09 Ekim 2006




Genç Gay Arkadaslar,
Beyniniz Farklı Çalışıyor !


15-25 yaş arası genç gay arkadaşlar bu bilimsel araştırma Londra College Üniversitesinde yapılmış..Teknik detaylarını yazmıyorum...Sonuç Gençlerin davranışlarının ne gibi etkiler yapacağını ve diğer insanların ne düşüneneceği hakkında pek kafa yormadıkları, oysa yetişkinlerin sosyal açıdan daha deneyimli ve başarılı oldukları...bununda sebebinin beyinde suçluluk duygusu ve empatiden sorumlu beyinin medyal prefrontal korteksin bu yaşlarda daha az etkin olması...
şu an 34 yaşındayım, o yaşlardaki gaykediye şimdi bakıyorumda, gayliğin sanki dahada verdiği bir hırçınlıkla, her konuda amma denyoydum yaa, o zaman yeni çıkmış yırtık kot ve küpe, bilir bilmez siyasi tartışmalara atlamalar, yeni nesil aman siz siz olun bizden akıllı ve uyumlu olun, bunlar belkide o yaşın yaşın getirdiği yaşanması gereken, bir açıdan doğal hormonsal şeyler ama genede kendi kendime amma deliymişsin be demekten, bazen yaptığım abukluklar densizlikler aklıma geldikçe utanmaktan kendimi alamıyorum..



4 yorum:

evrim dedi ki...

yok, o bahsettigin denyoluklar, simdi utanilacak seyler inan gay olmakla alakali degil. Ben de az komik degilmisim o yaslardayken.. Artik utanmayi biraktim, gülüyorum o zamanki halime. baska türlü teselli olamiyorum ..:)

sevgiler...

Pirtik Evli, Mutlu ve Issiz dedi ki...

Gaykedi,

Ne var utanacak hepimiz ayni yollardan gectik iste.

Bence bizlere kocaman birer tecrube tum o hata oldugunu dusundugumuz eylemler

Operim
Pirtik

seloris dedi ki...

insanı hayvandan ayıran şey nedir bu sorunun cevabını bekliyorum acayip samimiyim bu soruda

bir avuç kum dedi ki...

ben tam o yaşlardayım:D
ama ilerde yaptıklarımdan utanacağımı düşünmüyorum daha önce olmadı böyle bi şey. ki zaten utanma duygusu toplum yüzünden aşılanan bi şey. kendi değerlerini yaratanların utanç diye bi kavramı olmamalı, insan kendinden utanır mı? utanmaz. aslında toplum ondan utanır insan da bunun suçluluğunu duyar. belki bi 30 yıl sonra şimdi yaptıklarımızdan utanacağız.. her olay geçtiği dönem içinde incelenmelidir arkadaşlar.