27 Ağustos 2006






Tek Gecelik Sex üzerine
Farklı Bir Şeyler !


Şehvet denen kudurmuş it, önüne bir parça et atilinca susar... Tolstoy


Tek gecelik sex genel olarak sex bagımlıgıyla elele giden bir cinselligi yasama bicimi. Ülkemizde kadin-erkek cinselligini dejenereye varan bir rahatlık icinde yasayan bir kesim disinda su an gayler ve hetero erkekler arasında vahim bir sekilde gözlemlenebilir...

Ülkemizde kadınlar arasında şimdilik daha düşük, çünkü kadınlar toplumca büyük baskı altında tutuluyorlar, ama kadın erkeğin her açıdan eşit olduğu toplumlarda onlara da sirayet ettiğini görüyoruz.


Süpermarket cinselligi, kullan at, yenisini al... Kullan at her ürünün dogayı kirletmesi gibi, tek gecelik iliskiler ruhunuzu kirletiyor, bunu görebiliyor musunuz?

Tek gecelik iliskilerin cinselligin kalitesini düsürdügünü okumustum yıllar önce bir yerlerde. Bu ne mi demek? Çok alkol alan birinin kafayı bulabilmesi icin gittikce daha cok alkole ihtiyac duymasi, ya da cok aci seven birisinin gittikce daha zehir gibi biberleri yiyebilmesi gibi cinselligin ruhunuzu ele gecirmesi ve sexte inanılmaz bir doyumsuzluk ve tüketim icgüdüsü.

Sonuc depresyon ve ileriki yıllarda sizi bekleyen defalarca artmış yaşlılık bunalımı...

Bir sevgili arayan her cinsten bütün arkadaslarimi bekleyen en büyük tehlike bütün iyi niyetleriyle denemelerine ragmen tek gecelik iliskilere alismis sex bagimlisi olmus insanlardır, bunlar bir iliskiyi asla yürütemezler çoğu degil yıl birkac ay sonra icindeki azgın duygulara yenik düser...

Kimseye rahibe hayatı önerdiğim yok, tabiki insan sevgili ararken degisik insanlarla tanisiyor flört ediyor, seksi tek amaç olarak gören bir doyumsuz olmadıktan sonra sorun yok.




24 yorum:

asliberry dedi ki...

tek gecelik sex genel olarak sex bagımlıgıyla elele giden bir cinselligi yasama bicimi.....ülkemizde kadin-erkek cinselligini dejenereye varan bir rahatlık icinde yasayan bir kesim disinda su an gayler arasında vahim bir sekilde gözlemlenebilir...


Merhaba GayKedi,

Çok ahlakçısın. Eşcinsel denilince dudağının kenarından sinsice gülen yılan insanlar tarafından sokulmamak, yaralanmamak, ölmemek için mi böyle bir kabuk geliştirdin, yoksa gerçekten ahlakçı mısın?

Ben erkek değilim, bu nedenle sizlerin nasıl hissettiğinizi bilmemem, ancak siz erkeklerin anlattıklarından yola çıkarak (yani ben sizin yalancınızım) ve hiçte bilimsel bir araştırmaya dayanmadan şunu söyleyebilirim; kadın ve erkek libidosu aynı değil.
Yani kadınla erkeğin cinsel istekleri denk değil, bu nedenle senkronizasyon sorunu oluşabiliyor. Sanırım bu nedenle erkekler eşlerini daha fazla aldatıyorlar.

Eşcinsel ilişkide ise tam bir denklik söz konusu, e peki neden böyle gecelik ilişkiler daha fazla?

Aile olma olasılığı daha düşük olduğu için mi? Yani düşünsene biriyle uzun yıllar süren bir birliktelik yaşıyorsun ve aile olmuşsun artık, kendiniz gibi gay çiftler dışında kaç karı-koca'nın evine gidebilirsin? Bunu normal bulduğum için söylemiyorum, umarım o günler de gelir, umarım toplumun çoğunluğu tarafından kabul görürsünüz. Şu anki durumunuzla ilgili haddim olmayarak yorum yapıyorum sadece.


Sevgimle,
Asliberry

Pirtik Evli, Mutlu ve Issiz dedi ki...

Slm,

Cinsel secenekleri farkli da olsa insanlarin dusunce bicimleri degismez bence.

Genelleme yapmak taraftari degilim ben. Aile olunsada olunmasada iliskiyi uzun uzadiya yasayan ve bundan keyif alan insanlar mevcut.
Paylasim muhtesem. Umarim boyle dusunenler cogalir.

Asliberry i tanimiyorum ama nedense yorum yazmak geldi icimden.

Hem de senin yazina bir yorum oldu.

Sevgiler
Pirtik

ibeking dedi ki...

şu gay clublerde daha ziyade kapı tarafına yakın duran one night standcilere motorhead derdik biz...ama sanki yaşları ilerledikçe ve belli bi olgunluğa ulaşınca bu aç gözlülük bitiyo mu ne? benim kendi tanıdıklarımdan gözlemlediğim bu..daha yerleşik ve tek eşli bi ilişki arayışına giriyorlar..hayat arkadaşı gibi..

possibly maybe dedi ki...

asliberry,
yazinizda bir sey dikkatimi çekti:
siz heteroseksuel oldugunuz için kendinize "normal" sifatini yakistirmissiniz..
"...kendiniz gibi gay çiftler dışında kaç karı-koca'nın evine gidebilirsin? Bunu normal bulduğum için söylemiyorum, umarım o günler de gelir..."
homoseksueller de heteroseksueller gibi "normal" insanlar(normal ne demektir bu yazida?), sadece seçimleri farkli, o kadar..
sevgiler
asli

asliberry dedi ki...

Fors Major,
Kimseyi normal-anormal diye ayırmadım.
Cümlemde yanlış anlaşılan bir şey var sanırım, eşcinsel çiflerin, eşcinsel olmayan çiftlerin (diğer bir tanımla karı-kocaların) evine gidememelerini veya kabul görmemelerini normal karşılamıyorum demek istemiştim.
Düşüncelerim sizden hiçte farklı değil aslında.
Sevgimle,
Asliberry

güzel koku dedi ki...

tek gecelik seks...
seks deyince ben kesinlikle duygusal bişiler anlamıyorum..
tıpkı tolstoyun dedigi gibi 1 prca et pesinde kosmayı anlıyorum..
tabi bu tek gecelik olunca daha da adilesiyo bence..
sadece sks bagımlıları tek gecelik seyler yasamıyo, herkes yasayabilir..sadece gayler de yasamıyo bunu..
heteroseksuel olan 1cok ınsan da var..
bilmiyorum ya..
iyi bişi dgl desem, iyilik gorecelidir..ama sen beni anladın sanırım..
keske 1night stand hic olmasa..
boylece ben de asık oldugum adamı kaybetmezdım..

Pinhan dedi ki...

Merhaba Gaykedi,
Tek gecelik ilişkilerin kişiyi tükettiğine dair olan fikrini sonuna kadar destekliyorum. Özellikle biz eşcinsellerin başındaki en kötü durum. Şu ana kadar kalbimi hep birine vermek için hazır bekledim oysa onlar sadece bedenimin peşindelerdi. Ben yüzlerine karşı böyle bir ilişki tercih etmiyorum desem bile arsızca bakıp yüzüme hadi birşey olmaz diyorlar. Nedir bu? Burda yüzünde sinsi bakışlar ve şuh bir dudak ifadesiyle sağda solda sevişmek için sıra bekleyen eşcinseller mi yoksa nerde birini kaldırırım diye düşünen bir kısmı evli veya en azından kız arkadaşları olan erkekler mi? Tabii ki az önce verdiğim tanıma uyan eşcinseller var ve böyle bir hayatı tercih edenler de var. Ama bence cinsellik yataktaki zafer zirvesi değil yataktaki ortak duyguları paylaşma olduğu için tek gecelik ilişkiler hiç kimseye bir şey katmaz.

Adsız dedi ki...

ben bir heteroseksüel olarak bu düşüncelerini destekliyorum

Adsız dedi ki...

slm bende gayım ancak hic deneme yapamadım.. Cevremde hic gay yok arıyorum ancak bulamıyorum

gaykedi dedi ki...

gay arkadaş arayan arkadaşıma mynet chat'in, gay odalarını tavsiye edebilirim, burada her tür gay arkadaş bulabilirsin, ama sadece seks partneri değilde bir sevgili arıyorsan şansın heryerde olduğu gibi internet ortamında da az ne yazık ki, bol şans.

querelle: dedi ki...

merhaba gaykedi,

ben homoloji sitesinden "querelle/feral child".
benim değişik bir yorumum olacak bu konuda.

öncelikle şunu söylemek istiyorum: "sevgili" kelimesini dikkatli kullanırım ve sevgilimi hiç aldatmadım.
şimdi yorumuma gelelim:

bakış açın(ız) bana göre değil.
bence sex kutsal bir şey. yemek, su, kafa dinlemek kadar da elzem.
sex bir ihtiyaç.
tamamen kendine has bir beden dili var; hiç konuşmadan kendinizi ifâde edebileceğiniz nâdir fırsatlardan olsa gerek.
bir başkasının vücudunu tanımak çok güzel.
prince'in sexi ne kadar yücelttiğini hatırlayalım, "sexual healing" şarkısını ve çoğaltabileceğimiz popüler kültür örneklerini hatırlayalım.
bu kadar kafese konulmayı haketmiyor bence.

bir kere çok az şey sex kadar rahatlatabilir bir insanı.
duygusal yönden büyük yaralar almış insanların, kendilerini dönemsel sex çılgınlıklarına kaptırmaları da bu yüzden değil midir ?
tennessee williams'ın "arzu tramvayı" oyunundaki gibi: içindeki boşluğu, gelir geçer bedenlerle doldurmaya çalışmak.
bu bir hata mı ? belki. bunu ancak kişinin kendisi bilir.
bu bir kalitesizlik mi ?
hayır.
bu bir ihtiyaç, bir terapi, bir oyalanma.

başka insanlara zarar vermediği sürece, kimsenin hareketlerini "kalitesizlik/bayağılık" olarak nitelendirmemeliyiz.
bu, eşcinseller olarak, bize yapılanlara benzemiyor mu ?

kaldı ki cinsel açlık sadece bizim kültürümüze özgü değil.
heteroseksüellerin akıllarına gelen her türlü "çılgın" fantaziyi gerçekleştirip, boşaldıktan sonra bu tür "kalite" söylemlerine girmesine bayılıyorum doğrusu.
kendimle çeliştiğimi sanmayın: bence onlarınki de kalitesizlik değil.

ha, aldatmak başka bir mevzu.
onu da başka bir yorumda yazarım artık...

saygılar -

gaykedi dedi ki...

@querelle benimde bir sevgili arayışları dönemlerimde tek gecelik sevişmelerim olmuştur, son cümlemde dediğim gibi "kimseye rahibe hayatı önermiyorum", lafım hedonizmin karanlık uzayında yolunu kaybedenleredir.

Adsız dedi ki...

ben otuzlu yaşlarda ve olgun (50 yaş üzeri) erkelere ilgi duyan bir gayim. Benim kişisel gözlemim, olgun erkeklerin sadakat konusunda daha zayıf olduğu ve önlerinde cinselliği yaşayabilecekleri az bir zaman kaldığı endişesiyle her fırsatı değerlendirme eğiliminde olduklarıdır. Bir de hayat tecrübeleri çok olduğu için kendilerini gençlerden daha akıllı sanmak gibi bir zaafları var. Şimdiye kadar 3 tane beraberliğim oldu. Üçü de ömrünün sonuna kadar benimle birlikte olmak istedikleri halde, bana hissettirmeden karşısına çıkan herkesle yatmak için can atıyordu. Neyse ki 6 yıldır aynı benim gibi tek eşlilğe ve sadakate inanan birisiyle beraberim ve birbirimizin kıymetini bilip, sevginin tadını çıkarıyoruz

gaykedi dedi ki...

@isimsiz bu zamanda her yaştan düzgün insan bulmak zor, herkes aşkı, seksi, sevgiyi artık daha hızlı tüketiyor, ne mutlu sana, sevgiyi bulmuşsın sonunda :p

Parin dedi ki...

Bu yazdıklarına benzer şeyleri eski sevgilime belirli aralıklarla kafasına kaka kaka söylememe rağmen onun hareketsizliği(aksine cinsel yaşamındaki hareketliliği)midemi bulandırıyordu.O kadar güzel ifade ediyosun ki... şu an onun ensesinden tutar ekrana yapıştırırdım! al işte bitek ben değilim! diye...
favori bloglarımdan artık gaykedi :)

gaykedi dedi ki...

parin
teşekkürler, sevgilinin ensesini bırak artık, boğulucak sanırım :p

ikra dedi ki...

Gayların sorun lu oldugunu düsünenler..sorunu kendisinde arasın! Cinsel kimliğini rahatca sevdigin icin seni tebrik ediyorm kedicik..! İnan bana bazı Sex beyinlilere bunu anlatamasanda sen hayatı farklı bir pencereden österdin bizlere.içimden 2-3 sayfaa yazmak geliyor ve seninle tanısmak istiyorum..ben bir kızım.. ne gay ne lezbiyenim..sırf insan ların ne düsünebileceğini düsündğümden açıklamadım bunu.. Düsüncelerimi benim baktıgım yerden okuyun diye belirrtim .Sana bazı sorularım var.Cevabını merak ettiğim için sorularım sacma gelmiyor bana.. sana gelebilir!

*Travesti -gay arasın daki fark nedir? fark var mıdır?
dmek istediğim bazıları gay oldugu halde cinsiyetine göre gyinir..normal erkek gibi ama cinsel hayatı gaydir..
bazıları kadın gibi giyinir ki biz Bunlara TRAVESTİ diyoruz..
bunu bana acıklarmısın? :)
*Eğer profil resmin sana aitse neden yüzünü kısmen saklıyorsun ?
senin için gizlenmesi gereken bir sey kaldımı artık? yada baska bir sebebi mi var ?

gaykedi dedi ki...

ikra
travesti = kadın kılığına girmiş eşcinsel.

transseksüel = pipisini kestirmiş, göğüs yaptırmış erkek.

gay = erkeklerden hoşlanan erkek.

kısaca böyle tanımlayabiliriz yani, neden böyle olduklarını merak ediyorsan eşcinselliğin tanımına ve nedenlerine bakmalısın, sana aşağıda vereceğim linki yorumlarla beraber üşenmeden okumanı tavsiye ederim boş bir zamanında, resim konusuna gelince çoğu kız, gay ve lezbiyen arkadaşım nette kimliklerini çok açık ettikleri için başlarına gelmeyen kalmadı, etraf manyak, sapık insan dolu, internet daha da kötü bu açıdan çünkü kimliklerini gizleyip daha rahatça manyaklık yapabiliyorlar kimi insanlar.

http://www.hafif.org/yazi/pembe-ucgen-2

victor's secret dedi ki...

--> güzel koku:
"seks deyince ben kesinlikle duygusal bişiler anlamıyorum..
tıpkı tolstoyun dedigi gibi 1 prca et pesinde kosmayı anlıyorum.."

belki çok çok geç oldu ama;
eğer hala duygu durumun bu yönde ise inan çok zorlu bir hayat seni bekliyor (zaten neredeyse 3 yıl geçmiş kendin de görmüşsündür). bu 3 yıllık süre içerisinde üzerinden hala atamadıysan mutlaka bir terapiste görün derim çünkü cinsellik/cinsel sorunlar çok alttan işleyen ve insanın hayatını değişik zamanlarda değişik kılıklarla karşısına çıkarak aniden değiştiren olgulardır.

sen kim oluyorsun da ahkam kesiyorsun dersen; bu mesleğin içinden biriyim demem umarım yeterlidir...

sevgiler


--> querelle/feral child:
"içindeki boşluğu, gelir geçer bedenlerle doldurmaya çalışmak."

bir oyalanma? evet. bir ihtiyaç belki? ama kesinlikle bir terapi değildir... kişiye kattıkları hakkında bir şey söyleyemem ama kişiden alıp götürdükleri çok sonraları ortaya çıkar ne yazık ki... hele ki hassas dönemlerde yaşandıysa...

....... o .......

umarım gözüm abla köşesine çevirmemişimdir blogunu kedi?

GothiCat dedi ki...

Yine iyi bir noktaya denk getirmişsin yani =)
Ah şu one night stand olayları...Hayatımın/hayatların içine ediyorlar...Oysa ki sevgi olmadıkça hayat mı olur.Nefes almak,doymak,sex yapmak mıdır hayat?Benim görüşüm sevgiyle bir şeylerin olması gerektiği yönünde.Evet tabii ki birileriyle tanışıp birşeyler yaşanıyor ama bu bir hayat tarzı haline geldimi işte o zaman iğrenç ve çok haklısın ki artmış bir yaşlılık bunalımına doğru yol alıyoruz.Alkol vs yüzünden saçmalanmış geceleri olmuştur çoğumuzun ve sonuç hep aynı bunalımın getirdiği yaşlanmışlık...Yani aslında yaşlanmayı bile beklemiyoruz,bunaldığımız için yaşlanıyoruz birazda hatalarımız yüzünden.Ben böyle yaşıyorum diyenlerinde bir gün kendilerinden bıkacaklarına inanıyorum ama umarım onlar içinde geç olmaz.

kristal dedi ki...

sex,mutlaka tatmin edilmesi gereken bir ihtiyac..ama tatmin etme yolu önemli olan...gaykedi'nin demek istediği bu anlamda sanırım...toplumun çoğu tarafından dikte edilen yasaklarla cinsellik özgürce(yoluna uygun) yaşanamıyor malesef..alt beyin sürekli bu tatminiyetin açlığın hissettirerek bize çektirir...ama amaç sex değil tatminiyettir..sex tatmin olduğunda altbeyin huzura erer ve artık yukarıya çıkmaya(tekamül) başlar..tatmin edilemzse bir ömür boyu azap yaşanır ve öyl gidilir...hala basamakta takılıp kalıp ilerleyememek en büyük zarardır...kanalize uygun olduğunda insani özelliklere daha çabuk kavuşuruz...paylaşım için teşekkürler gaykedi..

Merve Alanyalı dedi ki...

tanımadığınız biriyle erotik birşeyler yaşamak ve erotik birşeyler yaşadığınız bir insanı bir daha görmek zorunda hissetmemek, olağanüstü bir gelişmişlik gerektirir gibi geliyor bana.

nihansu dedi ki...

Bu yazıyı okuyunca aklıma şu cümle geldi; "Aşksız seks olur ama sekssiz aşk olmaz" Ne dersiniz?

pabucdil dedi ki...

Belki de hepsinin sebebi genetik: http://bit.ly/goI8kj