10 Haziran 2007


Ben de Becerdim !

Av. Taner Aktop' un Çetin Baba' ya gönderdiği fıkra,

Kadının biri, kocası iş gezisi için kent dışına çıktığında; 3 keskin zamparayla, âlem yapmaya kalkmış. Alemin en koyulaştığı yerde ise birden koca gelivermiş eve.

Zamparanın biri gardıroba, öteki karyolanın altına, üçüncüsü de balkona saklanmış. Koca, giysilerini çıkarmak için gardırobu açtığında, zamparayı görmüş:

- Ulan sen de kimsin, ne arıyorsun burada? " Efendim, dolabın kirişi kırılmış, onu tamir ediyordum." Koca, yatağa oturup ayakkabıları çıkarmak için eğildiğinde de, yatağın altındaki zamparayı görmüş:







- Ulan sen ne arıyorsun orada? " Efendim yatağın somyası bozulmuş, onu düzeltmeye gelmiştim." Koca, dolapla yatağın altından çıkan zamparalara:

- Borcum ne kadar, diye sormuş. Biri: " Sizin hatırınıza 50 YTL yeter, demiş."Öteki: - Bana da yeter 50, demiş. O sırada 3'üncü zampara da balkon kapısını vurmaya başlamış: " Hey beyim, bana da verin bir 50 kâğıt, ben de becerdim yengeyi".

Ola ki, genel seçimlerde seçmenler, siyasal zamparaları ödüllendirirlerken hatırlarlar bu fıkrayı ve yadırgamazlar bazılarının: - Bana da oy verin, ben de becerdim milletin anasını, demesini...


Nedense o balkondan bağıran zampara kısmını okuyunca aklıma ilk Cem Uzan geldi :)

Gaykedi

8 yorum:

DeLiCeVaT dedi ki...

eheh süper tespit çok güldüm kedi:) mazot 1 ytl olacak... şaka maka askerlik 8 aya inecekse benim oy direkt o kaypağa!!!

YAŞAMDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

:))))

edi.ben dedi ki...

en altta yazdığın kendine ayit cümleyi okumadan, aklıma "cem uzan" geldiydi :)
harika ya en çok bi' fazla sevdim bu fıkrayı ben... özellikle ithaf edilen durumla ilişiğini :P...

edi.ben dedi ki...

heee bu arada, unutmadan "delicevat"; hamilelik de üç aya inecekmiş :D

gaykedi dedi ki...

hey arkadaşlar daha aylar önce cem uzanın "vaatleri" hakkında bir post girmiştim :)

Goddess Artemis dedi ki...

@ gaykedi:

Biliyorsun, bir iki gündür mood'um pek iyi değildi. Yerli yersiz zırıldıyordum. Bu fıkrayı gördüm, okudum ve dağıldım! :o)

Rabbim de seni güldürsün, e mi?

morportakal dedi ki...

hiihihhiihihi

miso dedi ki...

Cem uzan benzetmesi harika olmuş. Ama ona 50 yetmez bence. Ya ne kötü gaykedi, barajı kesin geçicek pis çiyan.

pıhhh