13 Nisan 2007






Gay'ler Askere !


Bakınız efendim Amerikalı ünlü komedyen Bill Hicks eşcinsellerin askere alınması konusunda ne buyurmuşlar...."İnsanlar bana soruyorlar, Orduya gaylerin alınmaması hakkında ne düşünüyorsunuz diye, benim kanaatim şudur...Ordu da olmak isteyecek kadar salak olan herkes orduya alınmalıdır"...

Bu arada "Delicevat" a iyi teskereler, burada kesinlikle şahsına bir saldırı yoktur, yani salak malak değildir, akıllıdır, hatta bence yüzlerce genç erkeğin arasında olduğu için şanslıdır, tabi benim açımdan, bir düzcinsel * olarak bilemeyeceğim :)


* Düzcinsel....Heteroseksüel demek oluyor, bizde yamuk cinsel oluyoruz yada dolambaçlı cinsel, tuttum ben bu düzcinsel lafını, aslında belki de biz cinsellikte, düz yerine kestirmeden gidiyoruzdur daha çabuk , ama tabi bu arada sünnet olmuş ve askerlik yapmış tek kadın sanatçımız Bülent Hanım gibi kestirmeden gidemeyenler de var, yani illa kestirecekler :) Gaykedi



30 yorum:

Esther dedi ki...

yahu orduda olmanın nesi bu kdr kötü ki? ben isterdim askere gitmek uzun ya da kısa dönem farketmez...

gitmek istemeyenlerse zorla götürülmeli... eşcinsellerin askere alınmadığını da birkaç ay evvel öğrenmiştim. saçma bence onlarda götürülmeli..ztn birçok eşcinel arkadaşım gidiyor askere? burda bi gariplik var madem eşcinseller alınmıyor o halde onlar neden gidiyor? neyse israildeki askeri sistem olsa iyi olur türkiyede de... kadın erkek herkes alınsın...

askere gitmeyi utanılacak birşey gibi görenlere şaşırıyorum... hatta geçenlerde bir blogda "senin çukur kazmanın yunan'ın ya da ermeni'nin ülkeyi işgal etmesine engel olacağını sanıyorlar" şeklinde.... öyle şaşırdım ki... tabii ki ordumuzun güçlü olması ve gençlerin herhangi bir savaşa hazırlıklı olabilecek bir eğitim alması savaştığımız ülkenin bizi işgal etmesine engel olacaktır... bu kdr ot beyinli olmayın bunu anlamayacak kdr salak olmayın.Ayık olun :D . (sözüm sana değil gaykedi...)

kürtlerin her türlü hakkında onlarla omuz omuza olan entel dantellerimiz acaba şehit analarının yanında oluyorlar mı? ama yok onlar şehitleri "salaklar" olarak görüyorlardır muhtemelen... böyle de acı çelişkiler yaşanıyor ne yazık ki... 30 bin kişinin ölümüyle hiç ilgilenmiyorlar, hadi hakkımızı arayalım bizde demiyorlar, ermeni ya da kürtlerin haklarına öncelik veriyolar... vatanını sevmeyi korumayı bilmeden başka vatanları korumaya çalışıyorlar :) önce kendi ülkemizi sevelim, vatandaşlık görevlerimizi yerine getirelim, vergimizi verip sokağa çöp atamayalım, komşularımızla iyi geçinelim, OY KULLANALIM, oy vermeyi öğrenelim, ülkemiz için kötü bir durumda seferber olmayı bilelim, sonra Yunan'ın, ermeni'nin, kürt'ün ve diğer kardeşlerimizinde haklarını koruyalım... bu işler böyle yürür...

Esther dedi ki...

hani her insanın ilk yardım bilmesi gerekiyor ya... askerlikte böyle bişey ...olağanüstü bir durum karşısında, soğuk kanlılıkla ne yapacağımızı bilmek.... silah kullanmayı, gizlenmeyi ne bileyim, bu olağanüstü durum karşısında zor şartlarda hayatta kalabilmeyi öğrenmek...

Esther dedi ki...

kusura bakma bir seferde yapamadım yorumu ama "dolambaçlı cinsel" iyiydi ya :D :)))

gayri_ihtiyari dedi ki...

bide hiçcinsel'ler var

Muhayyel dedi ki...

Bence, askerlik konusunda herkese bir seçim hakkı tanınmalıdır. Gay olsun veya olmasın, askerliği bedensel/ruhsal olarak kaldıramayacak insanlar var. Gaykedi ben 350 erkekle aynı koğuşu, yemekhaneyi, duşu paylaştım, aynı siperde mevzilendim ama hiç cinsel bir etkileşim yaşamadım. Çünkü ruh halim seks düşünecek pozisyonda değildi. Ya da yemeğe şap koyuyorlardı:)

Askerliğin kazandırdığı en önemli şey: Disiplinli bir hayat, düzenli bir spor ve tek başına hayatta kalabilmek. Ben çok mızmızlandım biliyorum ama şimdi iyiki de o deneyimi yaşamışım diyorum. Evet eminim:)

gaykedi dedi ki...

hiçcinsel, aseksüel anlamına gelse gerek :)

peki çiftcinsel ne ola ki? oda galiba olsa olsa biseksüel:)

Adsız dedi ki...

Sevgili gaykedi neden bütün yazılarınız cinsellik üzerine ve cinsellikle sınırlı..yaşadığınız cinselliğin altını üstünü çizmeye amiyane tabirle insanların gözüne sokmaya neden ihtiyaç duyuyorsunuz..blogdaki yazılarınıza göre sanki kafanızda başka bir düşünce yokmuş gibi..adınız ali veli..eşcinselsiniz..evet burda nokta koyup cinsellik dışında devam etmeniz gerekmiyor mu..kendi kendinizi garip bir çemberin içine sokmak ve o çemberin içinden dünyaya bakmak ve değerlendirmek ne kadar doğru acaba..

gaykedi dedi ki...

Bütün yazılarımın cinsellik üstüne olduğuna emin misiniz? sadece bu sayfadaki 10 başlığa şöyle bir baktım da, toplumda ki bozulma ve entellektüellerden türban sorununa, devlet kurumlarında ki hantallıktan ist caz festivaline, azınlık kavramından şiire, şehirlerde ki şiddetten kürt sorununa kadar değişik yelpaze de pek çok şeyden bahsetmişim!

Muhayyel dedi ki...

Zaman ne acımasız bir şey :)"Çünkü ruh halim seks düşünecek pozisyonda değildi" demiştim bir post önce. Oysa C. vardı. Onunla aynı birliğe düşmeyi ne çok arzulamış, hep onu hayal etmiştim.

Sanırım askere gaylerin alınmamasının en önemli nedeni, bu zaafiyete düşebilecek olmaları. Düşünsenize karşınızda tam hayallerinizdeki gibi bir adam ölür müsün öldürür müsün:P

Anonime katılmadığımı belirtmek isterim, "gaykedi" eşcinselliğin sadece erkek vücutlarının teşhiri olmadığını gösteren, ender iyi örneklerden biri.

bliyaal dedi ki...

Muhayyel’in dediği bir açıdan doğru. Ben de askerdeyken hiç cinsel his duymamıştım. Herhalde bir erkeğin ruhsal evriminde ulaşabileceği son noktaydı. :) Askerliğini yapmış olanlar için ayıptır söylemesi, İzmir’de idim. :) Hafta sonları çarşıya çıktığımda güzel kızlar görmeme rağmen hiçbir şey hissetmiyordum. Akıl yoluyla güzel olduğunu anlamanıza rağmen, karşınızdakine "saf" cinsel bir nesne olarak bakmıyorsunuz. Sadece düşüncelerinden ve duygularından ibaret biri olarak görüyordunuz. Tabii, sivile dönünce her şey normale döndü. Yemeklere şap karıştırıldığı söyleniyordu arada sırada.

Askerlik belki de Türkiye’deki bir erkeğin hayatı boyunca yaşayacağı en saçma dönemdir. Yapılanları rahatlıkla “sistematik eziyet” olarak nitelendirebilirim. 730 kişilik bir bölükte nöbetçi çavuşluk yapmak, gece en fazla 2 saat uyumak vs. vs. Bazı tecrübeler kazandırdığı doğrudur. Ne de olsa ortamın kendisini “küçük bir Türkiye” olarak adlandırabilirsiniz. Bana gösterdiği şeylerden biri de, özellikle doğudan gelmiş kimi acemilerin belirli bir baskıya nasıl boyun eğdiklerini görmekti. Bir şeyi güzellikle anlatmanıza rağmen sizi anlamamakta, dediklerinizi doğru düzgün yapmamakta gösterdikleri ısrarı ve ancak sert davrandığınızda emirlerinize uyduklarını görmek oldukça şaşırtıcıydı. Anladığım kadarıyla onların yetişme tarzından kaynaklanıyordu bu.

Askerlik yapmaya kızıyorum, çünkü yaptıklarınızın önemli bir bölümü sadece saçmalıktan ibaret. Bir defasında hava hastanesinde denizci bir kısa dönem ile karşılaşmıştım. Bana kaçak avlananları yakaladıklarını söylemişti. Bu bir “iş”tir. Ben ise, denetlemelerde komutanların sicillerine güzel şeyler yazılsın diye, atış talimlerine gitmekten telef oluyordum.

Askerlik konusunda seçim hakkı tanımak zor. Hele Türkiye’de bir terör meselesi varken.

Bu arada, Gaykedi, sonunda bir post yazdım blogda.

pRncfRn dedi ki...

antimilitarizm diye bir şey duymadınız mı sayın esther?

ayrıca sadece eşcinsellikle ilgilendiğine katılmıyorum kedinin, siz eşcinsellikle ilgilenen görmemişsiniz!

Esther dedi ki...

Duydum... ama söylediğim şeyle ne ilgisi var ki... savaş karşıtıyım diye askere gitmemek çok saçma.. hayal dünyasında mı yaşıyosunuz? her ülkenin bir ordusu olmalı.. elbette herkes kardeş kardeş geçinsin isteriz, askerlik hatta hiç olmasın, sınırlar kalksın eşitlik gelsin... ama böyle bişey asla olmayacak ne yazık ki... biz de mecburen bir takım kurallara uymalıyız...

pRncfRn dedi ki...

siz uyunuz esther hanım
sizin gibiler oldukça
sorgulamayan beyinler yaşadıkça haklısınız bu bir hayal olur!
evet uyunuz.

kacakkova dedi ki...

esther'in

"askere gitmekle savas karsitliginin ne alakasi var?"

sorusunu anlamakta zorlandigim icin yazayim diyorum.Yani bu nasil bir sorudur?Perhizle lahana tursusu arasindaki iliski midir sözkonusu olan?Savas karsitiyim diye askere gitmemek sacma olduguna göre, savas karsiti olmayip askere gitmemek sacma olmayan olsa gerek, öyle degil mi Cevat abi...

efenim oraya gitmek isteyecek kadar akli olan herkesin askere gitmesinde bir sakinca yoktur.neyseki biz sacmalayanlar gürühundaniz, savas karsiti olmakla askere gitmek arasinda kafamiza göre bag kuruyoruz, yasasin....

Esther dedi ki...

Elbette sorguluyorum.. Fakat olmayacak duaya "amin" diyecek kadar vaktim yok... boş hayallerin peşinde koşacak kdr boş bir insan hiç değilim... varın siz koşun hayallerinizin peşinden. kim bilir belki bir gün sınırlar kalkar, ordular kalkar herkes kolkola yaşar :) ne güzel çiçekler böcekler falan....

bugün bu yorumu yapabiliyorsunuz ertesi gün herkesin kendi bağımsız devletini kurma hakkı olduğunu söyler kürtlerin haklarından falan söz edersiniz... çelişkiler yumağı işte...

koyun gibi önüme sunulan şeylere elbette itaat eden bir insan değilim. tam tersi hakkımı her zaman savunan asi bir yapım da var üstelik. ordu karşıtı değilim :) bunun için beni suçlayamaz veya önüme konulanı yiyen bir inek muamelesi yapamassınız.... evet hep söylerim hayal gücüm oldukça geniştir ama o hayal dünyasına kendimi kaptırmıyorum... ne zaman çıkmam gerektiğini biliyorum. bunun için beni suçlayamassınız :)

mevcut dünya düzenine bakacak olursak, son derece uçuk bir hayal sayılabilecek görüşünüzü desteklemek zorunda değilim öyle değil mi? :) anti-militarizm i kastediyorum :) ve bunu desteklemiyorum diye ot muamelesi edemessiniz bana?

ahhh nerde kaldı dostluk? nerde kaldı barış :)

pRncfRn dedi ki...

esther nasıl bir düzenin içine tıkılıp kaldığını bu kadar kara cahil laflarla ortaya koymaya devam etme istersen.
aheuaheuha larla dolu yazılarına devam et sen sonuna da LOL koy!
git bu sözlerini beyinleri küçük insanların olduğu mekanlarda söyle, onlar seni alkışlar.
ama tüm topluma karşı çıkıp, eşcinselliğini yaşayan ve nasıl da kuralları yıktıklarını gayet iyi bilen insanların arasında konuşma, sadece gülünç duruma düşersin.

teyzenteyfik dedi ki...

Ey komutanlar,
Esther`i de alin artik askeeere :P

kacakkova dedi ki...

esther,

askere gitmemek icin hayal gücü falan gerekmiyor...gözünün önündeki görüyorsan ne ala.....gitmem dersin, sonra da gitmezsin olur biter....ya da ben koyun degilim ama askere gitmek gerekir dersin....bizim memlekette vardir böyle asi, söz dinlemez, zapdedilmez ruhlar...vatan millet sakarya icin herseyi yaparlar...ot muamelesine gelince...efenim ben herhangi bir muamele yapmis degilim, bu da nerden cikti, siz nasil duyuyorsaniz kendinizi öylesinizdir, bana ne....ama sunu söyleyebilrim saniyorum; sapla samani fazla karistiriyorsunuz birbirine..mesele ordan cikiyor....
neyse bozmayin keyfinizi....

pRncfRn dedi ki...

oofh ofh bir şey yakaladım
özentiliğin son noktası
yoksa paradoksal ifadenin mi?
ya da pragmatik düş mü diyeceksiniz hanımefendi bilmiyorum ama;
esther hanım A Perfect Circle dinliyormuşsunuz
APC bir şarkısında ne der bilir misiniz?
Şarkının adını da vereyim IMAGINE
aynen yazıyorum;

'Cennetin olmadığını hayal et,
Eğer denersen çok kolay olduğunu göreceksin,
Cehennemin olmadığını da.
Üstümüzde sadece gökyüzü var.
Hayal et ki tüm insanlar sadece bugün için yaşıyor.

Hiçbir ülkenin olmadığını hayal et,
Bunu yapmak çok zor değil.
Kimse ölmüyor ya da öldürmüyor bunun için.
Dinin olmadığını da düşün.
Hayal et.. Tüm insanların barış içerisinde yaşadığını.

Bana hayalci diyebilirsin,
Ama tek değilim.
Umuyorum ki bir gün sen de bize katılırsın.
Ve böylece dünya bir bütün olarak yaşar.

Tüm insanlarım tüm dünyayı birlikte paylaştığını düşün.
Bana hayalci diyebilirsin,
Ama tek değilim.
Umuyorum ki bir gün sen de bize katılırsın.
Ve böylece dünya bir bütün olarak yaşar.

Egemenliğin / Sömürünün olmadığını düşün,
Bunu yapabilirsen çok şaşıracağım
Açlığa ve hırsa gerek kalmayacak.
Kardeşlik altında tüm insanların dünyayı paylaşacağını düşün.

Bana hayalci diyebilirsin,
Ama tek değilim.
Umuyorum ki bir gün sen de bize katılırsın.
Ve böylece dünya bir bütün olarak yaşar.'

gaykedi dedi ki...

Yaa arkadaşlar Esther' in demek istediğinin çok kötü birşey olduğunu zannetmiyorum...Türkiyenin komşularıyla yaşadığı mahalle ne yazık kı çok kötü bir mahalle, ve bu semtte tedbirli olmak zorundasınız, yoksa adamı çiğ çiğ yerler valla :)

birazdan yeni bir post gireceğim olaya başka açıdan yaklaşan :)

Esther dedi ki...

prncrfn ne kdr barış yanlısısın böyle.... kesinlikle kötü bişey söylemedim... tıpkı ilk yardım gibi bu da bir eğitim olarak her insana verilmelidir ve askerliği öyle görün dedim...

askerlik ve savaş karşıtı arkadaşlarımız içlerindeki orduyu saldılar üzerime aniden :) neyse hakaretlerin için teşekkür ederim özenti, kara cahil demişsin.. yaşının getirdiği heyecana veriyorum... inandığın birşeyleri savunurken karşı tarafı çılgınca kırmanın başka bir açıklaması yoktur herhalde...barış için, "savaşa orduya hayır" demek için için "kıyasıya ve acımasızca savaşan" arkadaşım :)

ahh şarkının sözlerini biliyorum. ama çeviri için teşekkürler gene de... şarkıların verdiği mesajlarla ilgilenmiyorum..müziğinin bendeki etkisine daha çok önem veriyorum. bu dinlediğim grupları fln bulupta "ahhh bu kız özenti, bi yandan pink floyd dinliyo bi yandan arabesk dinliyo" vari eleştirileri lisede bıraktım... sevgiler :)

bunun ikili tartışmaya dönüşmesini istemediğim için bu konuşma benim için noktalanmıştır... ben gene "herkesin olağanüstü bir durum karşısında, soğuk kanlılıkla ne yapacağımızı bilmesi.... silah kullanmayı, gizlenmeyi ne bileyim, bu olağanüstü durum karşısında zor şartlarda hayatta kalabilmeyi öğrenmek" gibi bir eğitim alması taraftarıyım...

Esther dedi ki...

prncfrn, bir takım eşcinseller gerçekten daha huzurlu ve sakin bir hayat sürme şansını yakalamışken pek çoğu ne yazık ki toplum tarafından dışlanıyor, itilip kakılıyor... bu da onları hırçın yapıyor.bu çok doğal.. ama söyleyeyim ben homofobik değilim, ben onlardan değilim bana saldırmana gerek yok :) .sadece askerlik kötü birşey değil dedim diye bana küfür etmenize, cahillikle veya koyunlukla suçlamanıza inanamıyorum....

her insan kendi içinde, kendilerine karşı bir görüşe büyük bir orduyla saldırırken (bkz siz) bir ülke için ordunun ne kdr gerekli olduğunu yeniden farkettim...

pRncfRn dedi ki...

Nasıl oluyor da kırılabiliyorsunuz ki siz beni daha tanımıyorsunuz bile hanımefendi? Ne gönül bağınız var da sözlerimden kırılasınız. Ama haklısınız görünen köy klavuz istemiyor, bir kez daha anlattığınız için teşekkürler. İnsanları yaşlarına göre yargılayacak kadar büyük bir beyniniz olduğu için sizi kutluyor ve size katılıyorum (gülmekten!)!

narsis7ekho dedi ki...

Gaykedicim, cevat gitti sonunda da... Bize gore biraz sansli bir bolukte (Cunku otuz bes yaslarinda gobekli docentler nedeniyle cok yuklenmiyorlarmis) ama sana gore biraz sanssiz olabilir =) emesende gordum bugun, sasirdim kekledi hepimizi diye...


Lisede kodlanan milliyetci beyinler karsisinda adeta basiretim baglaniyor. Kodu kirmayi bilen biri varsa onden gitsin.

Benim daha kaynak belirtmenin onemini ogretmem gerekiyor.

diagonel dedi ki...

bu ülkede erkekler arası sesüel bir ayırım yok arkadaşlar
askere gitmek isteyen gidiyor gay olması str8 olması bir şey değişirmiyor gitmek yada gitmemeyi tercih etmek kişinin kendi bileceği şey ben gitttim gay dim de ve halada öyleyim
bir sorun yaşadımmı hayır...
pişmanmıyım hayır...
bidaha gidermiyim hayır..
neden hayır çünki öilyonlarca disiplin altına girmeyi bekleyen acemi var
hep bana rab bena ile olmuyor
ben eğitimimi disiplinimi aldım darısı almayanın başına....

pRncfRn dedi ki...

askerlikte disiplin eğitimini yeni öğrenecek kadar acemi ve disiplinsizsen pc net fln hiçbir şey kullanma sen :D

bulut dedi ki...

pRncfRn said...

"oofh ofh bir şey yakaladım
özentiliğin son noktası
yoksa paradoksal ifadenin mi?
ya da pragmatik düş mü diyeceksiniz hanımefendi bilmiyorum ama;
esther hanım A Perfect Circle dinliyormuşsunuz
APC bir şarkısında ne der bilir misiniz?
Şarkının adını da vereyim IMAGINE"

Bence sen de birşey bilmediğin için konuşmazsan iyi olur. Bu bir John Lennon parçasıdır adamlar yeniden yorumlamış sadece ve bu parçayı dinlemek bir insanı özenti yapmaz. Müzik dinlemek o yazılmış sözleri benimsediğimiz anlamına gelmez. Kelimeleri manasız hale getirmeyelim lütfen ve insanları böyle kendi kafanıza göre yargılamayın artık biraz çağdaş olmayı deneyin mükemmel olmayı değil. Insanların açıklarını yüzüne vurmayı neden bu kadar sever bu toplum.

pRncfRn dedi ki...

'Bence sen de birşey bilmediğin için konuşmazsan iyi olur. Bu bir John Lennon parçasıdır adamlar yeniden yorumlamış sadece'

Bunu bana mı diyorsun :D
John Lennon parçası olması hiçbir şeyi değiştirmez, neden başka şarkı değil de bu şarkı. Ayrıca diper APC şarkılarını da dinlersen ne kadar paralellik gösterdiklerini kolayca görebilirsin.
İnsanların gerçekleri görmemek adına diğer insanlara modern olun demesi ne kadar komik bir olay. Yalnız hayran kaldım savunma mekanizmanız harika çalışıyor
Ne kadar paradoksal bir duruşunuz var ayrıca insanları yargılamayın derken siz bana çağ dışı diyorsunuz.

OOoof oof konuşmayı bilen birileri varsa yazsın tanrı aşkına
Sizin gibilerle kreşlerde karşılaşmadım ben!

birisi dedi ki...

"gitmek istemeyenlerse zorla götürülmeli..." Esther askerlik ve savaş konularında bilgisiz olduğunu yorumunun devamından rahatlıkla anlıyorum ve bilgili olma gibi bi zorunluluğunda yok.şu anda verilen askeri eğitimin insanlara kendilerini savunmayı öğrettiğini düşünmende yanlış ve bundada bir sorun yok. ama öyle birşeye sinirlenirim ki bilmediği konularda kesin hükümler savuran asan kesen tavırlarla "gitmek istemeyenlerse zorla götürülmeli..." cümlesini sarfetmen çok büyük bir hata ve bu hatandan dolayı bence sorumluluk hissetmelisin.çağımızda savaşlarda olsun diğer alanlarda olsun(yazılım , üretim) insanın eski önemi git gide azalıyor.bu kaçınılmaz bir gerçek. ya sabah sabah sinirlerim kalktı, sanki yorum yazsam neyi değiştirecemki... ana yazıyı dikkatlice okumadan bu şekilde yorum yapılması gerçekten sorumsuzluk.

To be gay or not to be gay! dedi ki...

Ayyy siz hepiniz sapıksınız ayol! Siz gaylar (lüften "a", "a" olarak okunsun.) Hem de çeneniz düşük! Önemli önemsiz tüm meselelerde, önce karşınızdakini yolup sonra dinliyorsunuz. İyi ki aranızda benim gibi aklı başında cinsel kimliği belli akıl sağlığı yerinde heteroseksüel bir kadın var, yoksa sizin haliniz ne olurdu böyle.


Anacım askerlik benim meselem değil tabi! Ne zaman İsrail gibi kadınlar askere gider ben o zaman düşünürüm bu işi. Estereyya Kalfa bu işle kafanı fazla meşgul etme bu gaylar hiç bir yerde doğru durmayacakalrı gibi askerde de durmazlar.