş (=