11 Aralık 2006


Hepimiz Çirkiniz I

Güzelleşmeye çabaladığımıza göre çirkiniz demek. Tapınağım olsa, kapısına yazardım: "Çirkinliğini bil!" Daha acısı, hiçbir zaman tam güzelleşemeyeceğimizi! Çirkin yanlarımızla öleceğiz.Her insanın ortadan kaldırılamayacak çirkinliği olduğunu nereden mi biliyorum? Sınırlı deneyimlerimden. Karşılaştığım insanlardan. İnanıyorum böyle olduğuna.

Acı çekiyorum bundan dolayı. Kendim de dahil, çirkin insanların varlığı bana bir kahır! Çirkin, dünyevîdir! Siyasal çalkantıların, spor karşılaşmalarının, televizyon dizilerinin deyimleriyle konuşur. Gündemi hep medya yüklüdür. Çok okunan kitapların, kapalı gişe oynayan tiyatro oyunlarının dilidir, dili.

7 yorum:

seloris dedi ki...

evet hepiniz çirkinsiniz hatta iğrenç insanların hayvanlığa yaklaştığı bu pislik dolu devir de önemli bir dönemeçsiniz tanrıdan dileğim mahşer gününde yüz ifadeni bana göstermesi

NaKHaR dedi ki...

zaten lafı g.tünden anlamasan şaşardım seloris...

sen bunları anlamak için önce büyümen lazım büyüme derken beden boyundaki uzamadan bahsetmiyorum

-beynen tabii-

ee büyümenin tam olarak gerçekleşmesi için de birazcık okumak lazım ama eminim burda olduğu gibi okumanında sana bir faydası yok...

betus dedi ki...

Evet hepimiz çirkiniz.Bazen birilerine tahammül edememiz, içimizdeki bencilliği dizginleyemeyip davranışlarımıza yansıtmamız,kalbimizi düşüncelerimizin yanına katık etmediğimizde vicdanımızdan yoksun kalmamız çirkinliğimizden.Ve hep düşündüğüm birşey içimizdeki çirkinlik yüzümüze yansır...For example seloris...

betus dedi ki...

Gerçekten merak ediyorum seloris ben senin sitene artık hiç girmiyorum.Çünkü miğdemi kaldırıyor.Sen neden katlanamadığın düşüncelerin yer aldığı bu siteyi sürekli geziyorsun.Biraz düşün bakalım.Neden?

diagonel dedi ki...

betus cüm sorunun cevabı içinde saklı çirkinde ondan ...
:)
anlamakiçin alim olmaya müneccim boku yemeye gerek yok
ufak bir zihin kırıntısıylada bu yazıyı idrak edebilri insan tabi idrak yolarında itihaplanma başlamamışsa

çirkinlik estetik sayılan güzelin karşıtıdır ve genel anlamda olumsuzluğu içinde barındıran herşeye verilen bir isimdir ayrıca çirkin olmak için çaba sarfetmez insan özü çirkinse
teninin üzerine sürdüğü her fondoten katıyla yada cüssesine geçirdiği her elbiseylede çirkin olabilir...
önem arz eden çirkin yanlarımı ne kadar güzele çevirebildiğimizdir...
şaşaadan /gereksiz avangard lıktan uzak kalarak özümüze inerek ve onu olabildiğince temizleyerek...

gaykedi dedi ki...

seloris' i tanıyalım; seloris hitler hayranı bir ırkçıdır, sitesinden kürtlere ve yahudilere müslüman olmayanlara karşı kan damlar...kendisi askerliğini çok zor şartlar eziyetler altında yapmaya çalışan bir arkadaşımızın hafta sonları tuttuğu blog "sitesine" gerçi arkadaş silmiş ama şu yorumu yapabilmiş kişidir ;

" nasıl gidiyor lan, veriyon mu herkese, bütün komutanlar askerler üzerinden geçmiştir senin" ben seloris denilen insanımsının gizli eşcinsel olduğunu düşünüyorum artık ciddi ciddi, bence yaşayayamadığı eşcinsel fantezilerini yaşamaya çalışıyor sanki ! herneyse seloris beyin maceraları devam ediyor Nakhar' ın blogunda da eşcinsellikle ilgili "bir anne baba çocuğa gereken eğitimi olgunluğu kişilik sahibi ve idealist olma kültürünü veremezse çocuk senin gibi gay olur " diyerek yorum yapmış, engin bilgisini ve kültürünü konuşturmuştur...

kendisine tarafımdan "anne baba cocuga gereken egitimi olgunlugu kisilik sahibi ve idealist olma kültürünü veremezse cocuklar bakiniz ; Socrates, Büyük iskender, Michelangelo, Leonardo da Vinci, Shakespeare, Caykovski, Florence Nightingale, Alan Turing, Tolstoy, Gogol, Fuzuli, gibi Escinsel olabilirler...Aslinda liste cok uzun ama neyse, Alan Turing kim belki bilmessiniz hatirlatayim bilgisayarin ata babasini gelistiren adam !" cevabı verilmiştir...velhasıl lafın özeti bu seloris iflah olmaz bir faşisttir...tanrının huzurunda fırça yerken esas ben onun suratını görmek isterim...

teyzenteyfik dedi ki...

yaaaa!!!!
o laf kalabaligi yapmis, siz de uzattikca uzatmissiniz.

yani yaziyi okudum, pek hosuma gitti, bakim kimler neler demis diye yorumlara bakayim dedim, yoruldum vallahi laf kalabaligindan. O sizi anlamaz, siz ona laf anlatamazsiniz. Bu böyle biline. bari beni üzmeyin...:)

hepinize sevgiler, sakin bu cikisimi kabalik olarak algilamayin.