02 Haziran 2007





Cumartesi
Neşesi !


Bir rahibe taksi cevirmis, ve yola cikmislar..ama taksi sürucusu aynadan surekli rahibeye bakiyormus, rahibe neden oyle baktigini sorunca adam, "çok özür dilerim rahibe, size bisey soylemek istiyorum ama kizarsiniz diye de çok korkuyorum" demis..rahibe gulumsemis:

"sevgili oglum, benim yasimda ustelik de rahibe olan birine ne soylersen söyle hoşgorulü davranacagina emin olabilirsin..bana her istedigini soyleyebilirsin..." Bunun uzerine taksi soforu "o zaman...demis..benim en buyuk fantezim bir rahibeyle sevismekti de...."








Rahibe yine gulumsemis: "ah bu muydu sevgili oglum...bakalim bunu nasil halledebiliriz.. Oncelikle bekar ve katolik olman gerekiyor..." , "evet evet ben bekarim ve katoligim!!", "o zaman şurdan ormanlik yola sapalim.." Ve ormana gelmisler,adam orada en buyuk fantezisini gerceklestirmis hersey bittikten sonra rahibe bir, bakmis adam agliyor...

"neyin var sevgili oglum??", "rahibe..beni bagislayin..ben size yalan soyledim,ben aslinda evliyim ve yahudiyim"...Bunu duyan rahibe gulmus : "ah sevgili oglum kendini üzme...aslinda benim de ismim Kevin, gay'im ve kiyafet balosuna gidiyorum" :)



4 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

ahahahehahehahahahahahhehahhehahehaehi :-p

Süper fıkra! Hoşgörü dini olduğu iddia edilen Müslümanlığa uyarlayıp yazsak/anlatsak, kıyamet kopar, o ayrı!

Fıkradan, karikatürden geçtim, Quentin Tarantino, Pulp Fiction adlı filminde (ki senaryo da kendine aittir), karakterlerinden birine, İncil'de olmayan (yani kendi uydurduğu) bir bölüm okutturuyor.

O sahne aklıma geldikçe, filmi tekrar izlemelerimde hep şu soru gelir aklıma: "Eğer bu bir Türk filmi ve Türk yönetmen/senarist olsaydı, Kur'an-ı Kerim'in bir ayetini değiştirip, Pulp Fiction'da olduğu gibi ayet numarasını da vererek, karakterlerden birine söyletselerdi, acaba o hoşgörü bülbüllerinin tepkisi ne olurdu?"

Kendi sorumu, kendim yanıtlayayım: "İlk olarak, senaristi, yönetmeni, oyuncuyu domuz bağı veya linç yöntemleriyle öldürmek; ardından filmin dağıtımcı firmasını ve filmi gösterime sokan sinemaları yakmak, yıkmak, yağmalamak."

Çünkü onların "hoşgörü"leri belli bir noktaya kadardır. O noktadan sonrası ise tek kelimeyle: vahşet'tir.

gaykedi dedi ki...

haklısın artemiscim, aslında bu konuda bir istisna alevi-bektaşi fıkraları ve hoşgörüsüdür mesela ama, onlar da tarih boyunca inanılmaz baskılara-katliamlara uğramışlardır. ve bu ülkede ki yobazlar halen kendilerine rahat vermezler.

Esther dedi ki...

goddess artemise katılıyorum..

ama bu fıkraya gülüp eğlenmek yerine neden hemen müslümanlıkla bağdaştırıp "müslümanlığa da bir laf atmadan geçmeyeyim" diye bir düşünce var çok merak ediyorum...

anti-müslümanım.. ama bu kdr da kafaya takıp güleceğim yerde araya sinir olduğum bu konuyu sokup keyfimi kaçıramam doğrusu

hiç kimse ve hiç bişey hakkında hiç bişeyler dedi ki...

hahaha :)
fıkra cok komık ve eglencelıydı :)
lakın adam sevişirken nasıl rahibenin aslında gay oldugunu anlamamış orası enteresan :P :)