09 Nisan 2007


Bir Gay' in Hikayesi !

Bu gün üçüncü defa Youtube' den link vereceğim...Daha önce hatırlarsanız sevgili Hrant Dink' in toprağa verildiği gün Ermenice bir "ninni " ve çok sesli müziğin neden ülkemiz için önemli olduğu hakkında bir "link " daha vermiştim...

Bu seferki müziğimiz yukarıda resmini gördüğünüz Antony ismiyle bilinen Hanımbey oğlumuz ve grubu Antony and The Johnsons' dan geliyor...klibimiz "Çok seven ve bu nedenle tüm etini karşısındaki adama 'acıtılma' riskine rağmen teslim eden bir gay' in hikayesi"ni anlatıyor ve bir kısa film tadı alıyoruz izlerken...

Bu arada hatırlatalım Antony Hegarty 8 Temmuz'da, Caz Festivali kapsamında ülkemizi ziyaret edecek....Cripple and Starfish isimli parçanın klibini izlerken şarkıyla uyumlu olsa da şarkının offical videosu mu bilmiyormuşuz...Neden demeyin çünkü "Süetkafa" öyle diyor :)

"işte linkimiz"

7 yorum:

zihni dedi ki...

Yeni adresimi kaydetmenizi ve 9 nisan saat 21 den sonra açılışa uğramanızı beklerim.
Konunuzla ilgili değerlendiremyi daha sonra yapmak üzere...
hoşçakal

pRncfRn dedi ki...

Klibin ne amaçla yapıldığına dair inan en ufak bir fikir uyanmadı kafamda, sosyal bir çatışma işlendiği ortada ama ne açıdan, çözemedim.
Eşcinselliğin sosyal olarak işlendiği ve canımızı yakacağını düşündüğüm bir klibi ben de ekleyeceğim, takipte olunuz sayın kedi. :)

Frankly Mr Shankly dedi ki...

Ah, kulaklarımı çınlatmışsın. Blogunu takip ediyordum ama dersler filan bakamadım hiç son günlerde.

Esther dedi ki...

Bu şarkıyı ben bir yıl önce "Eyüp" diye şimdi görüşmediğim bir arkadaşım sayesinde keşvettim ve klibini gözyaşları içinde izlemiştim...

daha sonra yolladığım ve sayemde keşveden birçok insan var bu şarkıya aşık olan... Ne kadar içten ne kdr hüzünlü... öyle severim ki...

Atina'da konserleri vardı yanılmıyorsam eylül ya da ağustos sonunda.. Thanasis beni götürmek istemişti de olmamıştı gidememiştim... Severim grubu diğer parçalarıda güzeldir..

Bu şarkının bende uyguladığı bir özelliğide sanırım birbirine yollayan insanların gün gelip birbiriyle küsmesi... Avni (delicevat) a yollamıştım şimdi konuşmuyoruz mesela :) çok da iyi oldu... şarkının uğuruna inanlardanım :)

diagonel dedi ki...

şarkıdan çok clip beni mahfetti yaaa...
bune iç parçalayı bir clip tir böyle
tuhafım
miğdem bulanıyo sanki
içim kalkmış durumda
yapılan eziyetler vs ler.....
anlatılacak çok şey varda başlayacak uç yok...
kelimeler kifayetsiz kalıyor tanımlamaya

pRncfRn dedi ki...

Anlayan biri bana da anlatabilir mi acaba?
Her eşcinsel içerik ne olursa olsun hoşumuza mı gidiyor yoksa?

ezop dedi ki...

Bir homofobinin, bastırılmış eşcinselliğin dışa vurumu. Kendisiyle barışık olmayan bir adam ve kendi tercihini yapmış bir kadın.Kadın biliyor öfkesini kusan erkeğin bastırdığı nüvesini dışavurduğunu, bedensel tahribata karşı duyduğu huzur bundan.Tıpkı küçük kızın bedeninin bir parçasını babasına vermesi gibi...