03 Nisan 2007


Eşcinsel Öldürmenin
Dayanılmaz Kolaylığı II


Niçin döverler, niçin öldürürler ? Çünkü hayvan oğlu hayvan kendisinin de eşcinsel olduğunu bir türlü kabullenememektedir, kendi kendisine duyduğu tepkiyi “partnerine” yöneltmektedir, psikoloji biliminin diliyle söylersek bir “savunma mekanizması” olarak “projeksiyon” yapmaktadır; intihar edecek yüreği olmadığı için de ötekini öldürüp rahatlamaktadır. Dayak için de aynı dürtüler geçerlidir. Batılı eşcinseller evlenme, çocuk evlat edinip büyütme aşamasına geldiler, bizim lumpenlerin birçoğu “eşcinsel ilişkide pasif olan kötü kişidir, aktif olan sayılmaz” havasındalar...

Zengin ve gizli eşcinsellerle para karşılığı yatan, ama “ben eşcinsel değilim çünkü ilişkide aktif olan benim” diye ısrarla iddia eden yakışıklı bir serseri tanımıştım... Televizyona da çıkıyordu. Oysa bir başka ve çok ünlü eşcinsel ahbabım da bana “aktif pasif diye kesin bir ayırım sözkonusu değildir, genellikle roller değiştirilir” demişti. Eşcinsellere kızıyorum, çünkü onlar erkeğe kadının baktığı gibi bakmıyorlar, “para” ya da “karakter” falan aramıyorlar. Güçlü omuzlar, fiyakalı bir surat...

1 yorum:

pRncfRn dedi ki...

'Eşcinsellere kızıyorum, çünkü onlar erkeğe kadının baktığı gibi bakmıyorlar, “para” ya da “karakter” falan aramıyorlar. Güçlü omuzlar, fiyakalı bir surat... '

Ben de !