24 Aralık 2006


Windows Teletubies II

Para olarak yaklaşık ikisi de hemen hemen aynı paraya geliyor yalnız masaüstü alırsam aynı paraya bir kaç kat güclü bir sey almış oluyorum , hem yeni başlayan HDTV yayinlari 19 inçlik ekranda odamda super izleyebilirim..

Ama dizüstüde cok rahat oluyor kucağında uzanmış kullanması artı sağa sola taşıması falan ...bir kaç gundur saatte bir fikir değiştiriyorum, çook kararsızım çook :(

bilgisayardan anlayan arkadaşlarımın gülmesi icin bu 2 MB ekran kartli nesli tukenmis Toshiba dinazorun zamanında nice cüzdan yakmış oldugunu , canavarın benim cüzdanımda da 1750 dolar + KDV 'lik bir ısırık izi oldugunu hatirlatirim :)

6 yorum:

Zeynep dedi ki...

Merhaba;

Dizüstünün rahatlığı ve kolaylığı hiçbirinde yok :)

Aslı dedi ki...

Eğer bilgisayardan taleplerin fazla değilse ve seyahat eden biriysen dizüstü al.

Ama şunu söylemeliyim ki benim dizüstü bana can çekiştiriyor. Şimdi seçme şansım olsa bir dosya açmak istediğimde felç geçirmeyen bir masaüstü alırdım.

Ayrıca dizüstü bilgisayarlar uzanarak ya da oturarak kullanıldığında bir süre sonra çok rahatsız ediyor. Benim dizüstü şu an masamın üstünde duruyor mesela.

Selma Erdal dedi ki...

Sevgili Toprağım sen yine de masaüstü al...
Biliyorsun tüketim toplumu malları, 5 yıl kullanım süreli; diğer bir deyişle "kullan at" koşullandırılması...
Yaşıtın oğlum ( öğünmek gibi olmasın ABD'de; Tıpta bilgisayar yazılım mühendisi doktoru bir bilim adamı ya) biz gibi azgelişmiş ya da daha iyimser söyleyişle gelişmekte olan ülke yurtdaşlarına masaüstünü önermekte...Neden dersen?...Modifiye olanağı nedeniyle...Dizüstünde bu olanaklardan yoksunluk ve de hırsızların aşırma olasılığını da düşünürsek ( ki benim sony vaio'yu çalmışlardı, üstelik içindeki doktora tezim de gitmişti) benim önerim; masaüstü almandan yana...
Yine de özgür istencinle kararını elbetteki sen vereceksin...
Sağlıcakla kal, herdem mutlu kal...

gaykedi dedi ki...

arkadaşlar tavsiyeleriniz icin tesekkurler, ama kafamı daha da karıştırdınız :)

Adsız dedi ki...

bence hem dizüstü al hem de masaüstü:D

Adsız dedi ki...

Gelecekten yazıyorum,gelecekte bilgisayar diye bişiy yok.