09 Ağustos 2006





ben az konuşan cok yorulan biriyim
şarabı helvayla icmeyi severim
hic namaz kılmadım simdiye kadar
annemi ve allahi da cok severim
biz bütün aile zaten biraz
allahi da kedileride cok severiz

hayat trajikomik bir homoseksüeldir
bence bütün homoseksüeller adonistir biraz
çünkü bütün sarhosluklar biraz
freudun alkolsüz sayiklamalarıdır

siz inanmayin bir gün degisir elbet
günese ve penise tapan rüzgarin yönü
cünki ben okumustum muydu neydi
bir yerlerde tanrilara kadin satildigini
ah canim aristophones
barışı ve eşek arilarini hic unutmuyorum
ölümü de bir giz gibi tutuyorum icimde
ölümü tanriya sakliyorum

ve bir gün hic anlamiyacaksiniz
günese ve erkeklige büyüyen vücudum
düsüvericek ellerinizden ellerinizden ve
bir gün elbette
zeki müreni seviceksiniz

(zeki müreni seviniz)

Arkadas Z.Özger



3 yorum:

Ece dedi ki...

merhaba,
bloğuma uğramışsınız, kim olduğunuzu merak edince bu sayfa çıktı karşıma ..

Şaşkınım..
Belki de bir GAY in iç dünyasına ve ruhuyla ilk kez bu kadar yakın temas kuruyorum ondandır..

Sevgilinizin ve sizin yazılarınızda dikkatimi çeken şu oldu, sık sık TANRI(ALLAH) teması geçiyor...

İtiraf edemesenizde dinlerin GAY leri dışlamış olması ve lanetlemesi sizleri ister istemez korkuya ve küskünlüğe itiyor olmalı..

Kimbilir!Bunun nedeni, tanrıyı sevmek isteyip de karşılık bulamamanın sancısı da olabilir..

sedef dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
sedef dedi ki...

Ece'yi burda da buldum :)
Gaykedi, sizden ben de sizden ece'nin bloguna yazmış olduğunuz yazı vesilesiyle haberdar oldum.

Burası malesef eşcinsellerin "Sahnede alkışlanıp sokakta taşlandığı" bir ülke. Daha doğmadan önce bize biçilen dayatmacı "kadın" ve "erkek" rollerini benimsemeyip, kendi yolunuzdan gittiğiniz için sizleri tebrik ediyorum.