14 Aralık 2006





Yer Yarılsa
!


Sizin de hiç bir şekilde başınıza geldi mi bilmiyorum, ama ben liseye giderken anneme bayağı uygunsuz bir şekilde yakalandım...

Annem yakınımızda oturan yaşlı teyzesine gitmişti ve normalde 2-3 saatten önce asla dönmezdi, tel açtım ve komşunun benim gibi gay oğlunu çağırdım. Tabi o zaman anal seks falan bilmiyoruz..


Aslında biliyoruz tabiki de ama nedense yapmiyoruz, iğrenç mi geliyor yoksa, komik ama, genç kızlar gibi bakirelik namus tripleri mi yapıyoruz bilmiyorum! Sevişiyoruz birbirimize mastürbasyon yapıyoruz, oral yapıyormuyuz onu hatırlamıyorum, çünkü bir zamanlar o da iğrenç geliyordu çoğu şey gibi, tanrım kadar da aptalmışım! Herneyse, annem yarım saat sonra, zannediyorum evde mi bulamadı teyzesini her ne oldu ise eve gelmiş...








Ergenlik işte daha mı çok konsantre oluyoruz ne, biz kendimizi kaptırmışız sevişiyoruz. Annemin eve girdiğini hiç duymamışız. İnsan eve girince hani kim var kim yok diye bakar ya sağa sola. Annem odamın kapısını açtı ve biz yarı çıplak sevişiyoruz. Arkadaşım çığlık attı.. Annem odanın kapısını hiç birşey görmemiş gibi kapattı ve çıktı. Arkadaşım ağlamaya başladı ben evden nasıl çıkıcam .... teyze' nin suratına bir daha nasıl bakacağım diye.

Herneyse bir şekilde evden çıktı gitti. Annemle bir daha bu konuyu hiç konuşmadık. Gay olduğumu 'söylediğim zaman' bile bu olayı hatırlatıp ben o olaydan anlamıştım falan demedi benim canım annem. Ama hani yer yarılsa içine gireyim derler ya, aynen öyle hissettim o an kendi mi, hayatta bir daha bunun kadar utandığım başka bir şey hatırlamıyorum.




4 yorum:

victor's secret dedi ki...

ben böyle olaylardan hep ucuz kurtuldum be kedi! geriye dönüp bakınca, acaba kurtulmasaydım 'öz-açılım'ım daha mı kolay olurdu?

Adsız dedi ki...

ne güzel bir anneymiş ne hoşmuş..

OrganikGay dedi ki...

Sex hayatım o kadar canlı değil ki ancak mastürbasyon yaparken yakalanmışlığım var. O da çok rezil bence.

O Gay; Ben de... dedi ki...

off seni geçtim komşunun oğlunun halini düşünemiyorum :))