16 Ocak 2007


Erkek Zeliha'nın Torunuyum

ben bütün mahallenin dilindeyim
her dedikoduda bulunurum
bir vakitler dükkan işleten
erkek zeliha'nın torunuyum.

ben bazı günler ağacın yanındayım
ahlatların dibindeyim
yüzü ciletle kesilmiş
kötülerin koynundayım.

yağmur yağar da hava bozunca
eve yollanırım çişim gelince
dil döküp şiir yazarım
gönüller şen olunca.

evden çıkarım annem kızınca
para bozdururum tütün alınca
o kahve senin bu kahve benim
bitlenirim kış boyunca

kahve köşelerinde güzel laf ettiler
şiirlerimi benden iyi saydılar
tam yüz kişinin ortasında
anama avradıma sövdüler.

ekmek yedim tuz yaladım
oramı buramı elledim
sabahtan akşama kadar
altmışaltı oynadım.

benim aklım serseri aklı
cebimde pıçaklar saklı
sakal koyvermiş bir de babacığım var
evlat yüzünden ağlamaklı.

Metin Eloğlu

3 yorum:

Mrfood dedi ki...

Çok güzel bir şiir, çookk.. Çok beğendim.. Bu arada kitap hakkındaki ayrıntılı bilgilendirmeniz için teşekkür ederim. :) Sevgilerimlee.

miso dedi ki...

fotoğraf beni acayip irite etti gaykedi. Yamuk seri katillere benziyor :(

gaykedi dedi ki...

fotograf bana komik gelmişti, birazda deli ve çatlak :)