22 Mayıs 2007





Bu
Nasıl Oluyor ?


Bir erkek arkadaşım bir yerlerde ne zaman Nükhet Duruya, Nilüfer’e, Ahmet Özhana, Emel Sayına, Erol Evgin’e falan rastlasa küplere biniyor. Burnundan soluyor.Ve hemen söylenmeye başlıyor: “Yaa ben çocuktum, ilkokula gidiyordum. Şimdi geldim nerdeyse 40 yaşıma... Onlar hâlâ aynı. Hiç değişmediler. Nasıl oluyor da oluyor?”

Son olarak bir boya firmasının reklamında Sihirbaz Mandrake’yi gördü bu arkadaş. İnanın tam filmin koptuğu andı. Resmen sinirden kıpkırmızı oldu.

Yine aynı terane: “Yaa ben çocuktum. İlkokula gidiyordum. Bu adamın Karagümrük’te sihirbazlık aletleri satan bir dükkanı vardı. Gidip ordan sihirbazlık numaraları alırdım harçlığımla. Ben nerdeyse 40 yaşıma geldim, bu adam hâlâ aynı. Hiç değişmemiş. Nasıl oluyor da oluyor?”

Sevim Gözay


Benim aklıma bu konuda en uç örnek, halen yerinde duramayan, neşe içinde
zıp zıp zıplayan Nurhan Damcıoğlu geliyor, hatırlamayanlar ve yeniden hatırlamak isteyenler için işte bir "youtube linki"


12 yorum:

merveeee dedi ki...

ajda pekkan !!! dıcem.. estetık dıceksınız ama estetığın bıle en çok yakıstığı kadın bnce o.. amazon guzelı ;)

idol bence..

ertank dedi ki...

Ben Halit Kıvanç'ın vampir olduğunu iddia ediyorum. Final dergisinin reklamlarına çıkıyordu bir ara. Gençlerle birlikte gözükmekten nasıl da mutluydu. Neden acaba?

Ay, gözümün önünde canlandı Erol Evgin'in kan içişi. Ondan vampir olmaz ki, saldırırsa peruğu düşer falan.

Hem Erol Evgin'in bu gençliğini vampirlikle açıklarsak, belki bir iki parçayla gözüküp sonra sonsuza kadar kaybolan popçuların nereye gittiğini de bulabiliriz, değil mi azizim Watson?

gaykedi dedi ki...

merve' cim Ajda biliyorsundur estetik mestetik ama türkiyenin en büyük gay idollerinden birisi, nedense ben sezen'cilerdenim ama :)

sevgli ertank vampir teorisi ilginç valla tuttum bunu :)

Goddess Artemis dedi ki...

@ gaykedi:

Ben de vampirlik müessesesinden bahsedecektim ama ertank benden önce davranmış. Pekiii, Erol Büyükburç'un hala "haydi gençler hop hop hop" tarzına ne buyrulur? Enough is enough! ;o)

gaykedi dedi ki...

artemis'cim bence büyükburç'tan olsa olsa hortlak olur yada zombi :)

Elif dedi ki...

Aslinda hicbirsey oldugu yok! :o) Biz kucukken devamli degisioruz ve bizden buyukler bize cooook buyuk gorundkleri icin hepsi ihtiyar, kocaman, buyuk insanlar. Halbuki mesela 30 yaslarinda insanlar. Sonra aradan 15 yil geciyor, biz buyuyoruz, onlarin yuz yasinda filan olmalari gerekir, degil mi? Hayir Efenim, buyukler icin zaman daha agir gecer, o kadar cok degismezler. Konu bundan ibaret. Bence.

GayKedi, ayrica tesekkur ederim. Bugun, simdi gordum. Sen neden bahsettigimi biliyorsun. :o)

www.elifsavas.com/blog

Esther dedi ki...

Ajda türkiyenin en büyük gay idollerinden biri değil en büyüğü diyelim biz şuna yahu :))

Estetikle nereye kadar ki arkadaşlar?? kadın spor yapıyor, sağlıklı yaşıyor bu sayede hala dinç... bakın yıldız kenter'de estetik güzelidir.. ama herşey estetikle bitmiyor işte... sağlıklı yaşam çok önemli...

bir de hareketli olmak yaşam enerjisiyle dolu olmak insanları genç yapıyor...

herseydenbiraz dedi ki...

Ben de Halit Kıvanç diyecektim ama denmiş... Sanırım bu konuda bir fenomen... Yine de vampirlik konusunda Kenan Evren ve Süleyman Demirel ile boy ölçüşemez. Bir kaç kilo farkıyla yirmi yıl önce neyseler şimdi de aynılar...
Yine de bu çaktırmadan yaşlanmak konusunda favorim Uğur Dündar. Burada Nevra Serezli, Ömür Göksel, Nilüfer, Bülent Özveren'i de anmak isterim. Bence Müzeyyen Senar da övgüyü hak ediyor. Otuz yıl öncesiyle aynı... Eğlenceli, şeker kadın...

gayri_ihtiyari dedi ki...

Bence bi de Hakan Peker ve Halit Akcatepe var. H.Akcatepe'nin daha dune kadar saclari da simsiyahti, hic gostermiyodu yasini.

morportakal dedi ki...

off ya o yaşa kadar neler ögrenicem kimbilir :|

Esther dedi ki...

biri nevra serezli mi dedi
:(((((((((((((((((((((((((((((( kendisi murat'ın annesi olur da
:((( bir an duygulandım... neden bana herşey onu hatırlatmak zorunda... hep karşıma çıkmak zorunda :( neyse konu dağılmasın kusura bakmayın....

Müzeyyen Senar'a da maşallah demek lazım hakikaten helal olsun... elmayı tek elle sıkıp ortadan ikiye bölüyor 90 yaşında kadın...

herseydenbiraz dedi ki...

esther, Nevra Hanım konusunda kusura bakma... bilemedim... :-)(
zaten de nereden bilecektim. Ama sezarın hakkı meselesi...