28 Eylül 2006


128 yorum:

Adsız dedi ki...

Bloğunuzu görmek tesadüf eseri oldu bir çok yazınızda haklısınız ama Türkiye'de değişiyor. Bende eskiden gay yada ibne gibi kelimeleri sadece küfür ve kötülük mahabında kullanırdım ama artık kullanmıyorum biliyorum belki benim için yanlış ama sizlerinde bir dünyası bir canı bir ruhu ve inancı var aslında siz hep vardınızda bizler kördük gerçekten hayatımda tanıdıgım en iyi ve en çok tanımak istediğim dost olmak istediğim ilk ve tek geysiniz keşke sizi tanıyabilseydim çok sevdim be seni :)

angellica dedi ki...

selamlar blogumu ılk yaptıgım gunlerde bloguma yorum yapmıssınız sagolun:) kımsınız dıye tıkladıgımda bir escınselın blogu oldugunu gorunce sasırdım...sasırmamam mumkun değildi zaten... önyargılarımla blogunuzu dolasmaya baslamıstım dogrusu escınsellık toplumumuzda pek de ii karsılanmıyo ama yazdıklarınızı nakharın yazdıklarını okudukca bu kadar dıslanmanızın haklı olmadıgını dusunuyorum...
bence insanlar bu kadar hayvanca (kusura bakmayın artk) seyler yaparken sızın nakharla olan sevginiz (ayrıca blogunuzda sevgilim diye linkin olması dogrusu ben daha once boyle bısı gormemıstım )benı cok etkıledı umarım hep boyle mutlu olursunuz :)
geciyodum ugrayayım dedim umarım iyi etmişimdir...

gaykedi dedi ki...

tesekkurler "angellica" sonuçta hepimiz insanız eşcinsel aşkında diğer aşklardan farkı yok, kıskanma ilgi beklentisi tatlı kavgalar falan hep aynı :)

Adsız dedi ki...

TÜM SAHİLLERİNDE İSTEDİĞİN GİBİ YÜZMENİ DİLERİÖ

admin dedi ki...

içimden yorum yazmak geldi.ne yazacağımı da bilmiyorum.sizinki değişik bir durum.hayat zor olsa gerek.kolay kolay sevgili de bulamazsınız :)

gaykedi dedi ki...

@admin bu zamanda kim kolay sevgili (tabi iyi bir sevgili) bulabiliyor ki biz bulalım :p

Adsız dedi ki...

Slmlar bende bir gayim ve sizi anlıyorum bu gibi bir siteye nette ilk defa rastladim belki vardı ama ben görmedim neyse sonuçta ii bir blog yapmışsınız bizlerinde insan olduğunu diğerleri en azından sizin kanalınız ile öğrenir sevgiyle kalin

gaykedi dedi ki...

@isimsiz teşekkürler, sizde unutmayın hiç bir teknik bilginiz olmasa dahi, kolayca ve ücretsiz kişisel web sayfası hazırlayabilirsiniz, blog siteleri sayesinde.

Adsız dedi ki...

senin bloguna arasıra bakıyorum çeşitli vesilelerle (ben de gayim bu arada)ve çok beğeniyorum buradaki yazılarını, bizlere bir ses olmanı, ve özellikle eklediğin fotoğraflar çok etkileyici oluyo;)
sevgilinle sana sağlık ve mutluluk diliyorum:)

gaykedi dedi ki...

@isimsiz mutlu oldum, sanada mutluluklar :p

Adsız dedi ki...

selam gaykedi
biliomusun senin gibi harbi bi dosta sanalda olsa anlatmak isteidğim Çok hikaym var.ben KAPAlı bi kutuyum içimde aşkı yaşamak zorunda olan biriyim. beni dinlermisin? bir dosta ihtiyacım var.cvBını bekliycem

gaykedi dedi ki...

@isimsiz dinlerim tabi neden dinlemeyeyim, istersen bana buradan ya da oe@ttmail.com adresinden yazabilirsin.

Adsız dedi ki...

Ben bir gay değilim ama size duyulan hoşnutsuzluk gerçekten çok kötü. Türkiye'de bunun doğal brşey olduğunu anlatmak gerçekten çok zor...

gaykedi dedi ki...

isimsiz

bize yapılan bir tür ırkçılık, nefret suçu, desteğin için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

ya bende gayim msnde yada diger iletişim uygulamlarında bir erkek bulunca ben gayim diıom hemen engellıo bence turkıyede simdilik gaylere hic saygı yok eger ben gayim dedigimde beni engellemezse kesin aktif bir gaydir cunku ben pasifim :D

gaykedi dedi ki...

isimsiz
msn'den tahmin yönteminiz gerçekten ilginçmiş :)

canasker dedi ki...

evetbende bir gayım...
bunu burda yazmak kadar insanlarada söylemekte kolay olsa...16 yaşımdan beri ne olduğumun farkındayım..bir gayım...gençliğin verdiği ateşle sadece sex aradım...gençlik,askerlik derken..yaş oldu yirmi altı ve ben ne istediğime karar verdim..gerçek aşk..sadece sex'e dayanmayan hayatı paylaşabileceğim biri...hepimizin başına geldiği gibi benimde ciddi sandığım bir iki ilişkim oldu...ama ben sevmişim onlar değil..maalesef...ben ne istediğime karar verdim ama bulduklarım ne istediklerini bilmiyor...du...taki onunla tanışıncaya kadar..internette böyle bir insanla tanışacağımı hayal bile edemezdim...tam 7 aydır beraberiz gecem gündüzüm o..seviyorum seviliyorum...artık o..artık otuz altı yaşındayım..o yirmi altı üniversitede okuyor bir sene uzattı..kısmende olsa aynı evi paylaşıyoruz..gelecekte tabii beraber oturmak tek dileğimiz..şimdilik tek engelimiz ailesine bağımlı olması..ekonomik özgürlüğünü kazanınca..bu engelde ortadan kalkacak..şimdilik ikimizinde ailesi bilmiyor durumu..ben arkadaşımda kalıyorum diyorum..onun zaten ailesi istanbul dışında oturuyor...
burda paylaşmak istedim...seviyor ve seviliyorum..
sevgimle kalın..

gaykedi dedi ki...

canasker
sizin adınıza çok sevindim, tanrı mutluluklar versin, bu zamanda iyi bir sevgili bulmak gerçekten zor, ne mutlu size bunu başarmışsınız...

canasker dedi ki...

teşekkür ediyorum gay kedi..

Adsız dedi ki...

Hz. Lut´un eşcinsel ilişkiler konusunda kavmine yönelik uyarıları Kuran´ın çeşitli surelerinde sıkça yer alır ve örnek olarak gösterilir. Hz. Lut´un Allah´ın elçisi olarak bu konuya karşı duruşundan ibret alınarak eşcinsel ilişkelere günümüzde haklı ve doğal olarak tiksintiyle bakılır. Fakat bu tepkiler bazen sadece eşcinsel ilişkilere olmakla kalmıyor, eşcinsel olduğunu açıklayan veya "eşcinsel görünen" insanlar da hakaretlere maruz kalabiliyor. Burada önemli olan nokta "eşcinsellik" ve "eşcinsel ilişki" gibi iki ayrı olayı birbirinden ayırabilmektir.

Kuran´da hiç bir yerde eşcinsellik, yani eşcinsel olmak yasaklanmaz. Bu konuya dair tek yasak eşcinsel ilişkiye gelmiştir. Bu da önceden de belirttiğimiz gibi öncelikle Hz. Lut´un uyarılarıyla başlayıp, sonra Hz Lut´un sözüne kulak vermeyen kavminin yüce Allah tarafından cezalandırılmasıyla görünür. Günahları kadın yerine cinsel ilişkilerde erkekleri tercih etmeleriydi.

Günümüzde ne yazık ki bu püf noktayı görememiş insanların oranı oldukça fazla.

Bugün istatistiklerin gösterdiğine göre, dünyada her 10 insandan 1´i eşcinsel. Yani 6,5 milyar insanın arasında 650 milyonu eşcinsel demektir bu. Bu müthiş bir rakamdır. Aynı zamanda bu rakam da bir nevi gösteriyor ki, o 650 milyon insanın önemli bir kısmı kendisi seçmemiştir eşcinsel olmayı. Çoğu için doğuştan varolan bir durumdur bu.

Bu durumda konu bir yerde birleşiyor. Bu geçici dünyanın bir imtihan dünyası olması. Her insan çeşit çeşit zorluklarla Allah tarafından test edilir, yani denenir. Eşcinsel insanları bu konu ile bağlayacaksak, onlar için de bir çok deneme vesilesiyle beraber kendilerine eşcinsellik verilmiş diye görmeliyiz.

Denenecekleri konu, bu insanlar eşcinselliklerine boyun eğip eşcinsel ilişkilere girecekler mi? yoksa eşcinselliklerini kabul edip, ama buna yenik düşmeyerek doğal ilişkiyi yanı karşı cins ile olan bağlantıyı mı tercih edecekler?

Yani uzun lafın kısası, eşcinsellik haram değil, bir imtihan vesilesidir, haram olan eşcinsel ilişkidir.

gaykedi dedi ki...

"şuradaki" tartışmayı yorumlarıyla beraber bir okuyun ve saçmalamayı kesin derim, doğadaki diğer canlılarıda mı denemek için eşcinselliği vermiş tanrı? çünkü eşcinsellik 500'e yakın canlı türünde görülüyormuş, bunların yaklaşık 130 tanesi kuş türüymüş.

Adsız dedi ki...

slm ben izmirden 16 yaşındayım sizin yazılarınız çok hoşuma gidiyor. düşüncelerinizde çok güzel benim bi arkadaşımda gay aslında sanıldığı gibi hiçde azgın azgın ortalarda dolanan insanlar değil sadece cinsel tercih. bunu açık bir şekkillede çekinmeden herkeze söyliyebilmende çok güzel
saol yazılarının devamını bekleriz.

gaykedi dedi ki...

isimsiz
teşekkürler, sadece seks odaklı yaşayan eşcinsellerde var tabi tıpkı hayatlarını seks üzerine kurmuş, duygusuz heteroseksüeller gibi.

canasker dedi ki...

bunlardan çevrede çok...
sevgilimin bir arkadaşı var istanbulda yaşıyor...ara ara sevgilisi olur..
ama istanbula geldiği zaman ilk adresi...o meşhur gay barlar olur..
aradığım sevgi der ama...
aradığı sadece sex...

gaykedi dedi ki...

canasker
evet bilmez miyim böyle tipleri, tabi ki kendi özgür yaşamları istediğiyle düşüp kalkabilir ama bazen sevgili olmaya kalkarak insanların yüreklerini parçalıyorlar, kardeşim olma sevgili, git kendin gibi seks budalalarıyla ne bok yersen ye!

Adsız dedi ki...

merhaba gaykedi. blogunu daha önce ziyaret etmiştim ama yorum yazma fırsatım olmamıştı. çok yakın bir arkadaşım gay ve türkiyede gay olmanın ne kadar zor birşey olduğunu gayet iyi gözlemleme fırsatım oldu. vapurda gözüne kestirip evine kadar takip eden erkekler,esnaftan rahatsız edenler vsvs gerçekten zor bir yaşam. gaylerin takıldığı mekanlarda çokca bulundum hiç de öyle şehir efsanelerinde olduğu gibi kimkime dumduma mekanlar değil. hatta belirli bir kültü seviyesinin üstündeki insanların çoğunluğu teşkil ettiğini bile söyleyebilirim. eşcinsel olmanın bilinci türkiyede eşcinseller arasında oluşmuş ancak sokaktaki insanın bu konuda zerre fikri yok. özgürlükten tek anladığı başörtüsü olanların suratına çarpmak istiyorum bazen eşcinsel haklarını.... sinirlenmeye başlıyorum düşündükçe.. sevgiyle kal,hayatta başarılar .

gaykedi dedi ki...

isimsiz
benim içinde çarp o dincilerin iki yüzlü özgürlük anlayışlarını suratlarına :p

sacred_boy dedi ki...

Merhaba,

tesadüfen denk geldi blog yazılarınız. Gerçekten gerçekçi ve hoş yazılar. Bende bir eşcinselim ve insanların bu konuya bakış açısının niye bu kadar katı olduğunu anlayamıyorum. Kimse bu yolu isteyerek seçmedi. Birçoğu her türlü suçu işlerken bu konuya gelince tamamen toplumdan itilme tehlikesine sahip oluyorsunuz.

Hele dini konularda her türlü günahı işleyen kişiler bu konuya gelince dinden kovmaya kalkıyorlar. Bu nasıl bir ikiyüzlülüktür? Anlam veremiyorum. Hayır biz kötü değilizi, bir günahkar değilizi, biz suçlu değiliz... Heteroseksüel olupta dünyayı mahveden ve dünyaya hiçbir katkısı olmayan insanlardan daha çok katkı sağlamıştır belki eşcinseller. Hangisi daha iyi tüketici ve dar görüşlü bir hetero mu yoksa üretici ve dünyayı biraz daha ileri götürmeyi amaçlayan homo mu!

Bu konuda birçok düşünce ve aslında içime attığım sıkıntılarım var. Birçoğunu kaleme almayı isteyip, düşünsemde cesaret edemedim maalesef. Bunları siz yansıtamayanlar yerine yansıtmışsınız. Cesaretinizi tebrik ediyorum. Bu güzel yazılarınızın devamını da bekliyorum :)

gaykedi dedi ki...

din, dil, cinsiyet ve milliyetimiz önemli değil, önemli olan insan olmak, olabilmek, bu arada beğenileriniz için çok teşekkür ederim ve sizide bir blogger olarak aramızda gormek isterim, eminim bize anlatacak, bizimle paylaşacak çok şeyiniz olmalı...sevgiyle kalın...

Adsız dedi ki...

slm
kıskandım ben, hem de çok kıskandım. aman aman güzel olmayabilirim ama elime yüzüme de bakılır canım, duyguluyumdur da... Aşk böyleymiş diyorum ve kendi adıma üzülüyorum niye ben hala aşkı arıyorum diye...
Hep mutlu olun, mutlu kalın

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bende o taraflar yokk ... toplumun kolay kabul ettıklerındenım. bende bırılerıyle tanısana kadar hakkınızda negatıf dusununlerdendım..bunun bır hastalık oldugunu muhakkak bır problemden kaynaklandıgını ,tercıh meselesının asla olamayacağını dusunmekteydım...fıkırlerım yenı yenı değişiyorr,arastırdıkca ve sızı dınledıkce!'''..unıversıtedeykenn bır erkek arkadsım (ahmet)le cok ıyı arkadstık, onun kız arkadsıda vardı mutluydu ve hanı sızlerın alayınızdamı var gercekten bılımsel anlamda da bılmeıyorum on parmagında on marıfet..yemek,kıtap,edebıyat,tıyatro,lıderlık ruhu,konuşma ... herseyıyl eksıksız. bırgun arkadsı geldı sehır dısından (sevgılısı ımıs,mehmet)..onun ılk bakışta anlamıstımda burunumn dıbındekı arkadasımı anlayamaamıştım.. 3hafta zorunlu olarak beraber kaldık bu sure zarfında anlamıştık ev arkadsım ve ben bızım arkadasımızıda.. mehmet tam bır problemdı ..bır asıkta olabılecek herturlu huy ,kıskanclık,telefon karısıtrımaları ,naz,ağlama,,,aklınıza ne gelırse ve ınanın 3 hafta anlamamaış gıbı davranıp mısafır ettım...onun haberı yok ben onun yuzunden evıme gelen baska bır mısafırımle onun hakkında ılerı gerı konıştugu için kavga ettım ve evımden gonderdım. ama onun benı zor durumda bıraktıgı ve aldırmadıgı cok anlar oldu.. o bunu bılmıyor. o benım onunla guy oldugunu bıldıgım andan ıtıbaren ondan hoşlanmadıgımı dusundu ve kabalaştı hırcınlaştı.. "eger boyleyseniz once kendıniz kabul edeceksıniz kendınizle barısık olacaksın kı baskasıda siziı kabul etsın"...sızler için demıyorum sızn kendınden emın tavrınız sanalda bıle dıkkat cekıyor..ben o gunden sonra bu konuya bıraz daha egıldım. su anda yuksek lısansımı yapmaktayım bu konuyu sectım yanı mutlaka homoseksuellık . ama bu konuyla ılgılı bugune kadar yapılmış arastırmları da merak etmekteyım sunumlarıma destek olacak sekılde yardımlarınızı da isterım aslında?dıger ulkelrde kı bakış acısı ve turkıyede kı durum muhabbetınızı balla kestım umarım:)

gaykedi dedi ki...

adsız
sanırım araştırmalarınız konusunda lambda istanbul ve kaos gl'nin size yardımları dokunacaktır çünkü literatür ve kütüphane konularında çalışmaları vardı.

Adsız dedi ki...

selam gaykedi.
Yazdığın bu son derece olgun we güzel yazılara tesadüfen rastladım.Tüm yorumları okudum gerçekten saygı duyulacak bir iş yapmışsın tebrik ediyorum seni.
Ben antalyada yaşıyorum.ne gay'im diyebiliyorum ne de değilim diyebiliyorum garip bir çalkantı ve ruh çatışmasının içindeyim anlayacağın..Hayata we diğer insanlara karşı bu konuda dimdik durabilen bir kişiyle sohbet etmek,hislerimi paylaşmak rahatlatır beni sanırım..Eğer kabul edersen memnun olurum,başarılarının dewamını diliyorum.. ;)

gaykedi dedi ki...

adsız
msn kullanmıyorum ama bana gaykedi@gmail.com adresinden ulasabilirsin, sevgiler....

Adsız dedi ki...

selamlar gay kedi, sen gay olmaktan memnunmusun? hiç normal bi erkek gibi olmak istedinmi? inancını ve ne kadar inanclarına bağlı olduğunu bilmiyorum ama gayliğin dindeki yerini arstırdınmı? cünkü yaptığın yorumlar hep sosyal mesajlar veren dünyalık yorumlar. unutma gayde olsa normal de olsa her insan ölüyor, her ölüm yeni ve ebedi bir hayatın baslangıcıdır. yanlızca bu dünyalık yasama kardeşim. ac biraz kutsal kitabımızı oku, huzur arıyosan insanlardan değil Allah tan iste, tabi önce sen onun için bişiler yaptıktan sonra. tamammı sevigli kardeşim. beni yanlış anlama tüm iyi niyetimle düşüncelerimi yazdım.

gaykedi dedi ki...

adsız
azınlık olmak zordur hele bu ülkede daha da zor, ergenlikte zor kabüllendim bunu her eşcinsel gibi, ama yapabilecek birşey yok doğa ya da tanrı bizi öyle yaratmış... dinler konusunda oldukça bilgiliyimdir, kadını 2. sınıf eşcinselleri insan bile saymayan her tür dinsel görüşle işim olmaz, benim inancıma göre her cinten, ırktan, dinden ve milliyetten insan eşittir...

LoLLa dedi ki...

sinir oldum ya surekli bi bizler sizler karmasasi var gercekten sevmedim içinde bizler gecen yorumlari :( onemli degil tabii benim ne dusundugum ama blogunu okurken keyif aliyorum seni seviyorum tanımasam da ve ciddi sekilde gıcık kapıorum tr insaninin bu huyuna! İlla bi ayrim yapilacak illa ki sizler bizler onlar denilecek
offf
neyse bye :)

gaykedi dedi ki...

lolla
hepimiz attila ilhan'ın bir şiirinde dediği "biraz kan, biraz kemik" insanız işte...

Adsız dedi ki...

cok ıyısın-ve mantıklısın tesekkurler

Adsız dedi ki...

yani at gözlüklerini çıkartıp bakmak lazım! eşcınsel olmayan ilişkilerde istismar zorbalık aldatma yalan dolan hersey var...
bunların olmadıgı her ılıskıye saygı duyuyorum escınsel ılıskıde dahıl! ıkı ınsan bırbırıne saygı duyuyor ve guvenıp sevıyorsa bunun neresı kötu!!!sokak sokak fahıse arayan adamlar cok dogru mu yasıyor....hayatta sıze mutluluklar dılıyorum hersey gonlunuzce olsun

sacred_boy dedi ki...

Yukarıda bir arkadaş bir takım sorgulamalar yapmış ve huzuru Allah'ta arayan demiş. Çokta güzel demiş. Ama gaykedinin de dediği gibi bizi böyle yaratan da O.

Kendi serüvenimi anlatırsam her insan gibi bende önceleri kabullenemedim. (Ki aslında bisexim tuhaf bir yapım var.) Ne yapacağımı şaşırdım. Günden güne kendimden utanmaya, kendi içime çekilmeye başladım. Din kötü diyor, toplum kötü diyor, herkes yadırgıyor ben bilmiyorken ne kadar da kötüymüşüm diye şaşırdım kaldım. Ve başladım araştırmaya.

İlk doğaya baktım. Doğa, dedim Allah'ın kurduğu mükemmel bir denge. Ve biz doğadan geldik, doğaya dönüyoruz. Öyleyse doğada var mıdır bu olgu? yoksa psikolojik bir rahatsızlık mıdır? ARaştırınca şunu farkettim evet doğada var. Hemde yoğun olarak var. Bazı hayvan çeşitlerinde bisex duygular ve eşcinsellik olabiliyor ve bu klasik bir yaşam tarzı onlar için.

Peki dedim din niye bunu yalanlıyor? Ve düşündüm, hergün içten dua ettim. Bazen sabahlara kadar. Eğer gerçekten eşcinsellik kötüyse bunu benden kurtar diye. Huzur istedim. Huzuru verdi, ama hala bende olan bir beğeni çeşidi vardı. O da eşcinsellik. Ve bu huzur öncelikle bunu kabullenmemle başladı. Sonra da herşeyi anladım.

Dinler, hayatımızı ilerletmek için vardır. Kuran, kadını ikinci plana atmaz. HEr zaman ona ayrı, erkeğe ayrı değer verir. Erkeğin üstün olduğu, kadının üstün olduğu noktalara değinir. (Mesela bir surede iki erkek şahit yada bir erkek iki kadın şahit tutun der. Nedeni ise o devirde kadınların bu konularla ilgilenmemesi haliyle, bu olayları şahitliği kolayca unutabilmeleri.) yani anlayacağınız kadınlarda aşağılanmaz ve çok değer verilir.

Peki neden eşcinsellik kötü? Hayır aslında. TUhaf ama bana gelen cevap hayır oldu. Eğer düzgün bir şekilde okursanız orada kadınları tercih edebilirken (sırf macera olsun yada artıkı cinsel doyumsuzluktan başka arayışlara geçmeden dolayı) erkekleri tercih edenler için hüküm vardır. Yani bu surenin amacı toplumsal bir eşcinselliği kaldırmak, neslin üremesi ve eril-dişil dengesi için heteroseksüelliği desteklemektir. Ama eğer kişinin hamurunda bu varsa, sonradan olma değilse. O zaman bu konuda bir yasaklama yok. Yasaklama mesela pompei için. Pompei denen yerde her gece sex partileri düzenlenir ve yaşlı adamlar genç erkek kölelerle birlikte olurlarmış. Ki bu durum gördüğünüz gibi ahlak ve toplum açısından yanlış ve onlar lanetlenmiş. Düşünsenize herkesin eşcinsel olduğunu ne kadar kötü? insanlık nasıl ilerleyecek.

O yüzden yıllarca ettiğim duaların karşılığını aslında bunun günah olmadığını anlayarak çıkardım. Ve o zaman huzura erdim rahatlıkla kabullendim.

Bir diğer rahatlamayıda tıpta okuyan bir arkadaşın psikiyatri kitabında, eşcinselliğin cinsel seçim bozukluğu olmadığı, psikolojik bozukluk olmadığı için bir sorun teşkil etmediği yazıyordu. Yani bilimde bunu destekliyor

Bu bize verilen bir özellik. Bleki genetik bir özellik. Değiştiremeyeceğiz aşikar. Şu hayvanlardan bizi en ayıran ve bizi Allah'a en çok yaklaştıran duygu aşktır. Ve ben gönül rahatlığıyla bir erkeğe aşık olabiliyorum. Hem de deli gibi. Öyleyse aşk gibi ulvi bir duygu neden kötü tercihlere dayalı birinde belirsin.

Bence artık biraz daha ufkumuzu açmamız gerekiyor. TOplumun ilerlemesi, insanların refahı için. Yüzyıllardır eşcinsellik var ve sürekli saklı gizli ilerliyor. Neden su üstünde olmasın. İnancım şudur ki bir 10-20 yıl sonra herkes daha anlayışlı olacak. Artık insanları yargılamayı bırakalım, kendi hayatımıza, kendi yanlışlarımıza bakalım :) :)

sağol gaykedi... umarım arkadaş bu mesajımı okur.

gaykedi dedi ki...

sacred_boy
eşcinsellik bir cinsel tercih değildir, çünkü ben eşcinsel olayım demez, bunu seçmez, hatta seçmemeye çalışır ve çoğu bunu başarmaya çalışırken kafayı yer.

eşcinsellik doğada görülen bir cinsel çeşitliliktir, davranışaları yakından gözlemlenen 500'e yakın canlıda görülür, bunun 150'si kuş türüdür.

sacred_boy dedi ki...

evet gaykedi benim de anlatmak istediğim bu. sana tamamen katılıyorum. Doğada varolan yaratılagelen birşeyin insanda ortaya çıkması çok doğal.

insanların artık biraz daha ufuklarını açıp, yargılamadan bir objektif bakması lazım. Ama maalesef tabuları yıkmak insanlar için zor ve korku verici. O içlerinde ki korku da dışa eşcinsellere baaskı olarak vuruyor. :)

akrep13 dedi ki...

Gaykedi tesadüfen senin bloğuna girdim.Kedi resmine basınca sen çıktın ve takıldım kaldım.Bugünlerde bu gay ilişkiler çok karşıma çıkıyor nedense.En son msn adresime böyle bir site girmiş nasıl olduğunu anlamadım ama bir tuhaf oldum .Bu arada söyleyeyim gay falan değilim ama yargılamıyorumda bu tür ilişkiyi.Bana doğalmış gibi geliyor ama bana uymaz.Aslında çok araştırmadım bu konuyu.Üniversitede iki arkadaşımdan şüphelenmiştim ama böyle birşey söylenmiyor işte .Siz daha iyi bilirsiniz.İnsanlar kötü bakış fırlatırlar,tiksinerek bakarlar,bakışlarında aşağılama vardır.Ama ben bu arkadaşlarımı seviyordum ve sürekli onları bu insanlara karşı savundum haberleri olmadan.Çünkü onlar insanlar aynı diğerleri gibi,bizim gibi...Normal kabul edilen ilişkileri olan biri olarak bu topluma göre olmadığımı düşünüyorum.Sizi tahmin bile edemiyorum.İşinizin zor olduğunu düşünüyorum.Bizim toplumun daha kırk fırın ekmek yemesi gerektiğini düşünüyorum .Biz görmeyiz herhalde:)size yolunuzda mutluluk ve huzur diliyorum.

gaykedi dedi ki...

akrep13
ben yaşadığım şehir ve aile bakımından çok şanslıyım ama ziyan olan, kafayı yiyen, intihar eden, zorla evlendirilen anadoluda nice eşcinseller var, bizi anladığın için teşekkür ederim bu arada...

Adsız dedi ki...

hepimiz geyiz :)

Adsız dedi ki...

selam gaykedi babana açılma hikayeni de okudum gerçekten çok ilginç bir tepki ve akabinde ailedeki huzur.
ben de eşcinselim sanırım.kızlara aşık falan oldugum oluyor ama iş cinselliğe geldiği zaman...:))
benim sana sormak istedigim,her eşcinsel hayatının bir döneminde mutlaka kendini gizlemek zorunda kalmıştır...Ben de kızlarla yaşanan cinsellikten tamamen uzak durmaya çalışıyorum deşifre olmayayım diye.Belki bana tavsiye verebilirsin,veya burda bu yazıyı okuyan herhangi bir arkadaş.Hemcinslerim gelip "oglum karıya gidelm ya" dedigi zaman kalıyorum aptal gibi...Yani tek riskim o an anlaşılması başka bir şekilde mümkün degil kimse anlayamaz.Demem o ki bana biraz akıl verseniz arkadaşlar,gaykedi.nasıl atlatabilirim bu soruları,nasıl cevaplar vermeliyim ki hem gay olabileceğimi düşünmesinler hem de bu konu orada kapansın?Eminim bunu tek yaşayan ben değilim, bu forumu da kendi amacım için kullanmış gibi oldum ama inanın başka soracak yerim yok patlamak üzereyim...
Şimdiden teşekkürler buram buram kalite kokan blogunda da başarılar dilerim ;)

gaykedi dedi ki...

bu sorduğun soruyu ana sayfada pazar günü cevaplamaya çalışacağım, hem diğer arkadaşlarda yardımcı olurlar, akıl verirler.

kabız kuğu dedi ki...

merhaba,
ben de tesadüfen gördüm blogu ve yazıları( hayatı ) sevdim.ben de bazı şeyleri kabullendim.yani şu ki benim sevgilim bisexuel.ilk duyduğumda korkunç gelmişti,çok ağlamıştım.ama şimdi onu anlıyorum.itiraf.com gibin oldu ama :P
dilerim herkes mutlu olur;ırkına,cinsel tercihine bakılmaksızın.
sevgiyle kal.

gaykedi dedi ki...

kabız kuğu
teşekkür ederim, bu arada bisex. sevgiliyi biseksüeller ddışında kabül etmekte çoğu kişi zorlanıyor, eğer bisex. değilseniz sizi tebrik ederim.

kabız kuğu dedi ki...

bisex değilim.tebrik için teşekkür ederim :) öğrendiğim şu ki,o,o halde mutlu.ve ben de onu mutlu görünce mutlu oluyorum.aşk kalsın herkes arasında her zaman.

Adsız dedi ki...

insan nasil mutlu hissediyorsa oyle davranmali fakat baskalarinin ozgurlugu ve mutlulugunu kisitlamadan.sizler boyle mutluysaniz hakkiniz olani yasamaniza kimse karismamali(tabi bu ulkede zor)asil olan asksa bence sinir olmamali sinir varsa zaten hic ask yoktur

deliyimap dedi ki...

merhabalar gülümsüyorum haftanın parçasını dinleyerek çok güzel bir tını, tanıdık geliyor kulağa, neyse komik olan sorunlar hep aynı değişiyor diye yazı gördüm yukarılarda hayır bu ülke değişmiyor en azından içanadolu halen aynı tutuculuk ve yobazlıkta ısrar ediyor eğer gay iseniz ve tutucu bir ailenin oğluysanız işiniz çok zor ya hayatımda iki karakterim var ve açık vermemek için neler yapıtığımı düşünmek bile istemezsiniz evet gülerek anlşatıyorum şuan ama şu ana gelene kadar inanın çok ama ç...k üzüntüler çektim evet gayim ne olmuş yahu... neyse görüşme dileğiyle... hoşçakalın

canasker dedi ki...

burda olduğum için mutluyum..
gay olduğum içinde...sevgilimde var...dahada mutluyum...sevdiğim insanlarda mutlu olduğumu görüyor...yani ailem...bir sevgilim var ve uzun zaman oldu..onlar bir bayan sanıyorlar ama..bunu kısa zamanda onlara söylüyeceğim...bunu uzun zamandır düşündüm ve karar verdim...yaşım artık 37...onlar mutsuz olmasınlar diye bu yanımı sakladım..ama bir yanım eksikti hep..benim mutsuzluğum onların mutluluğu oluyordu bu durumda ve koca bir yalanla ömür geçmiyor..bir 37 yıl daha yaşamıyacağıma göre...benim böyle mutlu olduğumu öğrenip buna alışacaklar...
bir kaç kişi çıkıp bunu söyleme dediler..hatta burdada yazacaktır mutlaka bir kaç kişi...ama bu yaşa yaşadığım zorluğu bir tek yaşayan bilir...üstümdeki evlen baskısı...bunların hepsine bir son vericem..

deliyimap dedi ki...

merhaba arkadaşlar sizlere güsel bir video izletmek istedim ama bir şartla bu videoyu izlerken ağlamak yok çünkü hepimiz(gaylerden kastediyorum) bu sıkıntılarla hep yüzyüze geldik:(
http://www.dailymotion.com/video/k69zFaFlRdpGvqwKrJ

görüşmek üzere hoşçakalın...

gaykedi dedi ki...

deliyimap
ah biliyorum bu videoyu, biz altı ay önce keşfetmiş ve çalan müziğide çok sevmiştik, eğer istersen söyle sana mp3 linkini vereyim :)

heartless king dedi ki...

gaykedi seni tebrik ediyorum. memlekette bu kadar yobaz varken sen bunu bloğuna taşıyabiliyorsun. anne babana da söyleyebilmişsin. ben buna cesaret edemem doğrusu...

gaykedi dedi ki...

heartless king
her gün aldığım tehdit, küfür, hakaret maillerini sen birde bana sor :((

birisi dedi ki...

selam ben ne olduğuna karar verememiş 18 yaşında bir erkeğim.mastürbasyon yaparken hayatımdaki erkek arkadaşlardan 1-2 tanesini düşününce zevk alıyorum ama kadın pornolarıda izliyorum.birde okuldan bir dostum var.onu çookk seviyorum ki bu sevgi onun penisini merak edip onunla ufak çaplıda olsa bir ilişkiye girme isteğine kadar gitti.içimdeki o fırtınalarla çok hesaplaştım manyakmısın olum sen sapık değilsin gibisinden ama ne kadar inkar edersem edim onu düşününce zevk alıyorum.ona açılamıyorum çünkü açıldığımda beni tersleyip la olum gaymısın nesin gibisinden söz söylemesinden korkuyorum.sonrasında eski gözle bakmaz bana hatta siler hayatından korkusu var.onun kokusundan bedeninden herşeyinden zevk alıyorum.ALLAH'A hep dua ediyorum en az onun kadar seveceğim bir kız çıkar karşıma diye ama onun yeri ayrı yha...nolacak benim bu halim?

hı ayrıca özel bir okulun yatılısındayız(erkek yatılı)sohbet amaçlı arasıra ben onun yatağına gidiyorum ara sıra o yanıma geliyor fakat ben o telefondan oyun oynarken bacağımı üstüne atıp sarılıyorum.ama biraz yukarıya penis bölgesine atıyorum.o da pek hoşlanmıyor bu durumdan.ısrar edincede tepki vermiyor.bacağımı attığımda penisi sertleşiyor acaba zevkmi aldı diyorum:).şimdiye kadar ya 1 ya 2 kere o da aynı şeyi yapmıştır o da benim ısrarımla ama mesafeli şekilde.birisinin görüp yanlış anlamasından korkuyor.şaka amaçlı 1-2 kez bnm penisimi ellemiştir.ama dediğim gibi ben ona anlatsam durumu beni siler galiba...evet öneriler?

gaykedi dedi ki...

birisi
biseksüel olduğun kesin gözüküyor, sanırım bir kaç sene içinde bir taraf daha ağır basacak ve kesin belli olacak cinsel kimliğin, bana büyük olasılık gay olma ihtimalin daha fazla var gibi geldi. bu konularda çok şey okumalı ve öğrenmelisin bu senin bu zor dönemlerde psikolojinin daha sağlam olmasını sağlayacaktır, gay arkadaşların bloglarını okumanı tavsiye ederim bol bol, yalnız değilsin unutma senin gibi milyonlarca genç var bu ülkede.

hoşlandığın çocuk konusunda ne desem boş, ama karşındaki kişinin ve kendinin tam ne olduğuna karar vermeden, bu konularda bilinçlenmeden bir şeyler yaşaman sorunlar yaratabilir, uzak durmaya çalış en azından onun tam ne olduğunu öğrenen kadar. (gay ise yaklaşmaya devam edersin yani) bol şans ve sevgiler....

Didem Balatlıoğulları dedi ki...

Toplumun sıkıcı ve geri kafalı düşünceleri,alaylı ve imalı bakışları arasında yaşamaya çalışmanız çok üzücü..Eşcinseller aşklarını yaşayabilmek için illa yurt dışına mı gitmeli..Türkiye'de özgürce el ele sevgilisiyle neden yürüyemiyorlar,bunu kabullenemiyorum..Eşcinsel değilim ama ben erkek arkadaşımla bile el ele yürürken sözlü tacize maruz kalıyoruz,gençlik nereye gidiyor ıyy pis zındıklar gibi....Bu ülke sadece onlara aitmiş gibi davranıyorlar tepemi attırıyorlar..umarım özgürce yürüyebileceğiniz bir seviyeye ulaşırız..Ama hayal gibi geliyor bana..Ne dersin?

gaykedi dedi ki...

didem
kadınların ikinci sınıf olduğu ülkelerde bize de üçün sınıf olmak düşüyor ne yazık ki, ne yapalım buna da şükür en azından bazı ülkelerde olduğu gibi idam edilmiyoruz.

deliyimap dedi ki...

merhabalar, bugünlerde biraz ruhum sıkılmış gibi ve bir ilişkim var ama yinede sıkılıyorum belki yaşadığım şehir boğuyor beni yada çevremdeki insanlar ama bırakıp gitmek gelmiyor içimden çünkü çevremdeki insanları çok seviyorum ne yapacağımı bilemiyorum. paylaşmak istedim sadece...:(

gaykedi dedi ki...

deliyimap
hepimizin başına bazen gelen depresif, karamsar bir dönem yaşıyorsun her halde... gaykedi@gmail.com'a mail at, orada daha rahat konuşuruz istersen yaşadıklarını.

asd dedi ki...

merhaba arkadaşlar size bir film önereceğim.. film 2007 israil yapımı ama ben daha yeni izledim izlemeyen gay çiftlere şiddetle öneriyorum çok güzel filmin adı "Ha Buah" görüşmek üzere... Kendinize iyi bakın :) bu lafa hep gıcık olmuşumdur aslında:):):)

gaykedi dedi ki...

teşekkürler asd, sen de kendine iyi bak :))

shekkolik dedi ki...

BİRADER ! RAMAZAN AYINDA SITENIN KAPATMANI ISTIYORUM AZICIK ALLAH KORKUN VARDA BENIM DEDIĞIMDEN DEĞİL ALLHTAN KORKTUĞUN İÇİN BURDA İNSANLARA ÇOK NAMUSLU HALSİYETLİ ŞEREFLİYMİŞ GİBİ ÇIKIPDA KENDİNİ SERGİLEMEK ALÇAKLIKTIR KAPAT BU SITEYI !

gaykedi dedi ki...

shekkolik
böyle bir şey isteme hakkını kendinde nasıl görebiliyorsun? ruh hastası mısın sen?

wincih dedi ki...

Yukarı da Bir "adsız" Hz. Lut' un uyarılarından bahsetmiş. Açıkçası şöyle bir sorun var orada ceza sadece Lut kavmine gelmiştir, kuran' da kesin bir hüküm yok bu konu da sadece Hz. Muhammed (S.A.V.) nin EŞİNİZ ile ters ilişkiye girmeyin diye o kadar.

Kaldı ki İslam Alimleri bunları yıllarca tartıştılar çıkan sonuçta şu bir ceza yada hüküm verilemez ve bunu savunanların başında da İmam-ı Azam geliyor enteresan değil mi? İslam dinini en militarist hale getirenlerden birinden geliyor bu hüküm. Ayrıca Fıkıh alimleri de bu konu da kesin bir görüş belirtemiyor anlatabildim mi?

@gaykedi

Yarı homofobik biri olarak yazdıklarını zevk ile okuyorum. Özellikle eşcinsellerin kendi tercihleri ile başkalarını rahatsız etmesine giydirdiğin yani eşcinsellerin magandalarını yargıladığın yazılarına bayılıyorum. Zira yarı homofobik olmamın sebebi kendi cinsel tercihleri ile beni çok sık taciz etmeleri. Çokça da olay çıkmıştır bu yüzden.....

Adsız dedi ki...

arkadaşın hasta olduğu kesin de ruhsuz biri sanırım.

gaykedi dedi ki...

wincih
teşekkür ederim, ben de burada eşcinselleri bayağılaşmamaları, hedonizmin ve tüketim toplumunun tuzaklarına düşmemeleri konusunda elimden geldiğince uyarmaya çalışıyorum... bu arada gayislam blogunun sahibi arkadaşın lut kavmi, islam ve eşcinsellik kavramı hakkında oldukça bilgisi ve güzel yazıları var aklınızda olsun.

_______________________

adsız
ruh hsatası olması için önce bir ruhu olması lazım yani karşımızda bir zombi var :p

Adsız dedi ki...

Ya okudum okudum dayanamadım, arkadaşım ramazan ayında blogunu kapat ne demektir?? Neden kapatsın? Adam buradan canlı yayında sevişmiyor değil mi? Manyak mısın? Hem onu da yapabilir sana ne!! Başka tarafa bak!! Ayrıca senden uzakta seninle alakası olmayan bir insanın yaptığı tercihler yüzünden senin orucun kaçacak ramazanın kirlenecekse de biraz sıkıntılı bir inancın var. Mesela transeksüeller ameliyatlarını geri çevirsin, hayat kadınları da etrafta yaptıkları işten bahsetmesin, öğretmenim filan mı desin senin Ramazan'ın kaçmasın diye? Deli bile değil bu başka bişey, kafa üstü mü düşmüş nedir bebekken??
Blog Blog gezip atesistleri de HAK YOLU'na döndürmeye çalışıyordur bu tahammülsüz manyak :)))

gaykedi dedi ki...

adsız
translar ameliyattan arta kalan parçayı bu arkadaşın suratına fırlatsın, hatta kafasına kafasına vursun ancak o zaman belki aklı başına gelir derim :p

wincih dedi ki...

@gaykedi

Bloglar ile aram fazla iyi değil, bilişimci olmama rağmen fazla sevemedim nasıl desem bana saçma geliyor. Ama bir kaç blog takip ediyorum, onun dışında elle tutulur bir şey yok bende. Kendi blogum mevcut, ama pek suya sabuna dokanmayan şeyler yazıyorum. :) Şaka bir yana söylediğin blog' u takip edeceğim. :) Daha enteresan şeyler de var yeri geldikçe yazarım artık. :)

gaykedi dedi ki...

wincih
gerçekten çok iyi bloglar da var;

www.elifsavas.com/blog/

http://5posta.org/

özel tavsiyemdir.

wincih dedi ki...

@gaykedi

5postadaki vash_the_stampede benim. :) Elif savaş' ın blogu için sağolasın. Ben elle tutulur derken kendi blogumdan bahsediyorum. wincih.blogspot.com adresi göz at istersen. :)

gaykedi dedi ki...

wincih
blog listeme ekledim bile, bu arada blogunun günahına fazla girme, türbanlı satanist bile kurtarır onu :p

wincih dedi ki...

Bu gece diyanetin metalci açılımına giydireceğim. Bardağı taşıran son damla oldu resmen. :)

gaykedi dedi ki...

wincih
bu ülke de açılım ve konu bitmez, diyanetin oral seks fetvasını duymuş muydun :p

http://gaykedi.blogspot.com/2007/08/yalamayn-yalatmayn-sevgili-abilerim.html

wincih dedi ki...

http://wincih.blogspot.com/2009/08/blog-post.html

Yazıyı yazdım.

Söylediğine sadece bir hassiktir çekmek istiyorum o kadar.... Başlıkta başka bir şey yazdım ama genel yorumum bu. Zaten bazı tezatları blog yazımda göreceksin. :)

gaykedi dedi ki...

wincih
istediğin kadar hassiktir.... çekebilirsin :D

pandora dedi ki...

tanımadığım bloglara denk gelirse bakıyorum. ama seninkine farklı zamanlarda farklı yerlerde rastladım. bunda da bir hikmet vardır belki.

selam vereyim istedim.

selamlar efem :)

Adsız dedi ki...

Merhaba;
Tüm yorumları okudumda. Yanlış olan şeylerin (eşcinsellik gibi) özgürlük adı altına sığdırılmasına karşıyım.
Yaşadığınız her neyse YANLIŞTIR. Ve özgürlük, özgür irade gibi şeylerle açıklanamaz.

gaykedi dedi ki...

adsız
neye karşısın? "bütün insanlar, kadın, erkek, eşcinsel, hristiyan, müslüman, budist, zenci, ermeni, türk v.s farketmeksizin eşittir" diyen insan hakları evrensel bildirgesine mi?

Adsız dedi ki...

Yukarıda neye karşı olduğum açık açık yazılı. Sen bunu zaten İnsan Hakları Bildirgesine getirdiysen diyecek sözüm yok.
Kimse Eşcinsel ilişkiyi "özgürlük, özgür irademle seçtim" gibi bir olaya indirgeyemez. Bu yanlış şeylerin "eşcinsel ilişki gibi" doğru gösterilmesi çabasıdır. Özgürlük, özgür irade adı altında doğruymuş gibi gösterme çabasıdır. Bu kadar basit.

gaykedi dedi ki...

bilip bilmeden konuşması ne kadar kolay, şu yazıyı bugün yazdım bir oku bakalım: http://www.kaynagiminsan.com/2009/11/05/homo-kaynaklari/

Adsız dedi ki...

Gaykedi;

İşin özü çok basit. Be kadar detaya girmene gerek yok. Süslü kelimelerde bunu değiştiremez. Eş cinsel, sapkın vs gibi ilişkiler YANLIŞTIR. Bu son derece basit. Bu insan oğlunun yozlaşmasından başka birşey değildir. Ve malesef "özgürlük" adı altında tüm toplumun önüne serilmeye başlandı.

Bu arada dikkat ettimde neden hep mesajları sabaha karşı yazıyorusun?

gaykedi dedi ki...

Neye göre yanlış? iki erkeğin silah taşımasını, kavga etmesini yadırgamayan ama el ele tutuşmasını ayıplayan bu cahil topluma göre mi? ayrıca yazdıklarınız da aynı şeyleri tekrar edip durduğunuzun farkında mısınız? süslü kelimelerle değil size verdiğim linkte okuduğunuz gibi bilim ve akılla yanıt veriyorum. ayrıca mesajları ne zaman yazdığımdan size ne? aklı başında şeyler yazmazsanız yazdıklarınızı yayınlamayacğım, çünkü cahil insanlarla uğraşacak vaktim yok.

Adsız dedi ki...

Bilim ve akıl herşeyi açıklayamaz. Sapkınlıkla, kavga, silah vs gibi şeyleri nasıl bir tutatsınız anlamıyorum. Sizinki hastalık başka şey değil. Ve siz şimdi buna özgürlük diyorsunuz. Ayrıca, yazdıklarımın hepsi aklı başında şeyler. En küçük hakaret, kişisel olarak sana ve sevgiliene yönelikl birşey yok. Sadece eşcinsel ilişkinin YANLIŞ olduğu vurgusu var. Bu yazıyıda YAYIMLAMAZSAN sen bilirsin. (Cahil demeden önce dikkat et. Yayınlamak değildir, YAYIMLAMAKTIR).

gaykedi dedi ki...

binlerce prof. ve bilim adamının görev yaptığı görev dünya sağlık örgütünün yıllar önce hastalık kategorsinden çıkardığı bir şey için yanlış, sapkın v.s deyip duruyorsunuz ama bunu neye göre söylediğinizi açıklamıyorsunuz ayrıca bilim ve akıla güvenmeyen birisiyle tartışacak bir şeyim yok, beni bir daha rahatsız etmezseniz sevinirim.

Adsız dedi ki...

:)

asd dedi ki...

Selam merak ettim "adsız" arkadaş neden yanlış buluyorsun bunu açıklaman nedir acaba tabii yukarıda okuduğum zırvalıklardan başka nedir sana göre "eşcinsellik" açıklar mısın? yanlış buluduğun tarafları ne?

Adsız dedi ki...

Hayatım boyunca karşılaştığım her olayda verdiğim tepkiyi vericem.
Bu toplumda çok eksik birşey var, hemde inanılmaz derecede, ve insanlar bundan yoksun olmaktan çok gurur duyuyorlar bazen ne yazık ki...
Bu duygu "anlayış", hayatınızın saygı görmesini istiyorsanız sizde başka insanlara saygı duymalısınız, tanrı inancı vs. herşey buna dahil.
Bu yorumun ikili ilişkilerle pek alakası yok aslında, fakat, genel olarak toplumun özellikle türk halkının(gerçi kısmen çağdaşlaşmaya başladık, ufak da olsa)
anlayıştan yeri gelince sonuna kadar yoksun olduğunu farkettim.

Ve Kesin bir dip not: hor gördüğünüz insanlar bazen sizden hayat görüşü olarak çok ileride olabilirler :) bunu unutmayın.

Umarım yorumumda kırıldığınız/kızdığınız birşey yoktur. Eğer var ise şimdiden özür diliyorum. Hepsi tamamen objektif.

Adsız dedi ki...

selamlar gaykedi senin eski tarihli yazılarına bakarken bir film adı gördüm shelter diye bir film izledim ve inanılmaz dokundu ya resmen o çocukla bende ağladım harika ötesi bir filmdi o filmle beni buluşturduğun için teşekkür etmek istedim.
görüşmek üzere hoşçakalın...

Adsız dedi ki...

selamlar gay kedi.blogunuzu severek okuyorum bizimle paylaştığınız yazılarınızda çok önemli konulara değiniyorsunuz.yorum yazmak konusunda pek deneyimli olduğum söylenemez. sadece şunu belirmek istedim. gay kimliğiniz beni hiç ilgilendirmiyor. bir anne adayı olarak içimde büyüyen kişinin mutlu olması şartı ile istediği kimlikte yaşamasını istiyorum :) gay yada değil- baraşırılı yada başarısız- zeki yada ortalama zeka..değersiz kavramlar benim için..önemli olan ufakta olsa mutlu olabilmek değil mi kendinle başbaşayken? şu kavim olayına gelincede söylemeden geçemiyeceğim..her hangi bir afet anında sanırım o şokla en yakınımdaki kişiye sarılır ve kimbilir ne şekilde hayatımı kaybederdim..insanlarda beni bulduklarında aha işte tanrının cezası böyle sarmaş dolaş gay ilişki yaşayanlara diye yorum yaparlardı :)lütfen artık biraz sevelim birbirimizi. ne tanrı sınıyor her olayda bizleri nede eşcinsellik bir hastalık. insanız hepimiz bir bütünüz. güzel bir bütün. ayrıca insanlara yakıştırma yaparken hayvan isimleri kullanmayıda anlamıyorum. ne yaptıki size o zavallı canlılar? ne hayvan seviyoruz nede birbirimizi.birgün büyüyebileceğimizi umuyorum :)
hoşçakalın

Adsız dedi ki...

sevgili anne adayı içinizden geçen duyguları yazmışınız ve sizi tanımadan çok samimi bir kalp taşıdığınızı bilmek gerçekten harika ben bir eşcinselim ve sizin gibi insanlarında bu dünya üzerinde yaşadığını bilmek gerçekten güç veriyor keşke diyorum benim annemde beni doğurmadan sizin gibi duygular besleseydi ama ne yazıkki kimliğini gizleyen sahte bir evlada gülücük atmak daha iyi geliyor onlara samimiyetiniz için teşekkürler. hoşçakalın...

Adsız dedi ki...

selam gaykedi ve site sakinleri gewçen siteye girdiğimde bloğun kapandığını gördüm buna sebep olanlara oldukça güsel laflar söyledim:):):) sakın bırakıp gitme gaykedi ben bu siteye çok alıştım:):):) görüşmek üzere

B4lyfeAftadeath dedi ki...

Bir anne adayı olarak biri yorum yazmış: "lütfen artık biraz sevelim birbirimizi. ne tanrı sınıyor her olayda bizleri nede eşcinsellik bir hastalık" "tanrı"nın bizi sınamadığını nerden biliyorsunuz? siz tanrı mısınız? Lütfen hoş görülü olmak bahanesi ile aşırıya kaçmayalım.
Ayrıca gayliği yanlış bulan insanlar sanki çağdaş değilmiş,cahil toplulukmuş gibi yorumlanıyor.Ben bunu çok yanlış buluyorum.Ben gayliğe karşı değilim isteyen istediğini yaşar ama ben natürel olandan yanayım.Yani sahte olan insanlara "gaylikten" daha karşıyım.Gaylerle çok sıkı dost da olurum ama gayliği asla hoş göremem.Nacizana düşüncelerim.

gaykedi dedi ki...

b4-
zenci arkadaşlarım var ama bence zenci olmak normal değil gibi bir söylem değil mi bu?

B4lyfeAftadeath dedi ki...

O zaman kendime şunu sormam lazım.Eşcinsel olmak yaradılışdan mı gelir yoksa bi tercih mi?Bu konuda düşünüyorum bazen ama yaşamadan bilemem.Siyah olmaya karşı değilim ama sadece siyah olduğu için aptal Türk kızlarından ilgi görünce şımarıp bi hallere girenlere ayar olurum.Irkçılıktan yakınırlar ama pozitif ırkçının biri sikini yalarsa hoşnut olurlar.Eşcinsellik konusuna dönersek,kafamda canlandırdığımda hoş bulmuyorum,doğal gelmiyor bana.

B4lyfeAftadeath dedi ki...

Daha önce yazmışsın tercihen olmadığını ama bu sefer Allah'ın adaletini sorgulayasım geldiğinden orada bırakıyorum konuyu.
Bu arada şunu söylemek isterim Bandırma gibi bi yerde ilk bol giyinenlrden biri olarak her türlü tepkiyi duydum insanlardan fiziki şiddet dışında.Saçım uzundu daha sonra örgüydü Yo! yo!'dan "ibneye bak"a kadar her tepkiyi.Yakın çevremin ne kadar gerizekalı olduğunu ve gerzeklikleriyle nasıl övüne övüne sırıttıklarını da bilirim.O yüzden bu konuda biraz da olsa anlayabilirim seni.Demek istediğim derdim saldırmak değil.Nasıl ki kendine öteki gelenlere kükrememek gerekiyosa hadi hoşgörülü olalım her yerde bahar olsun çiçekler açsın da yanlıştır bana göre

gaykedi dedi ki...

b4-
anlamaya çalışma çabanız için teşekkür ederim, soru, sormak, düşünmek her zaman iyidir. şu bilgileri geçen gün karikatürist Selçuk erdem'im bir feedinde bir arkadaşa yazmıştım kafanda bazı sorulara cvp olabilir;

@Muammer- bilmediğin konularda konuşurken biraz daha dikkatli ve araştırıcı olmalısın, eşcinselliğin tedavisi olsa dünyada eşcinsel kalmaz. 40 sene önce bilim bunun hastalık olmadığını buldu. Toplumumuz pek çok konuda olduğu gibi eşcinsellik konunda da bilgisiz, örneğin eşcinsellik hakkında yaygın bir söylem cinsel tercih olduğudur, ama bu ifade yanlıştır. Kimse cinselliğini seçmez, hiç kimse ben eşcinsel olayım demez ve çoğu kimse bunu büyük acılarla zar zor kabul eder. 40 yaşına gelmiş halen eşcinselliğini kabul edememiş acı çeken bir sürü insan vardır. Eşcinsellik cinsel tercih değilse peki nedir? Eşcinsellik insanlık tarihinin her döneminde, her din ve toplumda görülmüş, doğada görülen bir cinsel çeşitliliktir. Bilim kısmen genetik olduğunu düşünüyor, tüm bulgular bunu doğrular nitelikte, yani tanrı vergisi. Zaten doğada çoğu memeli canlıda görülmesi bunun bir kanıtı. Davranışları yakından incelenen (şimdilik) 500′e yakın canlıda görülen (150’si kuş türü) http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality_in_animals

yani eşcinsellik doğaya aykırıdır demek bir haksızlık. Ayrıca bütün toplumlarda, din-milliyet, ülke, ırk, zenci, beyaz, çekik gözlü v.s farketmiyor eşcinsellerin % oranı, yani insan doğasında görünme yüzdesi aynı, ama bazı demokratik ülkelerde bir cüzzamlı gibi saklanmadıkları için sayıları fazla zannediliyor. Eşcinselliğin değiştirilme şansı yok (henüz) ve o yüzden bu işe soyunan dünyada ciddi bilim adamları da yok, bir kaç alanen tarikat destekli ya da tarikatçi olduğu bilinen (her dinden) doktor ile zengin ailelerin paralarına çocuğunuzu tedavi edeceğim diye göz diken şarlatanı saymazsak tabi…örneğin senin kitabından bahsettiğin Nicolosi aynı zamanda ilahiyatçı, psikoloji alanında Ph.D.’si var, "Jesus Christ of Latter-day Saints" adlı tarikatın liderlerinden. Bir "papaz psikolog". bu yaptıkları abuk tedavinin vahim sonuçlarını Independent gazetesinden Patrick Strudwick'in kaleminden okumanı tavsiye ederim. http://pembedergi.com/2010/02/03/escinsellik-tedavi-edilebilir-mi-escinsellik-tedavisinin-garip-dunyasi/

B4lyfeAftadeath dedi ki...

Hiç hayvanlar açısından düşünmemiştim açıkçası.Wikipedia'ya %100 güvenemezdim ama başta koyunları görünce şok oldum,çünkü kendi gözlerimde kurbanlık koyunların 1gün öncesi hallerini görmüştüm ve sonra alttaki hayvanları okuyunca... gerçekten çok enterasan.Ayrıca pembedergide'ki yazıyı da okudum,anlamam gerekeni anladım =)
Ama 70 milyon teknik direktörün yaşadığı bir ülkedeyiz sonuçta.Bilgiye aç olduğumuz gibi bilgi kirliğinin olduğu da bi gerçek.Keşke Muhabbet Kralında travesti/transeksueller onlara öküzlük eden insanlara pöykürüp trash talk yapıcaklarına senin bu yazdıklarından bahsetselerdi biraz da.En azından ben ikna olmuş olurdum.
Sonuç olarak beni gerçekten aydınlattın,çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Ferhan Özpetek' in son filmi ve Gaziantep' te film açılışında eşcinsellik üzerine yaptığı konuşmayı dinlemelisiniz.Ferhan Özpetek' in de dediği gibi "eşcinsel" kelimesi bile bence çok ırkçı bir kelime.

KYBELE F dedi ki...

1 ay önce gay bar'a gittim. Allah'ım bu kadar yakışıklı erkek bir arada olamaz dedim :) bana değil arkadaşımla ilgilendiler tabi :) inanılmaz eğlendim, rahat rahat dans ettim. bilmem paylaşmak istedim....

Adsız dedi ki...

cemil ipekçi'nin programına kadar gaylığı bir hastalık aşağılık bir olay görürdüm ama bana cemil beyin anlatmak istediğinin gayet ciddi olabilecek bir olgu olduğunu gördüm.

Adsız dedi ki...

off benim ne zaman sevgilim olcak yaaa (((
size bakipta imreniyorum ama tamamen pozitif duygularla kiskanma yok yani
harikasiniz

. dedi ki...

Bi' arkadaşım sayesinde bloğundayım. Ve bundan çok mutluyum.. Gayler candır. Kimse anlamaz belki sizleri ama cahilliklerine vermek gerekir bunu... siz biz demem bile yanlış belki de ama bu ayrımı neden yapıorum bilio musun? bizler o kadar kirliyiz ki bazen.. sizin kadar masum olmak zor oluo..

ötekidünyalı dedi ki...

hey gaykedi.
Harikasın sen. Cansın sen. Bu dünya da tek gay benmişim sandığımda senın bloguna girip dolaşmak bana mutluluk veriyor. Erkekliğin Y kromozomuyla bukadar özleştiği bu dünyada sanki biz XXY mişiz gibi bakılması beni üzüyor.Her ne kadarda gay olduğumu kımseye soylemesemde aslında mutluyum ya. Bu başta bana utanılcak bişey gibi geliyordu hep bastırılmış gibi yaşıyordum. Ama şimdi düşünüyorumda bunlara neden iyi yandan bakmamışım ki? O klişe söz olan ''bardağın dolu tarafına bakma'' düşüncesine neden hiç inanmamışım? Sonuçta çok iyi bir müzik zevkim harika bir resim kabiliyetim ve çok başarılı bir öğrenim hayatım var. Hem bunlarla uğraşıp hemde tıpta okuyabiliyorum.Bunlarla beraber kendımı diğerleri gibi normal olmadığım için kusurlu değil, tam aksine kusursuz ve mükemmel buluyorum:)) Ne diyim ki harikayım ben.... (bazende bole ukalayım işte: D )

Adsız dedi ki...

Kedi abi oncelikle blogun cok guzel. Benim sorunuma yardim edersin umarim. Ben Muslumanim ama arzularim cok agir basiyor. Ve kemdimi durduraliyorum kimi -cogu- zaman. Gunah biliyorum. Ve bu durum beni cok korkutuyor. Bu dogustan geldi diyor erkes o yuzden bisi olmaz ama sonra Lut kavmi... Ben artik bi iliski yasamak istiyorum. Ne yapicam.

gaykedi dedi ki...

gaykedi@gmail.com adresinden çekinmeden yaz kedi abine, orada daha rahat ve detaylı konuşuruz bu konuyu.

Adsız dedi ki...

Gonderdim kedi abi.

TheMoonsSacrifice dedi ki...

merhaba kedi abi ben de seninle sohbet etmek isterim. E-mail gönderdim umarım okursun :)

birisi dedi ki...

merhaba gaykedi..

yıllar önce "birisi" nikiyle yazmıştım bloguna.(birkaç yorum yukarıda) Durumumu belirtmiştim sende ikisinden biri ağır basacak zamana bırak demiştin.

O yazının üzerinden 2 yıl geçti sanırım. Şimdi istanbulda bir üniversitedeyim.

O sana bahsettiğim yakın arkadaşımla hala görüşüyoruz o farklı şehirde olduğu için bu görüşme çok seyrek oluyor. Geçen lafını açtığımda benim gay arkadaşım olamazki dedi neden dedim gay olduğunu bildiğim an uzaklaşırım zaten dedi. Ne kadar konuştuysamda aynı düşüncede. Bende bu şekilde yaşamayı kabullendim. Yani hetero olmayı. Çünkü şöyle bir bakıyorum da bu dünya bir oyun ve bu oyunu kurallarına göre oynadığında daha güzel oluyor. Oyunun kuralları var. Hetero olmak bir kural mesela. Özgürce homo olduğunu -ya da bisex- açıkla herkese sonra bak bakalım o insanlar hala aynı mı? Değil.. Seni seven aynı olur deme olmaz. Bak beni çok seven dostuma ne diyor, gay olsa kim olursa olsun uzaklaşırdım diyor. O ki beni kendinden çok seven insan.

Dedim madem öyle bende hetero tarafımı kullanayım. Hayatımda hiç kimse bilmesin bir kaç erkekle de cinsel ilişkiyi düşlediğimi, mastürbasyon hayallerimde kalsın sadece. Evlenirim ilerde, anneminde beğendiği bir kızla, alırım kucağıma çocuklarımı, dostumla da bir ömür dost kalırız falan.. Bu şekil hayat daha güzel olacak çünkü...


Zaten bende erkeklerden de hoşlandığını söyleyecek g.t yok :)

Bu yolda yardımcı olduğun için sağol.

gaykedi dedi ki...

bol şans dostum, umarım seçtiğin yolda mutlu olabilirsin, şu yazıyı az önce okudum, belki faydası olabilir.

http://yesilgay.blogspot.com/2012/01/gay-olmak-ne-demektir.html

gaykedi dedi ki...

+ şu kısa videoda kararını gözden geçirmene vesile olur belki.

http://www.youtube.com/watch?v=dByyQj-bYpY

Adsız dedi ki...

şu anda bunları yazarken bile bazı şeyleri kendime itiraf ettiğimi düşünüyorum ve bu benim için bi ilk .) dünyada tek olmadığımı görmemi ve en azından hayatın zorlu şartlarından bir an olsun kurtulmamı sağladığınız için size minnettarım .) öyle ki hayatımın şu dönemlerinde yaşadığım zorlu süreçten bir an olsun alıkoydunuz beni.evet ben bi gay'im diyebildim belki sayenizde bunun bi günah olmadığını anlayabildim,lise çağlarındayım ve çoğu tanıdığımdan farklıyım.ailem sırrımı bilmio ve bu benim için büyük bi utanç ama öyle olmaması gerektiğini biliyorum çevremdekilerin despotça tavırlarından kurtulabildiğim için mutluyum uzunca bi süre sonra ilk defa , bana bazı şeyleri anlamamı sağladığınız için sonsuz kere teşekkürler beni bloglarınızla bi çıkmazdan kurtardınız yapmam gerekenler hakkında bi fikrim oluştu sağolun şu fürumaye dünyadan bi an olsun bana abat verdiğiniz için :)teşekkürler

Adsız dedi ki...

seninle tanışmayı çok isterdim çünkü bu derece kültürlü ve olayı aşmış birini daha önce hiç tanımadım,blogların çok dikkat çekici ve neşeli iyiki varmışsın :)

Adsız dedi ki...

sodom ve gomorra, lut kavmi, pompei kentleri sapkın ilişkilerden dolayı yerle bir oldu. bunlar ibret alınması gereken olaylardır. Yüce Allah erkekle kadını birbiri için yarattı erkek erkekle kadın kadınla olamaz kromozomlar x ve y'dir. en basit örnekle buradan hareket edilebilir. mantıklı olun ve doğruyu görün. Ayrıca dinimiz çok yücedir bizi Allah yarattı tekrar ona döndürülecegiz.

gaykedi dedi ki...

masallara, mitolojiye inanmayacak kadar büyüyememişsin henüz, şimdilik şuna bir bak ve sonsuza kadar kapa çeneni diyorum. http://en.wikipedia.org/wiki/Hermaphrodite

cerenim.com dedi ki...

super bir blog olmus :) takibindeyim. keske kuzey avrupa ulkelerinden birinde sevgilinle yasama sansin olsa. Türkiye bu konularda, bu ulkelerden 100 yil geride. ben gay degilim ama ne farkederki.ne farkeder ki....savasmamaniz gereken o kadarcok ayrinti varken, o kadar cok ayrintiyla ugrasmak....

UTSC dedi ki...

gerçekten tebrik ediyorum seni keşke bene senin gibi söyleyebilseydimm yaşına rağmen olgunluğun ve cesaretin de takdire şayan

Adsız dedi ki...

merhaba öncelikle belirteyim ki bir bayan olarak ilk lise yıllarımda bırakın gay erkek arkadaşım dahi yoktu toplumumuz ve aile "terbiyesi" gereği uzak durmak gerekirmiş "miş"!!! bu olgu ile yetiştirdiklerini sanan aile fertlerim aslında kızlardan çok bir gün ne kadar gay arkadaşlarımın olacağını tahmin edemediler :)))şu an 26 yaşındayım ve inanın gay olan ve sevdiğim her şeyimi konuşabildiğim saygı gösterdiğim birçok arkadaşım var bir evde 5 gay arkadaşım ile huzur ile uyumanın tarifini yapamam duygusal ve rol yapmadan beni bana anlatan o insanlara yaklaşımım ve sevgim elbette farklı olacak !! zamanı geldiğinde karşı çıkan annem babam artık onlara benden daha çok güvenir oldular has hoş bir gün babamın da gay olduğunu yani az buçuk biseksüel olduğunu açık bıraktığı msn adresi ile anladım kabullenmek zor oldu ama ne yapabilirim ben nasıl erkeğe karşı duygu besliyorsam onlar da kendi cinslerine işte 8 senelik arkadaşlarım canlarım her şeyim onlar zor olduğunu çok iyi biliyorum yani şunu diyeceğim ki iyi ki erkek değilim baskı beni delirtirdi saygılarr...

delena ever dedi ki...

ben bir lezbiyen değilim fakat bence lezbiyen ve gay insanların aşağılanması çok saçma. aşağılayan insanların yarısı kadın peşinde her şeyi sex sanan insanların sizleri aşağılamaya hakkı yok. Bazı aileler çocukları onlara söylemesine rağmen sen daha gençsin öylesine hissediyorsun diyor. ben bir şeyi merak ediyorum; siz gay olmaya karar mı veriyorsunuz yoksa gerçekten kendinizi öyle mi hissediyorsunuz??

Fallen Angel dedi ki...

Merhaba,

Bende yeni bir blog kullanıcısıyım, eski yazılarımı yeni blogumda paylaşıyorum. Benzer blogları ararken senin bloguna rastladım ve çok beğendim.. =) Bu yazımı sana ithaf ediyorum;

http://dusmusmelek.blogspot.com/2013/05/kediler-ve-escinseller.html

sevgiyle...

Adsız dedi ki...

Ben de bir gayım ve 16 yaşındayım.durumu bir hetero karşı cinse ilgi duyduğunu ne zaman anlıyorsa o zaman anladım.şuana gelene kadar öyle fırtınalar esti ki aslında.yıllara yaymama rağmen bu acıları, hep esti. şuan lisedeyim ve ben hem sex hem aşk dolu biri arıyorum. aslında bir aşık olduğum kişi var. benim aslında biraz dertleşmeye ihtiyacım var şuan anladım.sizin gaykedi@gmail e email attım o adresi kullanıyorsunuz değil mi? ben h.e.

Adsız dedi ki...

Merhaba
ben 22 yaşındayım gayım ve bunu ailem ve arkadaşlarım bilmiyor. önceleri yaşadığım birkaç cinsel yakınlaşma dışında ilişki diyebileceğimiz bir şey yaşamadım. fakat üniversiteye başladığımda tanıştığım ve aynı zamanda ev akadaşım olan çocuğa deliler gibi aşık oldum. daha önce böyle birşey yaşamamış olmam ve onun heteroseksüel olmasından dolayı ne yapacağımı bilemedim. Bir süre sonra çok samimi olmuştuk fakat ben hislerime karşı koyamıyordum ve bazen fazla samimi davranıyordum. Başlarda bu onun için sorun çıkarmasa da sonraları bir şeyleri anladığından belkide bana çok soğuk davranmaya ve kırıcı olmaya başladı ve aramız bozuldu aynı evde yaşayan yabancı insanlar gibi davranır olduk 1 senedir. Ve ben çok kötü hissediyorum unutmak istiyorum fakat sürekli gözümün önünde olan birini unutamıyorum hala çok aşığım ve anlatabileceğim kimse yok. Buraya denk gelince yazasım geldi.

Adsız dedi ki...

açıkçası sizi tesadüfen buldum yazılarınız hoşuma gitti. ortak noktalarımız çok. lütfen bana şans verin 555410 5377