03 Mayıs 2007


Örümcek !

Bir salak dişi örümcek erkek arkadaşını yiyor ki çok da iyi yapıyor.. İtiraf edeyim benim de erkek arkadaşımı-sevgilimi ve en çok da ex hubby’mi sevişirken öldüresim gelmiştir. Çok kadinin da ayni duyguyu yaşadigini biliyorum, adam seksin süper geçtigini düşünerek yani başinizda nefes nefese ama siritarak uzanmaktadir ve siz “iyi ki yastığın altında ekmek bıçağı yok” diye düşünürsünüz…
Elif Aktuğ

3 yorum:

Esther dedi ki...

hiç seviştiğim adamı öldüreyim gibi bir düşünceye kapılmadım... bazen kan banyosu yapmak isterim.. ama hayır bu erkek arkadaşımın kanı falan olmamalı :) ne kdr kötü geçerse geçsin bu çok önemli değil.. önemli olan sevdiğin adama sarılıp uyumak tamam mı? :((((((( çok mutsuzum ağlicam şimdi sinirden...

narsis7ekho dedi ki...

Bize uzak yokluga yakin olsun o kotu partnerler, kotu sevismeler...

Hep beraber: Amin.

miso dedi ki...

gaykedi merhaba
Elif Aktuğ'un bahsettiği kadın tatminsiz kaldıysa, ve bu yüzden partnerini öldürecek kadar öfkeliyse ve hayal kırıklığına uğradıysa, bunu konuşabilmesi gerekmiyor mu? Konuşmuyorsa eğer suç adamın mı?
Sanırım değil.
Ya da adam hıyar başı loy loy
marruu :)