19 Kasım 2006


Herkesin Başka Bir Ecevit'i Var !

......."İnanca saygılı laiklik"i düşünecek kadar iyi niyetli politikacı idi. Ama 2 Mayıs 1999 günü, TBMM'nin yemin töreninde öne fırlayıp, türbanlı Merve Kavakçı'yı göstererek "Burası devlete meydan okunacak yer değildir. Lütfen bu hanıma haddini bildiriniz!" diye haykırmasını kim unutabilir? Ben hiç unutmadım, unutmayacağım!......demiş Özdemir İnce.....ben Ecevit'e çok kırgındım, belki oda bize kırgın gittiya neyse...

Erbakan-Demirel-Ecevit üçlüsüne, siyasette artik ciddi ciddi bir şeyler düşünmeye başladığım yirmili yaşlardan itibaren epeyce arkalarından saydırdım...Çünkü babam onlarla büyümüş yaşlanmıştı, bende onlarla büyümüş kazık kadar askerlik çağında gay adam :) olmuştum ve başarılı olamadıkları kabak gibi ortadaydı, aklımda kalan son Ecevit silueti dili dolaşan, robotlaşmış ayaklarını yere sürerek yürüyen birisi olarak kalmış.Tabi ki allah rahmet eylesin ama bu muhteşem üçlü daha düne kadar iktidardaydı bakıyorumda 34 yaşındayım ve benimde hayatımın yarısını yemeyi bir güzel becermişler :(

8 yorum:

yaban tirtili dedi ki...

Evet Herkesin Başka Bir Ecevit'i var! Benim ki biraz şair... :)
Naif, sakin, gösterişten uzak, dürüst ve bir o kadar da AŞIK bir Ecevit.
Benimle uyuşur ya da uyuşmaz, siyasi kimliği ne olursa olsun; önce insan olan bir Ecevit.
Allah rahmet eylesin...

ziyaretin için de teşekkürler.. :)

kucukseyler dedi ki...

yabantırtılına çok içten katılıyorum. Ecevit konusundada ziyaret konusundada:)

cananege dedi ki...

yaban tırtılına ben de katılıyorum...ayrıca ben de çok teşekkür ederim ziyaretin için...sana yorum bırakmak zor oluyo...kaç dakikadır uğraşıyorum..açılmıyor...
sevgiler canan :):)

cananegeturkan.blogspot.com

ugur dedi ki...

Ne kadar haklısın gaykedi ama ya gidenlerin yerine gelenler ne kadar kalacak orada?
Bizler futbol takımı tutar gibi parti oylarken...
Üstelik demokrasi adına genel kurul öncesi kendileri dışındaki adayları ihrac ederek parti başında kalmayı başaran bir anlayışla bakalım kaç yıl birlikte yaşayacağız.
Benim için çok daha zor olacak annem yeni siyasetcilere ironik lakaplar takmayıda bıraktı...

herackles dedi ki...

Erbakan başarısız da diyemezsin ama Gaykedicim... Onu dersen yanlı olduğun fikrine kapılırım (Çoban Sülücü falan :)

İktidara, adam gibi geldiği yıl olan 90'ların ikinci yarısında, topu topu 2 sene olmadan adamlar denk bütçe yaptılar, tarihin en yüksek zammını verdiler memure da işçiye de ve Türkiye borçla çevirmedi bunları.Yani Erbakan efendi hıyarlık etmeseydi, o zaman Türkiye bugünlerin çok ilerisinde olurdu.Yahu adam havuz sistemi yaptı da milletin parasını kurtardı...

Dur, bununla ilgili bir yazı yazayım bari :)

Sonnur ŞEN dedi ki...

Aslında buradaki
http://oku.blogcu.com/1313810
Ecevit babamın Ecevit'i. Babam onun zamanında köyde bir ev sahibi olmuş.
Benim Ecevit'im aslında şurada
http://www.tonyukuk.net/aah2.htm
Bir toplantıda ve Türkiye'nin resmini gösteriyor. Gerçekten yalnız Türkiye'nin yalnız başbakanı. Nur içinde yatsın. Biz ölülerimizi hayırla yad ederiz.
Muhabbetle kalın

HULYA dedi ki...

Evet bu başlığa aynen katılıyorum.Benim Ecevit'im 1974 yılında hiç tereddütsüz Türk ordusuna barış Harekatını yapması emrini veren ve Kıbrıslı Türk halkını kurtaran Ecevit'tir.Saygı sevgi ve rahmetle anıyorum...
Ziyaretin için teşekkürler.Bloğundaki yazılar oldukça güzel.İyi bloglamalar:-)

eLfUeGo dedi ki...

Nedense herzaman yakındığımız ama bir türlü vazgeçemediğimiz huyumuzdur biri öldükten sonra onun iyi yanlarını görmek yada ona değer verdiğimizi anlamak.Ölmek o bakımdan birçok şeyi gün ışığına çıkartır.Ama hayat bu, okadar acımasızdır ki siz öldükten sonrada size değer verenleri yıpratmak için çabalayanlarla doludur. Bin iyilik ve bir kötülük yaparsın adını kötüye çıkartırlar:))Neden ki Özdemir İnce, enflasyonun %70 lerden %10 küsürlere indirildiğini hatırlamıyor?, Neden okadar istikrarsız hükümetten sonraki en istikrarlı hükümetin başarıları bir türban olayı ile örtülmeye çabalıyor halen anlamış değilim.Herhalde çamur at izi kalsın kampanyası sürdürüyor..Ama ne yazıkki bu sefer çamur atacakları kişi hayata veda etti ve malesef attıkları çamullar artık onda izde bırakamaz.Orda etkilemez onu yahu:))))..

Ama Demirel ve Erbakan hakkında söylediklerine sonuna kadar katılıyorum.Ne yazıkki bu kişiler sadece senin hayatını değil Türkiyedeki bütün vatandaşlarının haklarını yemekten vazgeçmediler.İmkanları olsa açgözlülüklerini devam ettirecekler ama işte şükürler olsun ki tanrı buna izin vermiyor...