18 Aralık 2006





Tanrı



Hepimizin kafasında farklı bir tanrı düşüncesi, algısı var... cezalandırıcı, sevgi dolu, korkutucu, bu liste uzuyor gidiyor... kuzenim 10 yaşındayken ona tanrı kadın mı? erkek mi? diye sormuştum, ağbi o nasıl söz Allah hiç kadın olur mu tabi ki erkek demişti.

Ben mesela Tanrı' nın insanları Cehennemde yakacağına inanmıyorum, hele kendisine tapınılmadı diye asla ! Çünlü insan bile insanı yakmıyor, on kişiyi zevk için öldüren bir seri katil bile olsa dünyanın en acımasız ülkesinde de yaşasa, ya asılıyor, ya kurşuna diziliyor, ya da elekrikli sandalye ve ya zehirli iğneyle idam ediliyor... Peki diyeceksiniz ki tanrının adalet sistemi sizce nasıl işliyor? bu konuyu da bir başka zaman anlatırım kendimce, belki de yarın.




17 yorum:

Adsız dedi ki...

Bi sey sormak istiyorum: Neden ülkemizdeki ibneler hep türk olmayan kisilerden cikiyor. Tabii ki kastettigim gercek türk asilli olanlar. Siz bulgar'missiniz. Berlin'de y.lisan yaparken tanidigim bir cocuk da yunan göcmeni (yunanli) idi. Simdi diyebilirsiniz: Benim tanidigim türk ibneler de var. Acaba? Onlar gercekten türk mü yoksa kanlari bir sekide bozuk mu?

PS: Öz be öz Türkmenim. İbne degilim.

NaKHaR dedi ki...

Türmensiniz sizin tabirinizle "ibne" değilsiniz.. çok ironik..

bende baba tarafından Moğol göçmeniyim ve asıl Türklerin atası moğollardır sevgili anonim kardeş ya da prenses sofya mı deseydim...

başlarda bende senin dediğin gibi acaba türklerden gay çıkmıyor mu diye soruyordum kendime sonra tecrübeyle sabit fakına vardım ki...

Türkler kendine ben eşcinselim biseksüelim gibi bir şeyi konduramıyorlar.. diyemiyorlar yani... iki yüzlülüğün daniskasını yaşıyorlar......

Zaten şu da varki gerçekten Türk kanı taşıyan bir millet çok az... araya binlerce yabancı uyruklu millet girmiş ve toplama bir millet olup çıkmışız...

umarım aydınlatabilmişimdir...

gaykedi dedi ki...

eski türklerde eşcinsellik görülmezdi, şu anda da türkmenistanda, tataristan da, azarbeycan da, kırgızistan da, özbekistanda, ve bilimum 250 milyonluk türk dünyasında eşcinsellik halen görülmez :) eşcinsellik her dinde ve toplumda tarih boyunca her zaman görülmüştür, bu Hitler' i bile özendirecek sapık fikirleri nerenizden uydurdunuz bilmiyorum ama, kıçınızdan olduğunu tahmin edebiliyorum...birde yazıdan yüksek lisans yaptığınız anlaşılıyor, hiç şaşırmadım çünkü bu kadar cahillik ancak eğitimle mümkün olur...üstün fikirlerinizle beni çok eğlendirdiniz günüme mizah kattınız, bu bana dünyanın halen güldüğü çin halk cumhuriyetinin daha düne kadar ülkesinde eşcinsel olmadığını iddia etme dangalaklığını hatırlattı :)

betus dedi ki...

aaa bak ben çocukken Zeus u Tanrı sanıyormuşum :) Resmi görünce keşfettim.Gerçi benimki ak sakallıydı ve bastonu vardı.Tepesi gökyüzüne değen dağlarda yaşardı...Hey gidi günler hey.Ne hayalperestmişim...

Adsız dedi ki...

nakhar'a: Yazmissiniz yazen profilinizde ne türden oldugunuzu: "Anne tarafından İsrail"

Mogollarin türklerle alakasi sizin kastettiginiz manada yoktur. Isterseniz bu incilerinizi bir de tanidiginiz mogollara anlatin. Size bi taraflariyla gülerler, tecrübe ile sabittir.

Adsız dedi ki...

Hitler de ibneydi tüm fasistler gibi, saka yapmiyorum. Gerci kendisinin herhangi bir cinsel yasami oldugundan da kuskuluyum.
Ayrica "türkmenistanda, tataristan da, azarbeycan da, kırgızistan da, özbekistanda, ve bilimum 250 milyonluk türk dünyası" iddiasi da bir safsatadir. Bunlar sizin anladiginiz manada türk degildir. Bunlara "türkik halklar" denir en iyimser yaklasimla. Olsalardi zaten halklarinin, ülkelerinin ismi Türk olurdu degil mi? Diller konusuna ise hic girmeyelim. Bakin gene tecrübe ile sabittir, bunlardan herhangi birisine türk olduklarini söylediginizde belki yüzünüze birsey demezlerler ama kesin iclerinden küfrederler. "Ne münasebet, biz Özbekiz, Kirgiziz" derler.

Anladigim, otomatik bir tepki veriyorsunuz, size hakaret ettigimi saniyorsunuz. Bana göre ibne hakaret degil. Ingilizce Gay yerine alistigim ibne kelimesini kullaniyorum. 'plitical correctnis'e gerek yok. Cingeneye roman demekle ne degistirmis oluyoruz?

Ben bilimsel bir yaklasimla arada bir korelasyon kurmaya calisiyorum. Berlin'de yasiyorum. Tanidigim cok ibne var. Bunlarin icinde türkler de var. Ve cogunlugunun kökeni Türkiye'nin cok göcmen almis yerlerinden.

gaykedi dedi ki...

"bilimsel bir yaklasimla arada bir korelasyon" kurmak bu kadar kolay olmasa gerek, bunun için derin ve masraflı sosyolojik arastirmalar gerekmiyor mu ?

gluetooth dedi ki...

her milletin içinde gay de vardır, gayliğin ırkla ne alakası var ki?

Madonna Cicco dedi ki...

arkadaş grubumun büyük bir kısmı da gay...ve 3 kişiden 1 i gayet türk :) diğer ikisi herkes kadar türk...bunun ırkla ne alakası var ki biri bana açıklasın lütfen?... ok yarın biri çıkıp "ben de öz be öz türkmenim ve ibneyim" derse napıcaksın?? bu eminim ki müthiş araştırmalar sonucu ulaştığın ve beni hayran bırakan komik iddianı savunmaya devam edecek misin?

kelimebitkisi dedi ki...

"bu kadar cahillik ancak eğitimle mümkün olur..." bu laf hoşuma gitti gerçekten gaykedi. ;)

ama "anonymous said" in bu kadar fazla kendini savunma çabasına bi anlam veremedim. kimse sana sen ibnesin demiyo ki. niye bu kadar komik bi şekilde kendini ön plana çıkarmak istediğini anlamadım. eğlence aradın heralde..

zaten ister erkek ol, ister kadın, ister lezbiyen, istersen de gay. önemli olan insan olabilmek deil midir? insanların cinsel tercihlerine saygı duymak da bi çeşit insanlık göstergesidir.neyi savunma çabasındasın anlayamadım. buraya gelip bi yorum yazdın diye gaykedi eşcinsel olmaktan vazgeçmicektir muhakkak :) yani hem amacına ulaşamamış oldun şu durumda, hem de bu kadar komik bi çaba göstermiş olduğun için rezil oldun.
hadi bakalım kutlu olsun. tarihe kazındın bugün...
:DD

diagonel dedi ki...

aaamaaannnn bırakın etnik köken üzerinden ayrım yapmayı yaaaa
insanlık genel kalsın
türk olsan ne yazar kürt/çerkez laz /ecnebi olsan ne yazar.......
özünde ,sözünde bir insan olda bari tanrının fırınına kütük olma...


:))

Pinhan dedi ki...

Sayın anonymous... Ya bu çok ama çok saçma bi hipotez olmuş. Bakın teori bile demiyorum sadece bir hipotez. Ben Yozgat baba tarafından anne tarafından Doğu kökneliyim. Şimdi Türk değilsindir diye bir açıklama yapma diye söylüyorum Kürt değilim. Yoksa Kürtleri aşağılamak gibi bir amacım yok. Türkmen dediğin sınıftayım. Gayim.
İlk kez etnik kimlikle öne çıkıyorum. Hayatta en son düşündüğüm şeydir kanımın nerden geldiği. Hala da önem arzetmiyor benim için.
Sakın şimdi kan Türk ama ruh değil gibi bir geyiğe de girme. Zaten öne attığın hipotez yeterince geyik bir de ona gülmeyelim.

ESTHER dedi ki...

ben bir gay çıkıp "ben gayet türküm ve gayet gay'im" dediğinde bu saçma iddian için ne yapacaksın diye sormuştum sevgili ANONYMOUS...bak işte PINHAN benim söylediğim şeye gayet güzel bir örnek...merakla bekliyorum cevabını (ya da beklemiyorum , muhtemelen boş olacak)

celerone dedi ki...

Neyse boşverelim bunları da Tanrı konusuna gelelim. Ben de inanmıyorum yakan, yıkan bir tanrıya. Aksi halde tanrı olmak büyük bir ceza olurdu herhalde.

Selamlar,

Adsız dedi ki...

Erkek veya kadın olmanın milleti nasıl yoksa, eşcinselliğinde milleti ve ırkı yoktur. herkesin sorumluluğu kendi bedenine isteyen vücuduyla istediğini yapabilir lakin birileri buna saldırı uyguluyorsa maddi veya manevi kıskançlık derim buna. ve şimdiden dediklerimden hoşlanmayacak olan dahi(!)lere açıklayayım:

1: tarih kurcalayın biraz, kıraathanelerde hemcinslerinizle erkeksi şeyler yapmakla bilgi sahibi olunmuyor. Tarihte dünya üzerindeki ilk gay klübü osmanlıya aittir.

2: Escinselleri savunuyorum ve bir heteroseksüelim :)

gaykedi dedi ki...

@isimsiz ah osmanlı tarihini bilmez miyim, hamam oğlanı diye bir deyim dilimizde halen yaşar :p

victor's secret dedi ki...

üzerinde bu kadar çalışılmış(!) düşüncelerin adı bile olmayan kişilerden çıkması ne kadar ilginç değil mi?

ey insanlar neden adsız kalmak yerine en azından F.D. =D gibi kısaltmalar ya da mahlaslar kullanmazsınız ki? hangi adsızın hangi yoruma ait olduğunu bulmaya çalışmaktan değerleri fikirlerinizi kaçırıyorum (cümlede bir bozukluk yoktur, tekrar tekrar okununca ne demek istediğim ve durumun ironikliği anlaşılacaktır...)

victor