27 Mart 2007


Çoban Köpeği !

"Sen seni bilmezsen eğer patlatırlar enseni..” formülünün siyasetteki karşılığı birlik ve beraberliktir... Ahali, çobansız kaldığında davar gibi sağa sola dağıldığından her zaman “birlik ve beraberlik” içinde olmamız lazım geldiğini büyüklerimiz söyler..Burada amaçlanan bir koyun sürüsü gibi birbirimize sokulu vaziyette durmamız, çevrede dolaşan kurtlara sürüden kimseyi kaptırmamamızdır..

Teşbihte hata olmaz derler..Burada çoban bizzat cumhurbaşkanıdır.. Sürüyü o güder.. Elindeki sopa askeriyenin “savunma gücünü” temsil eder..Kamu hayatındaki medyanın işini de bu örnekte çoban köpeği yapar..Devamlı havlar, kafasının dikine giden davarları yönlendirip, sürüyü “birlik ve beraberlik” içinde tutar... Selahattin Duman

6 yorum:

D-Chic dedi ki...

Hemşeriyiz demek ne güzel!!

edi.ben dedi ki...

hani "selahhattin duman" kızacak yazısına yorum yazmamama zaar :) ama ben alaksız bi' yöne savurucam şimdi kelimelerimi ve diicem kiii
"iyi ki doooduuunnn seeeennnn" nice mutlu yıllara.
senin için kaç kere döndüyse dünya, benim için bir eksik döndü sadece. umarım dahaaaa cooook dönüşlerine eşlik edersin, ederim ve eder ;) sağlıkla, coşkuyla, gülerek ve sevip sevilerek...
öptüm seni de ama nakhar'ı öptüüm gibi sulu ve pis diil. ayıp, doğumgünün çünkü di mi?
gayet temiz ve kibarca. hani yanak koyarlar da dudak koymuş gibi yaparlar ya ööle işte. muczks.) nice yaşlara gaykedi. nice nice...

gaykedi dedi ki...

teşekkürler edi...

bizde birazdan nakhar'la kutlamaya çıkacağız dışarı :)ok

asliberry dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun.
Bu da hediyeniz efem.

http://www.youtube.com/watch?v=yfwRvqTCFp0&eurl=http%3A%2F%2Fyourvideo%2Eheteml%2Ejp%2Fdetail%2Ephp5%3Fid%3DyfwRvqTCFp0

(Aslında bu şarkıyı Müzeyyen Annemden dinlemek gerek ama bulamadım, önce Müzeyyen Annem'in başka bir videosunu koyayım dedim, sonra ilk kararlaştırdığım şarkının en güzeli olduğuna karar verdim.)

gaykedi dedi ki...

tesekkurler Asli' cim Turk muzigiyle aram pek olmasa da su an çaliyor, güzel sarki :)

fendalinka dedi ki...

ay doum gununmu oley çok guzel benimde cumartesi doum gunum hehe =) kutlayın die sölüorum unutmayın.. nice senelere nakharla benle işalla =))) sewiorum sizi öptm muj mujkkk