07 Aralık 2006


.... !

''Her yeri boyamışsın, çok güzel, ama burada biraz kan kalmış. Zincir kalmış, kırbaç kalmış. Sahneye çıkan hayvanların büyük uzantılarıyla ayaktasın, çok güzel, ama burada biraz aşk kalmış. Sana dokunduğum günlerde bana 'sevgilim' derdin, şimdi 'ibne' diyormuşsun, çok güzel, ama burada biraz sonbahar kalmış. İhanet kalmış, bencillik kalmış. Korkunç yolculuklar planlardık insanlardan uzağa.


Ellerimizi bırakıp, ayaklarımızı bırakıp gidecektik, çok güzel, ama burada benim çocuksu saflığım kalmış. Aptallığım kalmış düşlerim kalmış. Bu gece benim için en iri şeyi ağzına al ! Evrendeki en iri şeyi: Adımı ! ve sonra tükür onu havaya. Altına geç ve bekle. Çok güzel ! Ama burada biraz herşeye rağmen hala benim sana hasretim, benim senin göğsünü yumruklaya yumruklaya ağlayışım, benim...Benim, senin bana hediyen lök gibi yalnızlığım kalmış ! ...''

Küçük İskender

8 yorum:

fendalinka dedi ki...

çok beendimmmm

uyuyanquzel dedi ki...

küçük iskender
tapılası adam
her kelimesi mucize..

NaKHaR dedi ki...

ben sana bunları hiç yaşatmıcam canımın içindesin... gözlerim doldu... SENİ ÇOOOK SEVİYORUM BİR TANEMSİN...

:'(

Ben gitmişim yanından (kısa bir süreliğine)
Sen bakakalmışsın arkamdan
Kısa da olsa yüreğim sende
Kırık kanatlarım (uçurmanı bekler yeniden) bende kalmış...

çağırsan bi dakka durmam gelirim ah şu okulu bi bitirseydim :)

annemlere selam :)

miso dedi ki...

muhteşem yazmış, küçük iskender'e saygılarrr. (Sen de muhteşem seçmişsin, hadi sana da sevgiler :) )
Ben de böyle sevilsem diycem ama sevildim ben böyle ya,
Ben de böyle sevsem diycem, onu da yaptık bir ara,
Zaman çok nankör demekten başka çıkar yok galiba
miso

Selma Erdal dedi ki...

Toprağım:
İşte kendini "erkek" diye tanımlayan insansoyunun ne yazık ki kimileri böyledirler; önce sevgilim , sonra "ibne" ya da önce sevgilim, sonra "orospu"... Kendini erkekten sayan Ademoğlu'nun en tehlikelisi, en kaçınılası çeşidi bu...

Günlüğüme yazdığın güzel sözler için teşekkürler...
Sağlıcakla kal, her dem sen de mutlu kal...

diagonel dedi ki...

sigara tiryakiliğinin / alkol sorununun ve kişisel obsessionlarının ardında kendine bulduğu belirtme sıfatına ( küçük) bile bol gelen bir yürek .... iskender...

söylenecek ne varki


bulup paylaşana ayrıca tşkler

RinTinTin dedi ki...

ya birkaç kez ağlamaklı ağlamaklı okumuştum bu şiirmsiyi..sonra kaybettim,,elimdeki kitaplarda bulamıyorum.hangi kitabındaydı bu yazısı iskenderin ve adı neydi bunun yazabilir misin?
çok güzel yaaa..bak gene gözlerim doldu.acaba ibne diye mi tapıyorum bu herife ben bu kadar yoksa ibne olmadığını bilsem de aynı şekilde sever miydim?..yok ya aynı dilden konuşuyor olmak apayrı birşey..iyi ki var bu dilden konuşup sesi daha yükseklere çıkan birileri..belki bizim de sesimizin elinden tutarlar gün gelir,birlikte yükseliriz uçmak için..çok güzel...

gaykedi dedi ki...

Küçük iskender'in "it Cazı" kitabından...