23 Ağustos 2006






Benim Oğlum Gay Olucak (I)*


?Cinsiyetini öğrenmek istiyor musunuz?? diye soruyor asistan. Gözlerimizi ekrandan ayıramadan şaşkın şaşkın kafa sallıyoruz: ?Hııııııı.... Tabii...? Elindeki aletle biraz daha dolanıyor vazelinli karnımın üstünde. Orayı burayı iteliyor. Fetus elektrik çarpmış tay gibi yaylanıyor bir an. Sonra gösteriveriyor bize cinsel organını.?Galiba erkek... Bir dakika... Evet, erkek.? Şurası penis, burası bilmem ne açıklamaları bulanıyor kulaklarımda.


Kafamda tek yankılanan: Erkekmiş... Erkek...Ben kız olsun demiştim, kocam oğlan. Çok derin sebeplerimiz yok: kız olsun, benim gibi olsun. Anlaması kolay, başından geçecekleri bilirim. Annemle birbirimize düşkünüzdür, o da katılır aramıza. Oğlan bir gün bir kızın kolunda evi bırakır gider... Hem gençlik çağında oğlandan ben ne anlarım? Ya sokakta birileri takarsa? İtiş-kakış, kavga-dövüş?

Benim verecek aklım mı var öyle konularda?Kocam oğlan olsun diyordu. Ailelerimiz kadın kaynıyor. Şuracıkta bir babam var, bir kayınpeder, bir de kedimiz. O da iğdiş! Kız kedimizden dayak yiyip duruyor her gün. Kadınlar Cumhuriyeti burası, karakterleri baskın, inatçı, hatta saldırgan kadınlar, Amazonlar! Her yan estrojen kaynıyor. Bir oğlum olsun, benim tarafımda olsun...O akşam alıştık oğlumuz olacağı fikrine.....devamı aşağıda


Hiç yorum yok: