05 Mart 2007


Talihsiz Bedevi III

Gene birkaç gun kurulumu yapacak arkadaşın boş bir vaktini bekledikten sonra artik anakartta geldi herşey hazır tam kuruyoruz kasanın içindeki guç kaynağı daha kullanmadan gebermiş...yeniden gonderip bir 10 gün daha beklemeyi göze alamadım gidip 30 YTL ye bir güç kaynağı aldım..ve kurduk sonunda bitti ama bende bittim...


Aslında hayatta genelde şanslı bir insanımdır şanslı olmasam Nakhar gibi biriyle tanişamazdim zaten :) internetten bugüne kadar klima bile aldim, ozellikle kardeşim evlenirken evinin çamaşır makinası, buzdolabı, bulaşık makinasını bile internetten sipariş etmiştim hicte bir sorun cikmamişti...ama insanın şansı ters gitmeye görsün talihsiz bedeviyi çölde kutup ayıları değil köpek balıkları bile şeyder valla :)

2 yorum:

fendalinka dedi ki...

güle güle kullan ;)

deniz ural dedi ki...

İşte bu yüzden internetten bir şey almaya korkar oldum. Zira zaten dükkan dükkan gezmekten ve taşıma derdinden kurtulmak için internetten alışveriş yaparım. Alışveriş konusunda hep üşengecimdir zaten. Aman en kolay yoldan halledeyim derken başıma olmadık işle açılırsa diye henüz intenetten kitap ve CD'den başka bir şey almadım. Şimdi sen de iyice korkuttun beni bak. :)