12 Kasım 2006


Pirü Mugan Dedenin Abdestli Şalgamı I

Şeriat gelince nikâhı imam kıyacak ve tepesi atan koca, karısını: Seni boşadım yelloz, diye hemencecik kapının önüne koyacaktır. Elini ayağını, yüzünü saçını örtmeyen kadınlar kafir sayılacak ve böylelerinin katli vacip olacaktır. Plajdı, bikiniydi, kadınlı erkekli toplantıydı, danstı, baloydu; bunların hepsi kaldırılacak ve de evlerin pencerelerine yeniden kafesler konacaktır.

İşine, dişine ve kuşuna güvenebilen erkekler, nikâhlı olarak dört; stepne olarak da, dilediği kadar karı alıp, aynı eve doldurabilecektir. Ortalıkta karı kıtlığı başlar da, erkekler her yerde sade erkek görmekten ne yapacaklarını şaşırırlarsa; Nedim Efendi'nin de belirttiği gibi, ay yüzlü bir gulama: Koş annenden cuma namazına gideceğim diye izin al da, seni Kâğıthane'ye götürüp orada kâğıthaneleyivereyim, diyeceklerdir.

8 yorum:

Batuhan dedi ki...

kardeş sen ne ayaksın ?

herackles dedi ki...

:)
Kızarım ederim ama okurum.Haftada bir uğrarım en azından.
Senin fikirlerini daha fazla okumak istediğimi de söylemiştim galiba...

gaykedi dedi ki...

soruya bak yaa, kardeş sen ne ayaksın? ben iki ayakım, ama sitene söyle bir baktım sen bence kırkayaksın, hem yobaz hem ırkçı ikisi bir arada şampuanlar gibi, ne diyeyim Tanrı içinize biraz mevlanadan sevgi kırıntıları serpsin !

ertank dedi ki...

işin kötüsü, daha türkçe'yi doğru düzgün konuşamıyor. ayrı yazılmış -de'ler -da'lar, -ki'ler, ayrı yazılması gerekirken bitişiki yazılmış de'ler 'herkez' gibi feci feci yanlışlar. of ki of. bana gelen yazılardan birinde bu hataların birini gördüğümde özgeçmişi de yazıyı da çöpe atıyorum.

Adsız dedi ki...

kardaş Pirü Mugan Deden kim anlamamışam oda sizin gibi gotverenmi ?

gaykedi dedi ki...

anlamamana şaşırmadım

Adsız dedi ki...

neden kardaş ?

Yasin dedi ki...

Yazık ya... İnsanlar hâlâ şeriatı böyle birşey sanıyor...