27 Ocak 2007





Kurtlar Vadisi ve

Gece Korkan Yavru Kurt I


"Trabzon'da rahip Andra Santoro'yu öldürmek suçundan yargılanan O.A. adlı 'çocuk'la cezaevinde görüşüp konuşan, anlattıklarından aldığı notları daha sonra kitap haline getiren terapist-psikolog Adem Solak ' tan"

Cezaevinde okuduğun kitaplarda altını çizdiğin yerlere bakılırsa sen daha çok Yahudilerden nefret ediyorsun. Oysa papaz Yahudi değildi.

Olsun. O gençlerimizi Hıristiyan yapmak için uğraşıyordu. Trabzon'da yaşadığım ortamlarda Yahudi birisi olsa, elimden gelen her kötülüğü yaparım. Yahudi'nin bu dünyada yaşama hakkı yoktur.

Cesur biri misin sen? Sanırım cesaretliyim ama gece korkarım.

Evde girmeye korktuğun bir oda varmış. Korkuyordum evet. Ben son 1 yılda çok bilgi kazandım. Kendimde çok büyük bir atılım gerçekleştirdim. O giremediğim oda çocukluk odamdı. Oraya girersem kazandıklarım kaybolur, çocukluk duygularıma dönerim diye korkuyordum.



3 yorum:

ayse dedi ki...

Kazandığı şeyler acımasızlık, ırkçılık ve hoşgörüsüzlük. Böyle bir açıklamayı yaptıysa çok açık şekilde kendi bile farkında aslında içindeki çocuğun asla böyle bir şeyi yapamayacağına.. Aslında olay hep aynı. Nasıl bu hale geliyor, getiriliyor bu insanlar asıl halledilmesi gereken konu bu ama nasıl? Gerçekten çok yazık.

Neverland dedi ki...

yaziyi okuyunca cocuk icin daha da üzüldüm.Ne zamandan beridir beynini yikiyorlar acaba?Daha da kotusu bu sekilde beni yikanan daha kac genc var?

TalismanDiyette dedi ki...

Çok etkilendim.
Evde girmeye korktuğu bir oda olan ama korkmadan katil olabilen bir .. bir.. ne? bir çocuk? bir psikopat? bir zavallı??
Çok üzülüyorum..