13 Aralık 2006


Çiğköfte ve Küresel Isınma !

Marketten alışveriş yaparken, rafta çiğ köftelere gözüm takıldı, karnım da aç nasıl canım çekti... küçük bir paket içinde küçük küçük toplasan 6-7 tane köfte var, içeriğini okudum et koymamışlar harika, aldım yarısını afiyetle götürdüm, evde benden başka kimse yemiyor, dolapta diğer yarısı da beni bekliyor...Bu akşam evde bir saat kadar uyuyakalmışım, elimde müthiş bir kaşıntı uyandım, acılı şeyleri fazla yiyince ayaklarımda kollarımda bazen kaşıntı yapıyor herhalde dokundu dedim...

Elimi delice bir iştahla kaşırken birde baktım birşey ısırmış, herhalde böcek ısırdı diye düşünürken, az sonra gözümün önünden bir sivrisinek uçmaz mı...Velhasıl bu küresel ısınma gerçekten ebemizi sikecek arkadaşlar, durum çok ciddi !..yaa aralık ayının ortasındayız neredeyse yılbaşı geldi bu zamanda istanbul da sivrisinek ne zaman görülmüş, geçenlerde de kutup bölgelerin de ayıların kış uykusundan uyandıklarını yazıyordu...bakalım çevrenin içine eden sorumsuz sanayici ayılarıyla, bunların ürettiklerini delice tüketmeyi seven bilinçsiz tüketici ayıları ne zaman uyanacaklar gaflet uykusundan!...Gaykedi

Yani resimde öyle bir denk geldi ki hani, çiğ köfteden kıçı yanan birisini temsil ediyor sanki :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

resmi filan bilmem de sana dün mail attım insan aldım diye bir mesaj yollar rahat rahat uyu bakalım aferin birşey söylememe gerek yok! NaKHaR...

kendi adımla giremedim yorumu bozuk :(

herackles dedi ki...

her şey bir yana
"...ebemizi sikicek"
lafına hayran kaldım, geceme neşe kattın...
Alışmışız ya hede hödö yapmaya, birden bu kelimeleri okuyunca bastım kahkahayı :D :D