30 Mart 2007





Keriz !



İsveç' te bir gün, Konyalı İzzet beni mahkemeye, bir arkadaşının duruşmasına götürdü. Adam, bir birahanede bir İsveçli kadına 3-5 bira ısmarladıktan sonra birlikte evine gitmek istemiş. Kadın da ona borçlu kalmamak için "Olur, bir kahve içer, gidersin" demiş. Ancak bizimki kahve içtikten sonra gitmek istememiş. Kadına saldırmış, mahkemelik olmuşlar....

Kadın, yargıca derdini anlatmaya çalışıyordu: "Bu adamı evime davet ettim, ancak niyetim birlikte kahve içmekti. Onunla yatmayı düşünmüyordum." Sıra bizimkine geldi: "Hakim bey! Ben, bu kadına 4-5 bira ısmarlamış mıyım, ısmarlamışım...Sabaha karşı beni evine götürmüş mü, götürmüş..Kahve de içmişiz...Ben keriz miyim? Eee, geriye daha ne kalıyor?"....

Ali Haydar Nergis




8 yorum:

Noni dedi ki...

Vücuda sarılı olan şey ne ki ya evirip çevirip baktım anlamadım bir de fotoğrafçılık kursuna gidicem daha baktığımı göremiyorum ben :(

NaKHaR dedi ki...

nonicim kol onlar photoshopla birbirine bağlamışlar yani koldaki damarları göremiyon mu yok senin fotoğrafçılığından iş çıkmaz :)

edi.ben dedi ki...

hi hoo haaa ne diim noni çok güldüm sana. ehe :) sarmaşıkol onlar.;) ne güzel de mi?
bu arada haklı adam yahu... sen iç onca birayı, gecenin bir köründe bir kahveyle ödeşeceğini mi sanıyorsun :P
canım türk insanım benim... seviyorum ben insanımı. çok hem de çokkk.
aslında buradan bile anlıyoruz ki avrupalılara göre ne kadar masumuz hala. içgüdülerimize göre hareket edecek kadar doğalız... gerçi benzemeye başladı çoğumuz onlara ama...
yine de içimiz dışımızla hala çoğumuzda bir... :)

gaykedi dedi ki...

yaa noni damarlı damarlı görüp kolları başka birşey mi zannettin yoksa :)

OYLUM dedi ki...

Norveçli bir kız arkadaşıma Türk erkeklerinin neden elle sarkıntılık yaptıklarını bir türlü anlatamamıştım.Yoldan giderken ha popomu ellemiş ha kolumu ne farkeder ki demişti..Eeee farkediyor işte...Adam"cık" kimbilir ne hayaller kurdu. Üstelik hatun İsveç'li. Adı çıkmış bir kere. Neyse hayali bile onu 1-2 hafta idare etmiştir:))

zihniorer dedi ki...

"Hakim bey! Ben, bu kadına 4-5 bira ısmarlamış mıyım, ısmarlamışım...Sabaha karşı beni evine götürmüş mü, götürmüş..Kahve de içmişiz...Ben keriz miyim? Eee, geriye daha ne kalıyor?"....

Keriz olduğunu farketmeMekten daha kerizlik olabilir mi!
Şekil olarak geriye bir şey kalmadığı görülüyor da, orada verdiği "kerizlik sinyali"ni çözememiş. Her şey yolunda gidiyorken, çantada keklik görme kerizliği... işte bütün mesele bu. Bir daha denersen eğer yoldaş, asil "oynamayı" değil, asil davranmayı denemelisin. Sonu umduğun gibi çıkmasa bile....

Noni dedi ki...

Valla ilk baktığımda öyle zannettim yok yok benden adam olmaasssss :D

miso dedi ki...

TÜÜRRKÜÜM beeeenn.
Ben kimseyi kahveye mahveye çağırmam kardeşim. İçki hayatta ısmarlatmam.
Keriz miyim?
(Artık değilim, hehe)