29 Ekim 2006


Yaklaşık 10 Milyara Türkiye'ye teslim Genç Erkek II

Bir de özel meraklıları çıkmış.. Diyelim bir aşkı var.. Onun fotoğraflarını gönderip, aynısından sipariş veriyorlar..O zaman fiyat değişiyor.. Sadece vücudunu tutturmak için yirmi beş bin dolar alıyorlar..“Yüzü de erkek arkadaşımın yüzü gibi olsun..” diye tutturursan fiyat elli bin dolara çıkıyor.. Ünlülerin taklidi modelleri yapmıyorlar.. Yoksa ne fanatikler var..Firmanın gücü kimi isterse kopyalamaya yetiyor ancak yasalar izin vermiyor..Henüz Türkiye’ye mal satmamışlar..Amerikalılar’dan sonra Japonlar ilk sırada.. (Hiç şaşmadım) Sonra Almanlar geliyormuş.. (Ona da şaşmadım..)Bizimkiler daha olayı duymadı.. Duyulsun, adım gibi eminim o satış listeleri alt üst olur..Ayrıca.. Ben bu memlekette yaşayan insanların delemeyeceği yasa, kural tanımıyorum..

Bizim ahaliden bu bebeklere gücü yetenler, yerli ünlülerden birini kafaya taktı mı fotoğraflarını firmaya yollar “Trafik kazasında kaybettiğim arkadaşımın aynısından istiyorum..” der, yine muradına erer..Yakalanmadıkça da başı belaya girmez....Biri çıkar Kadir abimin (İnanır) fotoğraflarını yollar..Elli bin doları bastırıp aynısından yaptırır.. Yapma Kadir İnanır bebeğini evine atar.. Döver, hakaret eder, sabaha kadar taciz eder..Adamın ne delikanlılığını bırakır ne yiğitliğini.. İşte buna dayanamam.. “Bu yozlaşmadır, çürümedir..” diye isyan ederim..standart fiyatta da saç rengini , cilt rengini,göz rengini,cinsel organ kıllarının rengini ve uzunluğunu, penis boyu ve kalınlığını, anal darlığını seçebiliyorsun, istediğin saç modeli için fotograf göndermen gerekiyor...Bu ürünün Erkekler için kadın vesiyonuda var..Selahattin Duman'ın yazısını gayler için uyarladım gaykedi...bu yazının orjinali ve ürünün web sayfası için link
http://www.realdoll.com/maledoll1.asp

1 yorum:

wolkanca dedi ki...

alemsin :)