14 Mayıs 2007






Zik Kemüren !



Eski kuşağın eşcinselleri bu güne göre pek leziz eşcinsel ilişkiler yaşamışlardır, ama aleniyet onlara uygun değildi.. Herşeyi yaparlardı fakat orda kalırdı. Gazeteciler soru sorduğunda örneğin Zeki Müren gibi "Ben hayatımda 104 kadınla birlikte oldum" derlerdi..Herşey bilinir ama konuşulmazdı..Yapılır ve yaşanır ama sorulduğunda "asla" denirdi..

Buna dair komik bir anekdotu da yazmadan edemiyorum. Zeki Müren'in 104 kadınla yattım dediğini duyan, şu an rahmetli olmuş, eşcinsel yakın dostlarından, ünlü tiyatrocumuz İsmet Ay, Müren'i yakaladığı barda avaz avaz "kızzzzzzzzzz o yattığın 104 kadın arasında bende varmıydımm?" diye bağırıyor :)

Yukarıda ki satırlar eşcinsellerin Ekşi Sözlüğü Homoloji'de Zeki Müren başlığına dame-edna'nın yorumundan...








Zeki Müren adı geçince en ciddi insanımızın bile bıyık altında her zaman bir gülümseme olmuştur. Rahmetli bunun her zaman farkındaydı ve eminim bu onu cok üzüyordu, cünkü ölünce bütün mirasını, ısrarla kendini kabül ettirmek, gözüne girmek istercesine, bu erkeksi toplumun en erkeksi kurumu orduya bıraktığı gibi, verdiği bütün röportajlarında eşcinsel olduğunu kabul etmedi...

Hatta benim hatirladigim, Nokta dergisinin Nokta olduğu, Türkiye' yi salladigi bir dönemde, 85-90 yılları olmalı, bir röportajın da, "koç gibi erkek" olduğunu iddia etmişti. Ama bu millet asla ona inanmadı halk arasındaki "Zik Kemüren" espirisini eminim çoğu insan duymuştur...







Bu arada Zeki'ciğimin verdiği sayı ilginç, niye 104 acaba? 100 dese inandırıcı olmayacağını düşündü herhalde, küsüratlı veriyor sayıyı sanki yatmış ve saymış gibi :) Oysa yattığını iddia ettiği kadınların sayısının katlarınca erkekle yattığı gay'ler arasında çok iyi biliniyor :)

Herneyse size daha önce yazdığım güzel bir Zeki Müren fıkrasına "link" vereyim ve birkez daha gülümseyerek anmış olalım kendisini :)

Gaykedi


10 yorum:

Noni dedi ki...

Haaa haaa haaa koptum yaaa yazılanlardan çok papyonlu resme tabii :D Nerden bulursun bunları bilmem ki zaten bu yaratıcılığın yüzünden cmt akşamı bile kulaklarını çınlattık Nermin'le ;)

BaL dedi ki...

Eşcinselliğini kabul etmiş ya da etmemiş olsun... Ben çok seviyorum Zeki Müren'i yaff :) Özellikle de Bülent abla her fırsatta onu ağzına doladıkça, kendi dostum ya da ailemden birisiymiş gibi Zeki Müren için üzülüyorum... "Almasa şu abla onu ağzına" diyorum :'( Bak ağlııyyycamm hattaa

Esther dedi ki...

paşama laf yok :) koç gibi erkeğim diyosa öyledir... ya ama bunu gizlediğini sanmıyorum ben.. sürekli kadın kıyafetleriyle dolaşırdı biliyorsunuz... abartılı makyajları apartman topukları... sonra da "koç gibi erkeğim" demesi komik olmaz mı?

hem kendisinin bir ropörtajını çok net hatırlıyorum, kendi sesinden dinlemiştik çocukluğunu anlatıyordu :) "mahallede erkek çocuklarla oynarken herkes tarzan olmak isterdi, ben hep Ceyn olurdum" demişti...

bense Zeki Müren'i çocukluğumdan beri çok sevmişimdir... Televizyona çıkar, gösterişli bir koltukta şarkı falan söyler bende hayran hayran izlerdim... Hey gidi :)

gayri_ihtiyari dedi ki...

ben valla kendisini en cok kuaforde animsiyorum. artik kendi sac modelime kendim karar veriyorum da, kucukken annem her yaz basi kizkardesimin ve benim saclarimizi kisa kestirirdi.Ikimizin de saclari dalgali ve gur oldugu icin, bir nevi kabarik menapoz saci gibi olurdu kafamiz. her defasinda kuafor amcaya "nolur zeki muren gibi kesme" derdim. ama her seferinde zeki muren gibi olurdum.

D-Chic dedi ki...

Adam yaptıklarının zecersini tutmuş size ne yaa 104 dediyse 104'tür...ama yazı ile görsel uyumuna 100 puan walla süpeerrr.
Cumartesi kullakların çınlamadı mı hatta görürüz diye sağ sola bile bakındık..:)))

To be gay or not to be gay! dedi ki...

Gönül Yazar ile Zeki Müren'in Baitbus hikayesini bilmem dinleyeniniz oldu mu?

merveeee dedi ki...

ben hep türk filmlerini sewdim zeki mürenin.. hadı o toy delıkanlı havalarında kıbar konusmaları edası.. neyse ne valla bende çok sewiyorumm şahsen allah rahmet eylesin

diagonel dedi ki...

zaat-ı hali ile ilgili çeşitli fıkra varyasyonlarıda mevcuttu sanırım yanılıyormuyum?


mesela ayselcim gürelcim ve 22 ayar bileziği ile ilgili

:)

deniz dedi ki...

Aimpte Zeki Müren çalıyor google searchte resimlerini arıyorum.Tesadüf bu ya gaykedinin blogunda buluyorum kendimi. Yorum dame-edna ya ait olsa da , yorumlardan, profilden, Türkçe kullanımından vs, bu blogda birşey var diyerek okumaya başlıyorum, çok ta hoşuma gidiyor.Doyurucu , kaliteli, güzel yazılar, teşekkür ederim. Halbuki ne blog okurum ne kitap ( çeşitli sebepleri var), vaktim oldukça blogunu takip edeceğim.

gaykedi dedi ki...

deniz
bir şeyler paylaşabildiğime sevindim çook, her zaman beklerim :))