29 Kasım 2006


Sirk !


Vatandaş artık iş aramaktan vazgeçmiş, gözünü bizim Mehmet Ali Bey’e dikmiş.. Çarkifelek’ten benim payıma bir şey düşer mi diye bakıyor..Her türlü adli sorununu ise Sabah Programları’na havale etmiş..Umudunu medyaya baglayan akillardan bir seçme:

Kadinin kizi kötü bir evlilik yapmiş.. Damadi daha ilk görüşte gözü tutmamiş zaten.. Kizina “Bu adamdan koca olmaz, bunun peşini birak” demiş..Kiz dinlememiş evlenmiş.. Hatta evliligin ikinci günü de kizini uyarmiş..“Adamın ne mal olduğu ilk geceden belliydi” diyor.. “Kızıma anan, anan diye tutturmuş..” Yanında dikilen küçük kız anasını dürterek uyarıyor..“Anan dememiş anne.. Anal anal..” ...Selahattin Duman

Canlı yayında Seda Sayan leğende cüce yıkamış zannedersem geçen sene, ben bu müthiş perfonmansı görmedim ama Bahadır Boysal köşesinde dumur şekilde bahsetmişti...

4 yorum:

Ayse dedi ki...

Ben masterı bitirdim, 2 ay oldu çalışmaya başlayamadım bi türlü. Evde olduğum için de halet-i ruhiyemi zaptedebilmek için televizyonu hiç açmıyorum. Gerçekten insana kötü etkileri olabilir bunların bence. Sabah kocasını gönderip akşamüsüne kadar bunları seyreden kadınların kafayı yemekten başka alternatifi yok ki. Her seferinde şaşırıyorum. Hiç bakmamak gerek.

güzide dedi ki...

Gittikçe tükenen bir toplumu iyi bir bakış açısıyla yansıtmanız hoşuma gidiyor. Sitenizi takip ediyorum ama ilk defa bir yorum yapma ihtiyacı ihtiyacı hissettim. Acaba nereye kadar bu şekilde amaçsız ve yanlış doğrultuda gidiceğiz merak ediyorum. Umarım sonumuz hayrolur...

uyuyanquzel dedi ki...

www.blogcu.com/uyuyanquzel e bi yazı ekledim. Die my darling isimli yazı.. bi okur musun? yorumuna ihtiyacım olabilir.

diagonel dedi ki...

MEVZU BAHİS OLAN PROGRAMLAR İLK DEĞİL SONDA OLMAYACAK
TOPLUM OLARAK EV HANIMLARINA YÜKLEDİĞİMİZ EVDE OTUR ÇOCUK DOĞUR YEMEK / ÜTÜ YAP,ÇAMAŞIR /BULAŞIK YIKA , ALTIN GÜNLERİNE KATIL KOMŞUYLA ÇEKİRDEK ÇİTLEYİP ONU BUNU ÇEKİŞTİR MİSYONUNU ÜZERLERİNDEN ALIP ONLARI ÜRETİME/GELİŞİME/SORGULAMAYA/ÇÖZÜM BULMAYA TEŞFİK ETMEDİĞİMİZ SÜRECE GİDİŞAT AYNEN BU ŞEKİLDE ZUHUR BULACAKTIR
BAHSEDİLER ALTERNATİFLER KISA VADEDE İNSANLARA EMPOZE EDİLEMEYECEĞİ GİBİ ÜTOPİK BİR YAKLAŞIMDA DEĞİLDİR

GAY KEDİ/OESX SÖZ SENDE CANIM ÖPÜYORUM SEVGİYLE KAL