23 Ağustos 2006






Benim Oğlum Gay Olucak (II)*



Güle oynaya hayaller kurmaya başladık oğlumuzla ilgili. Şimdi dünyalara değişmeyiz pipisini. Minik bir Harry Potter?ımız olacak! Minik bilgin, minik maceracı, minik müzisyen, minik sanatçı, minik feylesof. Minik adam. Vücudu karnımda, kimliği daha şimdiden evimizin baş köşesinde Minik Prensimiz...Sonra başladık endişelenmeye:


?Sağcı, tutucu, ırkçı filan olursa n?aparız?? ?Ah! Ölürüm. Önce ölür, sonra O?nu öldürmek için hortlar yapışırım yakasına! Ya borsacı filan olur, paradan başka birşey düşünmezse!??Offfff.... Ya sırf bize ters düşmek için gidip bir de dinci olursa???Yaaa, biz boşuna endişeleniyoruz. Bizim aileden öyle şeyler çıkar mı???Doğru, doğru. Biz öyle değiliz ki oğlumuz öyle olsun!

Benim oğlum açık fikirli olacak.??Evet, benim oğlum humanist olacak, acı çekenlerle içi acıyacak. Hayvanlara, bitkilere düşkün olacak.??Benim oğlum ahlaklı olacak, toleranslı ama sarsılmaz karakterli olacak.??Benim oğlum.... belki de gay olacak! Evet, evet gay bir oğlum olacak!??Tam üstüne bastın! Benim oğlum gay olacak, sanatçı olacak, duyarlı olacak, güzel insan, gay insan olacak!Ohhhh.... Rahatladım birden bire. Gelinle filan uğraşamam ben, benim çok yakışıklı bir damadım olacak!


*
Bu otobiyografik yazı Elele Dergisi yazarı Elif Savaş Felsen tarafından yazılmıştır...www.gaygaye.com.....yazı biraz kısaltılmıştır...Gaykedi



2 yorum:

Bulsara dedi ki...

beklentiler gerçeği yansıtmaz aslında bende bi yazı yazmıştım sanat ve eşcinsellikle ilgili buraya aşk ve felsefenin devamını okumak için geldim birinci bölümü benim bloga cevap olarak yazmışsın :) sonrada reklamını yapıp devamı burada demişsin eh gelip bakmak lazımdı :)

http://frederickbulsara.blogspot.com/2006/03/sanat-m-ecinseldir-ecinseller-mi.html

ben bu yazıda bi soru sordum ama kimse ilgilenmedi :)
aslolan neydi sizin eklediğiniz yazıdaki gibi entellektüel ve sanata düşkün biri miydi gayler ben hiç öyle olmayanlarda gördüm neydi gerçeği gerçek yapan ütopyaların dillendiği satır aralarında
sorular mı soruyoruz cevaplar mı arıyoruz.
belki de uzaktan bakıyoruz.

Pirtik Evli, Mutlu ve Issiz dedi ki...

Gaykedi,

Merhaba,

Yazinin diger bolumunu merak ettim tabi :-)

Bu ilk ziyaretimde durust olmaliyim. Zaten cogu zaman oyleyimdir, basima da gelmedik kalmadi bu yuzden.

Simdiye kadar iki gay arkadasim oldu. Biri artik eskilerde kaldi, digeri cocukluk arkadasimdi. Ikinciye ben buyuk haksizlik yaptim ama erkek arkadasimdan ayrilmistim ve yaptigim daha dogrusu iptal ettigim gay barlar gezisinin onunla degil tamamen benimle ilgisi vardi.
Cok mutsuz bir donemimdi. Simdi arada haberlesiyoruz ama evime gelmedi henuz, belki bizim lezo gelince :-)

Cinsiyet konusunu konusurken esimle; bebek gay olursa ne yapacagimizdi. Secenektir, evladimizdir diyecegiz dedik ama pratikte ne olur bilemem.

Daldan dala olacak ama bir arkadasimin erkek kardesi de burada yapamadigi icin Avusturya da yasiyor ve arkadasimiz '' ibne'' li kufurlerin hepsine kiziyor. Niye kiziyorki, bize hergun dumduz gidiliyor degilmi ya.


Benim tek korkum,( problemim) daldan dala atlayip, kendisi degil ama cevresi bize zarar verebilecek tiple dolu olan gay ler. Bu sebeple biraz uzagiz sanirim.

Cok gevezeyim.

Operim yanaciklarindan.Pirtik