31 Mart 2007




Seçici Olan
Yırtıcı Olur !



Kurtlarla kartallar yiyeceğini seçer, çakallarla akbabalarsa seçmeden yer, o yüzden kurt çakaldan, kartal akbabadan yırtıcıdır. İnsanlarda da farklı değil, yediği yemeği, giydiği elbiseyi fazla irdeleyen, karşıdakini zor beğenen erkek ya da kadınlar hır çıkarmayı pek sever.

Beraber olacağı kişiyi didik didik eden, evleneceği insanı ince elekten geçirenler senesini doldurmadan kavga dövüş boşanırken, eş dost tavsiyesiyle evlenenler birkaç on yıl geçtiği halde beraberliğini sürdükdükçe sürdürürler. Seri katillerin de çok titiz insanlar olduğunu bildiren adli tıp raporları vardır....

Tahir M. Ceylan


4 yorum:

locker dedi ki...

Bu adamın diğer yazılarını bilmiyorum senin bloguna koydukların kadarıyla takip etsem de okuduklarım bana bilimsellikten çok uzak geliyor her seferinde. Özellikle bu yazısında bunu belirtme ihtiyacı duydum...

NaKHaR dedi ki...

Bilemiyorum tabii... sanki ufak bir şey bana gelmiş gibi oldu... körü körüne sevemem....

sen beni seviyor musun? önemli olan budur! tabii benim için... ama her hareketinle bunu göstermek zorundasın (haa bunu yaparken de vıcık vıcık olmayacak) :)

gaykedi dedi ki...

Tahir M. Ceylan aynı zamanda Farmakolog, ne kadar bilimsel yazdıkları bilemeyeceğim ama ilginç ve öğretici buluyorum :)

fendalinka dedi ki...

ay bnce çok bilimsel... işte bak ya.. diorum size fazla dırdır vıdı vıdı olmuyo.. bunalıo karşı taraf.. nerden biliosun derseniz gülerim :):)