12 Ağustos 2006





Zaman Gazetesi
ve Gayler !

Kac sene önceydi tam hatirlamiyorum ama 5-10 sene önce olmali, dünyada aids hastaliginin daha cok eşcinsel hastaligi olarak bakildigi, Türkiye de Erbakan ve radikal islamin bütün heybetini korudugu günlerdi, Zaman gazetesinin basyazari ya da genel yayin yönetmeni ismi hatirimda degil, peygamber zamaninda eşcinsellerin yakilarak öldürülmesini mübarek bir olay olarak anlatmis ve konuyu o saadetli günleri tüm insanlik olarak bugun yasayabilseydik keşke, aids hastaligi olmazdi diyerek baglamisti...



Ertesi gün tüm basinda bu olaya, zihniyete bak diyerek dikkat ceken tek kisi sadece Cumhuriyet gazetesinden İlhan Selçuk olmustu....





12 yorum:

vintage biscuit dedi ki...

yanda kendini anlattigin yazina bayildim
guzel yazmissin !!

Kemal dedi ki...

Global Disaster sitesinde yayımladığım yazıya yorumunu okudum,teşekkür ederim. Şunu belirtmeliyim ki yahudilere,israiloğullarına karşı değilim yani antisemitist değilim ama AntiSiyonistim. Siyonizme inanan yahudilerin kendileri dışındaki herkesi "4 ayaklı olarak" tanımladığını biliyorsundur,ayrıca "seçilmiş ırk", "vaadedilmiş topraklar" söyleminin FAŞİST olduğunu düşünüyorum. İlgilenirsen sitemde yayımladığım Einstein'ın "İsrail'de Faşist Siyonizm Uyarısı" mektubunu okumanı isterim. Kendine iyi bak görüşmek üzere...

sibel dedi ki...

bukuute katiliyorum yandaki yaziyi bende cok sevdim,zaten pek severim ask hikayelerini..dilerim son askin olsun askin...:)sevgiler..hosgeldin blogosfere..

Ozde dedi ki...

Yan komsum bir gay cift. Biri Vietnam`dan biri de Cin`den evlat edindikleri 4 ve 8 yaslarinda iki kiz cocuklari var. Son derece cici, cana yakin insanlar. Hatta simdi biz evimizi satiyoruz diye onlar da sizin evinizde baskasini gormeye dayanamayiz diyerek baska bir ev satin aldilar.

Nancy and Laura, i love you both guys! You are the best neighbours i ever had.

destan dedi ki...

Birgün sen gay olduğun ben dış görüntüm nedeniyle dışlanmaktan kurtulana dek..
yaz, yazayım.

Adsız dedi ki...

Yazıyı okuyunuz dediğiniz üzere okudum.
Öcelikle şunu belirtmek isterim ki size karışmak gibi bir lüksüm yok ve karışmıyorum farkındaysanız.
Sadece siz bu tarafa yönlendirdiğiniz için ben de fikirlerimi beyan etmek istiyorum.
1.Bunu hangi gazeteden hangi yazarın söylediğinden ziyade söylem benim için önemlidir.
Öncelikle cidden merak ettim bu genel yayın yönetmeninin sözlerini.Bulup yayınlarsanız memnun olurum.
2.Müslümanım diyen bir kişi Kuran-ı Kerim in hükümlerini de kabul ediyor demektir.Ben size ayet ayat buradan örnekler vererek açıklayabilirim fakat bu gereksiz olur.Çünkü her ayete bir önyargı ile yaklaşabilirsiniz.
3.Dünyadaki Eşcinsel topluluğu görmezden gelip,onlar bir zarara uğradığında ''oh olsun'' tarzı söylemler ancak insanlık ayıbı olabilir.
Bugün her 10 kişiden biri eşcinsel ise bu ciddi bir rakam demektir.
Yalnız anlaşılamadığını düşündüğüm bir nokta var bu konuda.Eşcinsellik ve eşcinsel ilişki birbirinden farklı.
Şöyle ki:
Her insanda karşı cinsin hissiyatları mutlak surette mevcuttur.Yoksa aksi halde erkekler ve kadınlar çok keskin çizgilerle ayrılırdı.Ve naif olan kadın hiçbir zaman kendini koruyamazdı.Sert olan erkek hassas fikirden uzaklaşırdı.
Her kadında biraz erkeksilik her erkekte biraz kadınsılık mevcut.
Bugün eşcinsel olan bir çok insan o şekilde büyüyor ya da o şekilde dünyaya geliyor.
Bundan çok pişmanlık duyan ve kati suretle eşcinsel ilişkiden kaçınan nice eşcinseller var.
Çocukken anne babanın gösteremediği hassasiyet ilerde bu ilişkilere sebep oluyor.
Fakat başta dediğim gibi eşcinselliğe kimse karşı çıkamaz fakat eşcinsel ilişkiye toplum göz önüne alınarak yasaklamalar,düzenlemeler getirebilir ki şu zamanda tabiki çok mümkünatı olmayacak şeyler.
İnsan eşcinsel olabilir kendini kendi cinsindekine daha yakın hisedip o şekilde arzular duyabilir işte normal olmayan durumda budur!

Bunları yazdım fikirlerimi belirtip size saygı duyduğumu bilmenizi isterim fakat tasvip etmediğimide.

gaykedi dedi ki...

adsız
Çocukken anne babanın gösteremediği hassasiyet ilerde bu ilişkilere sebep mi oluyor? yapmayın allah aşkına bilmediğiniz konularda saçmalamayın.

gaykedi dedi ki...

"şurada" bir arkadaşın blogunda eşcinselliği geçen ay uzun uzun tartıştık, bir okuyun çok şey öğreneceksiniz.

Adsız dedi ki...

Tek sebep anne babadır demedim farkındaysanız fakat asıl siz saçmalıyorsunuz.Evet bir eşcinsel değilim fakat yumurtayı anlatmak için yumurta olmak gerekmez.
Erkek ve kız çocuğunun yetiştirilme şekilleri birbirinden çok farkı ve çok özeldir.Ben bu konuda anne babanın cehaletinin çocuklara sirayet edebileceğindenbahsettım ki tartışma ortamı doğsun güzelce tartışalım diye.Fakat siz direkt saçmalama diye bir kelime ile karşılık verdiniz ve konu hakkında hiç bir şey bilmemekle itham ettiniz.
Sizinle sohbet edilemeyeceğine karar verdiğim için devam etmeyeceğim bu tartışmaya.
Ama yine de kısa süreli olsa da hoş cevaplarınız için teşekkür ederim.

(hımm ...mesala siz erkek ve kız çocuğu nasıl yetiştirilir onu öğrenin;) )

gaykedi dedi ki...

adsız
saçmalamayın demek bir hakaret değildir dikkatinizi çekerim.

outlaw dedi ki...

gaykedi,

escinsel iliskiye giren erkeklerin idam edilmesi muhammed zamaninda degil, ilk halife zamaninda baslatilan bir uygulama. neyi degistirir bilmiyorum ama belirteyim dedim...

Adsız dedi ki...

anne babanın erkek gibi kız gibi yetiştirememisinden ortaya çıkıyorsa en doğal şeydir zaten bu. ağaç yaşken eğilememiştir. bu saçmalıklarla kafası yıkanmamıştır.

çok şaşırdım haberi okuyunca. burdaki yorumlarda da gerekli tepkiyi göremiyorum.g ittikçe umudumu yitiriyorum..