19 Mart 2007


Azazil II

Azazil yalancı melekliğinden istifa etmek zorunda kaldı. Ama cin gibiydi ve zaten de cindi. Gidecekti, lakin boş gitmeyecekti. Masasından eşyalarını topladığı sırada Tanrı ile yine tarihin en uzun vadeli sözleşmesini yapmayı da ihmal etmedi. Tanrı da her halde kullarına dua, istek ve taleplere ne kadar olumlu baktığını göstermek istercesine bu anlaşmayı kabul etti. ( Ya da, Tanrı bilir, niye kabul etti.)

Tabii o arada bizim Adem babamız herhalde ortada hala uyuyordu galiba ki, olan da bize oldu ve Azazil ismini değiştirip İblis olup yollarımıza taş ve diken koymaya başladı. Zaten bizlerden çok önce bu işten ilk zarar gören de Adem ile Havva oldu.

-Düşünün bir kere, sizi ve yetmişyedi milyar zürriyetinizi etkileyecek gelmiş geçmiş tarihin en önemli anlaşması yapılıyor ve siz orada öyle bebekler gibi uyuyorsunuz . İşte insan bu kadar aciz bir mahluktur. Zaten de bu yüzden secde etmemiştim.- Gürkan Haydar Kılıçarslan


* Azazil şeytanin melek oldugu zamanlardaki adi.

4 yorum:

herackles dedi ki...

Yalnız, secde etmeyen kim?
Şeytan herhalde? Zira onun ağzından yazılmamış ama yazarın da "acizliğini" kabul ettiği halde secde etmemesine anlam veremedim.

Ya da o kadar yorgunum ki saçmalamaya başladım :)

Sifrem neydi ya dedi ki...

Şeytan'ın melek ikenki adı Azazil yerine Lucifer olmasın?

gaykedi dedi ki...

Azazil Osmanlıca bir kelime, büyük olasılık kelime kökeni Farsça yada Arapça olmalı !

Esther dedi ki...

Lucifer, Şeytan'ın İncil'de geçen adı olmalı...Ama Cennetten atılmadan önce kullanıyormuş Lucifer'i..

Ayrıca "Azazil" i ilk kez duydum. "Azazel" olarak biliyordum ben? Ama araştırdım ikiside doğru görünüyor... Sevgiler