26 Kasım 2006





TV ve Yozlaşma I


Bir hafta süreyle dişimi sıktım, çeşitli TV kanallarındaki dizilerimizi izledim. Sonunda kendime hayat boyunca yapmadığım tüm eziyeti yaptığımı anladım. Dizileri birkaç sınıfa ayırabiliriz.

Sade suya tirit diziler: Konusu önemli olmayan, basit laf kalabalığıyla geçiştirilen ve boşluk doldurmak için yayınlananlar.

Çorba diziler:Güya günlük hayattan kesitler veren ama yamalı bohça olmaktan öteye gidemeyen, güya her soruna el atanlar.

Zorba diziler: Kentlerde ve kırsalda geçen, şiddet, zorbalık ve hatta vahşet içerenler.



7 yorum:

doç.dr.arif sami kelkit dedi ki...

toplumda yozlaşma bireylerden kaynaklanıyor sizin gibi bireylerden sapkınlık virüs gibidir çok çabuk yayılır sizin gibilerin sayısı sizler sayesinde artacak ve dünya yaşanmaz pislik bir hale gelecek onun için kurduğumuz drneğimizde çalışmalara başladık sizin gibi pisliklerin yayılmasını engellemek için elimizden geleni yapacağız

To be gay or not to be gay! dedi ki...

ASk Bey'in adını google'dan aradım ve hatta scholar google'dan aradım... Yok yok tek bir yazısı çizisi yok. Adam daha yabancı yayın yapmamış ne ayıp gelmiş bir de ahkam kesiyor. cıl cık cık

Ezgi dedi ki...

Derneğin adı Protection from Gey mi acaba?:)

Yorumun ilk cümlesi için kusura bakmayın Gaykedi-insanların düşüncelerinden çok belaltı ile ilglenenler oldukça TV dizileri en son irdelenecek konu.

TV mevzusu gitgide daha içinden çıkılmaz bir hal almaya başladı, aklıma Requem for a dream filminde bir tv programına katılmak için saçma sapan diet haplarının bağımlısı olan kadın geliyor ister istemez.

bliyaal dedi ki...

yaw, bu doktor bizim zibidi seloris olmasin?

herackles dedi ki...

Öneri;

Birbiriyle bağlantılı yazılarında birinin yorum kısmını kapatırsan bütün yorumlarda devamlılık sağlamış olursun. Ne dersin?

Neverland dedi ki...

doc dr a itafen,
insanlara pislik diyerek mi tedavi edeceksiniz?
Bende asiriliklarin ve sapkinlarin karsisindayim ama bakis aciniz igrenc!cinsel tercihleri yuzunden insanlari asagilamak,pislik diye nitelendirmek sizin derneginizin amacini ortaya koyuyor!daha bastan kaybetmissiniz!

DeLiCeVaT dedi ki...

yani aslında televizyonla ilgili birşeyler yazacaktım ama şu allah bilir hangi politik bağlantılarıyla doç olmuş adamın yazdıklarını görünce herşey uçtu. hani ben mi okulda doç prof görmedim, yoksa onlar doçentse bu adam ne diye ikileme düştüm. bu arada noktalama işaretlerini de çok verimli kullanmış beyefendi:)

beyefendi acaba ne doçenti? eminim eşeklerle milli olma seramonileri düzenleyen köylülerimizden, bebeklere tecavüz edenlerden, 12 yaşındaki çocuklarla evlenenlerden,ve kendisi gibilerden de haberdardır (elalemin pipisine kafayı takanlardan, sana ne kardeşim eğer reşitse ve rızası varsa herkesin bir ilişkide)... o kadar çok ki... evet bayaa bir virüs varmış temizlenecek, nerede bu dernek:)

ne yazacaktım gerçekten unuttum, kusura bakmayın, show da başladı golşov diye bir program her gece, hayatı top ve baldır bacaktan ibaret olan televole ergenlerimize yönelik bir şey:)