07 Mayıs 2007





Tokmak !


Hıdırellez ile birlikte baharı ve çingeneleri anarken işte size benden de bu neşeli insanlarla ilgili bir anı; 8-10 sene önce olmalı çalıştığım ofise yaşlı ama esmer güzeli bir çingene kadın, haftada birkaç kez, bir kucak taze çiçek getirirdi...

Eskilerin cami yıkılmış ama mihrap yerinde dediği türden, fıkır-fıkır, 50 yaşlarında ki bu eski afetin, zamanın da çok canlar yaktığına eminim, zaten kaç koca kaç sevgili eskittiğini kendisi neşeyle anlatırdı hep...

Ofise her geldiğinde tüm bölümleri gezer, anlattığı bel altı hikayelerle utangaç kadınların yüzlerini kızartır, gay arkadaşlara laf sokar, edepsiz fıkralar anlatır, milleti gülmekten kırar geçirir, bir kahve, çay, sigara içtikten, çiçeklerini her defasında ne yapıp edip sattıkkan sonra giderdi..








Aklımda kalan anlattığı birkaç matrak olay var, bunlardan her geldiğinde anlattığı bir tanesi, mahallenin karadenizli topal tüpçüsünün onun nasıl peşinde olduğu, ama kendisinin gösterip vermediği hikayeleriydi...

Bir gün gene geldi neşe içinde ofise, "oh be" dedi "verdim tüpçüye sonunda, o da rahatladı bende ayol dedi" ve devam etti "laz tüpçü pazar günü beni tüp kamyonuyla Şile' ye şelale yanına götürdü bir sikti bir sikti"

Bu kadar da kalsa iyi devamı da var, "Ohh be kendime geldim" dedikten sonra neşe içinde hem göbek atarak, hem eliyle vajinasını işaret ederek anlatmaya devam etti, "Ayoll onun da canı var, o da yemek istiyorr... Mezarda toprak yiyeceğinee dışarıda tokmak yesinn bee"




16 yorum:

D-Chic dedi ki...

İnanılmaz ilginç ve güzel resimler buluyorsun gerçektten...harika..

gaykedi dedi ki...

tesekkürler De-Chic, begendigine sevindim :)

E-Dünya ® dedi ki...

Bazen onlar gibi rahat, vurdumduymaz, deli olmak istiyorum :/ çok özgür yaşıyolar ama :]

Selma Erdal dedi ki...

İşte Çingene gacısı
Olsa da yüreğinde acısı
Varsa a.cık sancısı
Dünya'yı takmaz...

Çok yaşa sen be Toprağım; işte Hidrellez böyle kutlanır, hoşlukla, hoşgörüyle bakarak, gamı-kederi-derdi atarak...
Kadın kısmısının; "varken a.ım/ yoktur gamım" diyen soyundandır bu Çingen gacıları...Çok yaşasın onlar; soyları hiç tükenmesin...

Selma Erdal dedi ki...

Sevgili Toprağım; adıyla aramıştım, "sevgilim"den buldum, günlüğümden onun da günlüğüne yönlendirme vereceğim...Sevgiler, selamlar, mutluluklar...

D-Chic dedi ki...

Neden gelmek istemiyorsun bakiiimm!!??

Elif dedi ki...

Ohhhh, afiyet olsun, helali hos olsun kadina be!

www.elifsavas.com/blog

gaykedi dedi ki...

sevgili D-Chic, sen Nakhar cazgırına bakma, ben masumum o tarihlerde kıbrısta olacak gibi gözüküyorum iş için, çatlak sevgilimde ev taşıma telaşında, eğer gelemessek daha özel şeyler yaparız belki bir başka gün :)

gayri_ihtiyari dedi ki...

iyi demis kadin

Noni dedi ki...

Bizde teklif var ısrar yok, gelseydiniz çok mutlu olurduk ama hassasiyetinizi de anlayabiliyoruz tabii ki...
Ama D-Chic kapımız size her zaman açık, mucx ;)

SHeiDA dedi ki...

bu resmin action halini izlemistim stutgart'ta ulusal bir kanalda geceyarisi:)hareketli hali de oldukca guzel:))tr'de olsa millet ayaga kalkar...

Esther dedi ki...

Aman tanrım... Murat'tan karşılık alamassam bende bu kadın gibi olacağım 50 yaşıma geldiğimde :S

Çünkü mutluluğu hiçbir erkekte bulamayacak ve bir sürü koca eskiteceğim... Murat'ta bulamadığım mutluluğu başka erkeklerde aradığım için de muhtemelen cinsel yönden de mutlu olamayacağım ve abazan ve hafiften sıyırmış bir yaşlı kadın olup Laz tüpçüyle bile bir göl kenarında yatacağım!!!!!

Biliyorum :S bu benim geleceğim olacak.... Muhtemelen o günlerde yeni bir gaykedi de blogunda benden bahsedip gülecek... Aman tanrım!!!!!!

miso dedi ki...

Gaykedi merhaba,
Bu tokmak, toprak muhabbeti çok komik. Yanılmıyorsam Blake'in böyle bir şiiri vardı. Bir bakireyi kendisiyle yatmak için ikna etmeye çalışırken, "şimdi bana vermezsen mezarda böcükler yiyecek," gibi bir şeyler söylüyordu. (Tabi daha kibar ifade ediyordu, idare et artık)
marruu

Adsız dedi ki...

ben Zaur Azerbayjandan yaziyorum bence de cok sirin bir resim ...
Af edersiniz ama resimi oraya koyanin akli yok.. Surada kadin var cocuk var ayib yani

delikanlı dedi ki...

ehehe:)
olayı çözmüş kadın
kedi kaç yaşındasın sen

gaykedi dedi ki...

delikanlı
müthiş bir kadın değil mi, sence kaç yaşında olabilirim :p