11 Mayıs 2007


Birey de, Son Nokta !

Şu son duyduğum şey beni bitirdi, evlilikten iyice kıllandırdı...Yıllardır evli oldukları bilinen bir karı-koca markette kasada, ödeme esnasında aldıkları ürünleri ayrı ayrı ödüyorlarmış...Daha eve sabredemeden market aşamasın da ayırmışlar hesapları anlaşılan...

Kasiyerler de alışmış artık, önce karısı ödüyormuş, sonra kocası...Bazen ürün karışıyormuş, adam gayet kibarca ve sevecen "Hayatım senin şampuanın benim torbaya girmiş alıp öder misin!.." diyormuş...

Arkadaşım bu ne yaaa? Niye evlendiniz ki o zaman?...
Güneri İçoğlu

3 yorum:

D-Chic dedi ki...

Hadi canım, şaka gibi..
Ben Migrosta, kasada kadınların ödeme yaptığını çok gördüm yaniii o eskiden idi erkek hesabı çeker, evi geçindirir olayı bitti bence artık...Tamam günümüz şartlarında kadının da mutlaka destek olması gerekir ama bu anlattıığıınn PESS.

ayci dedi ki...

bunlar kesin ALMANDI! ;)

NaKHaR dedi ki...

bence de çok saçma evlenince bütün faturaları sana ödeteyim de gör :) şaka yapıyorum herşey ortak olacak :) güzel bir işim olduğunda...