23 Ocak 2007






Ninni "Oror"

Sevgili Hrant bugun toprağa veriliyor nur içinde yatsın, onu sonsuz uykusuna bir Ermeni ninnisiyle uğurluyorum... Çok sesli yoruma rağmen bizim muziğe oldukça yakın tonlamalara dikkat! işte link  "Ninni-Oror "



DESİLK Konserleri - 2005 Istanbul CRR - Solist: Lida Chakmakchi ....


"Ermeni Pop müziğine hak ettiği değeri kazandırmayı ve bu müziği sevdirmeyi amaçlayan Ermeni cemaatinin tanınmış isimlerinden Bartev, Hagop Mamigonyan ve Karolin Mamigonyan, 2005 yılı Mayıs ayında 3 Konser’den oluşan ortak bir projeye imza atmişlardi. Hagop Mamigonyan şefliginde sahnelenen ve pek çogu sahnelerde ilk kez duyulan 20 şarkilik repertuvara sahip konserlerde, Arakast Orkestrasi, Ermeni Lusavoriç Korosu, Yeraz Dans Toplulugu ve Istanbul Devlet Senfoni Orkestrasi Yayli Çalgilar Toplulugu performanslari ile göz doldurmuştu."


2 yorum:

ismail çakır dedi ki...

hepimizin başı saolsun, daha çok ninni söyleriz biz. :(

Adsız dedi ki...

tesadüfen sitemi nedir bilemiyorum..sizi buldum..benim babamında babası bulgaristan göçmeni. çokk eskilerden babam yaşasaydı..97 yaşında olacaktı babam,Türkiye doğumluydu..siz,bilmezsiniz bu yaşta Türkiye doğumlu olan çok azdır..çok canım acıdı,içim ezildi Dink için çok ağladım..ben,eskiden bu tip ilişkilere çok karşı olan biriydim..yeni yeni sizleri anlamaya çalışıyorum..eylül