23 Eylül 2006


Hayalet Taşlamak II


Sonra... Doktora... Amerika'da öğretim görevlisi olarak geçen yıllar... Ayağını sağlam basan bağımsız bir duruş... Farklı renkleri ortaya koyan cesur bir yazar...Örneğin... DERVİŞ'te biseksüellik gibi çok duyarlı satırların yazılması yürek ister.Hep ciddi konuları konuşan, havaiyattan pek hoşlanmayan, güzel bakan, tertemiz yürekli bir insan....

Bu roman için dava açmak, siyaset deyimiyle "hayalet taşlamaktı."Hukukta "suçun şahsiliği" ilkesi vardır.Roman kahramanı suç işler mi? "İşledi" diye dava açılırsa, işte bu "hayalet" yargılamak olur."Cadı avı" Ortaçağ'da kalmıştır.Bu roman için "Türklüğe hakaret" diye kıyametler koparan zihniyet, Türkiye üzerine düşürdüğü gölgelerle "Türklüğe hakaret" etmektedir....Güneri Civaoğlu' nun yazısı tarafımdan biraz kısaltılmıştır...Gaykedi

4 yorum:

Adsız dedi ki...

peygamberimizin bir hadisi serifi var gerci sizler bilmezsiniz.Sizin gibi escinselleri gördügümüz yerde taslayip öldürmemiz gerek.Rabbim hidayet versin insaallah o son gün gelmeden...

Ömürcek dedi ki...

Merhaba. Bloguma bıraktığın yorumu yeni gördüm. Teşekkür ederim. Yeni bir yazı yazdım Elif Şafak'la ilgili. Yine bir gazetecinin köşe yazısı. Bu sefer ki biraz farklı, yorum yapmadan edemedim. Böyleler işte. Beraat etti ama bu kez de hakaret edenlerin dilinden kurtulamıyor.

Adsız dedi ki...

anonymous, öyle sanıyorum ki bu sitenin yazarı size cevap vermeyecek kadar tahammülü yüksek ve geniş yürekli biri. ama ben sizin bu korkunç satırlarınız karşısında dehşete düşüyorum. hiç düşünmüyorsunuz, eğer böyle bir şey varsa, bu nasıl peygamberdir ki allahın kuluna kapatmış gönül kapılarını?! sizin gibi insanlarla aynı ülkede yaşadığım için utanç duyuyorum.

Adsız dedi ki...

Emin ol ben senden daha cok utaniyorum....